Raskaaksi 2019

On nää lämmöt kyllä niin korkealla, että tuskin tässä on enää ovista tulossa, tiedä sitten onko ollut ollenkaan. :confused004

Liitteet

• Screenshot_20200520_102718.jpg
    Screenshot_20200520_102718.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 190
On nää lämmöt kyllä niin korkealla, että tuskin tässä on enää ovista tulossa, tiedä sitten onko ollut ollenkaan. :confused004

Yksittäisestä käyrästä on vaikea sanoa, mutta jos tuo oma käyrä olisi, niin tuon perusteella uskoisin oviksen olleen :)

Niin vaan se kp1 tuli. Kierto oli 30päivää ja luteaali 16 päivää. Kivut on taas sitä luokkaa että ei meinaa särkylääkkeet riittää. Nyt kun kierto veny 30 päiväseks nii seuraavat menkat onkin sit just juhannuksena jolloin mennään kaveriporukan kaa mökille:banghead:

Mulla ei ole mitään nippailuu ollut tämän oviksen jälkeen vaan ennen. Nyt on tyyntä. Noh pari päivää mourus mut loppu ja heti tietty miettinyt et onkohan se keltis siellä mut kai on ku aamulämpö oli hurja 36,6 eli puoli astetta eilisestä...

Limaa tulee vieläkin vähän mut ei turvota ei mitään. Rinnat ei oo niin arat ja muutenkin normaali olo mitä nyt ihmeen väsynyt ja jano totta kai mut se nyt on normaalia ku lämmöt ulkona on yli 25

Pahoittelut Wusti! Toivotaan et seuraavat menkat ei osuis just juhannukseen.

Mulla edelleen pientä menkkajomoa, siis tuntuu vähän samalta ku menkat tää ovis..vaikka nyt dpo1. Ehkä vielä tänään tai huomenna tallettelut, vaikka luulis että ovis mennyt jo:hilarious: kolme päivää tuli ainakin talleteltu. Aamulämmöt mikäli oli edes luotettavat niin vähän alempi kuin eilinen lämpö.

Kohta otan uuden puhelimen käyttöön, katotaan millon osaan taas kirjautua tänne ja muistanko enää salasanaa :hilarious:

Pääsin, mutta Flo ei enää muistanut mitään vanhoja merkintöjä :sad010

Ootko tyhjentänyt vanhan jo? Jos et niin käy liittämässä flo ja sit kirjaudu niillä tunnuksilla uudella puhelimella :happy:

No siirsin vanhat sovellukset uuteen, mutta ehkä ne on vielä vanhassakin..ja yritin kirjautua mutta ei linkki toiminut :scratch täytyy jatkaa yrityksiä :)

No nyt onnistui rekisteröinti mutta en jaksa vielä siirtää taas sim korttia vanhaan:hilarious:

Ei sun tarvi siirtää sitä! Saitko siis vanhalla rekisteröityä?

Uudella mut pääsenhän vanhallaki kirjautuu niil vai apua äh en tiedä:hilarious: en jaksa tosiaan enää tänää vaihtaa SIM korttia. Ilman sitä ei esim netti toimi vanhassa

Uudella mut pääsenhän vanhallaki kirjautuu niil vai apua äh en tiedä:hilarious: en jaksa tosiaan enää tänää vaihtaa SIM korttia. Ilman sitä ei esim netti toimi vanhassa

Mä luulen et sun ois pitäny vanhalla rekisteröityä ja sit uudella vaan kirjautua sisään niin se ois ladannu vanhan tiedot. Nyt kun teit ns tyhjään/uuteen flohun tilin mis ei tietoja ja sillä kirjaudut vanhasta niin sehä avaa sit sen tyhjän sinne vanhaankin :think005 mutta en voi toki varmaksi sanoa!

Takaisin