Raskaaksi 2019

Jannn mä niin toivon että sul plus ko eihän sul oo tullu viivoi ja toivon niin et sun on plussaa enteilevä. Mä täällä hyppäsin tuolista ylös sun testin takia.. peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta! <3

En tajua et iskikö nyt joku pöpö vai voiko johtu hormooneista, mutta oksensin äsken, ihan yllättäen. Mulla ei siis oo ikinä ollu raskauspahoinvointia. Tasan yhden kerran sellanen et meinas vähän oksettaa esikoisen aikaa n. Rv 7, mut muuten on ehkä max vähä outo olo mahassa, mut harvemmin sellastakaan. Menkkojen aikaan taas on enempiki huonoa oloa, mut ei oksetusta sillonkaan. Ja lisäks nyt on kauhea alavatsa polte. Ja ihan kuin munasarjoista puristaas. Molemmin puolin.

Toivottavasti ei oo ny mitään kohdunulkoista. Vähän kyllä pelottaa :/

Helpottiko jo? :sad001 toivotaan että vaan kohdun kasvukipuja tms:arghh:

Itellä olo on surkea, kuulin taas huonoja uutisia enkä mitään millekään voi.

Onko teillä tietoa siittiöiden elosta ku nyt tulee ristiriitaisia tietoja.

Eli: kolme kertaa päivässä seksiä, tunti sitten ja sen jälkeen siemensyöksy suoraan sisään. Nämä siittiöt oletettavasti ei ole priimaa mutta luin myös tutkimuksen jossa miehet sai paremmin tuloksen siittiöiden määrästä kun he olivat lauennut tunnin sisään ja sen jälkeen uudestaan ja ne on ollut parempia. Miten se nyt on mahdollista? Ja onko niin että useamman kerran päivässä harrastavat tulee helpommin raskaaksi vai toisinpäin?

Itellä olo on surkea, kuulin taas huonoja uutisia enkä mitään millekään voi.

Onko teillä tietoa siittiöiden elosta ku nyt tulee ristiriitaisia tietoja.

Eli: kolme kertaa päivässä seksiä, tunti sitten ja sen jälkeen siemensyöksy suoraan sisään. Nämä siittiöt oletettavasti ei ole priimaa mutta luin myös tutkimuksen jossa miehet sai paremmin tuloksen siittiöiden määrästä kun he olivat lauennut tunnin sisään ja sen jälkeen uudestaan ja ne on ollut parempia. Miten se nyt on mahdollista? Ja onko niin että useamman kerran päivässä harrastavat tulee helpommin raskaaksi vai toisinpäin?

En tiedä, mutta omalla ukolla oli ainakin simpat ns. Melkoista kuraa kun inssiin mentiin päivän pidättäytymisellä... No siis ei se nyt niin huonoa ollut ettei inssiä olis tehty, tai sit tekivät säälistä, koska korona kolkutteli ovella.... Eihän se nyt tietenkään vaadi kun yhden hyvän, mut siis kuitenkin...

Siittiöiden määrä on ainakin vähäisempi, mitä useammin hässii.
Muistan kun mies joskus useampien peräkkäisten päivienkin jälkeen mietti et tuleekohan sieltä enää muuta ku kuumaa ilmaa :hilarious:

Muistan kun mies joskus useampien peräkkäisten päivienkin jälkeen mietti et tuleekohan sieltä enää muuta ku kuumaa ilmaa :hilarious:
Meillä kans mies joskus niinä villeinä nuoruusvuosina sanoi kun seksiä saatto olla parikin kertaa päivässä, että sieltä tuu kuin ilmaa enää :D

Mun mies sanoo aina et tulee pelkkää ilmaa enää :hilarious:

Määrä vähenee, mut laatu on tietty sitä mitä on. Jos hyvää ni hyvää, jos ei niin ei.

Mut sit taas jos pidempään on taukoa, niin ne vanhat/huonot siittiöt jotenkin sit vaikuttaa niihin uusiin, että nekään ei oo enää yhtä hyviä.

Mut eihän siellä tietenkään kaikki kuraa ole.

Kyl meillä inssin jälkeen on ainakin kirjattu, että laatu oli kaikilta parametreilta huonompi mitä edellineno_O

Kiitos vastauksista arvostan. Tolla ne simpat on priimaa ja sit mun mielestä myös touhutipois on koska ero on suuri ja se on testattu myös ja oli siis hyvät lukemat. Aiemmin exän kans miettinyt että mitkä mahdollisuudet on muttei he ikinä aloittanut yritystä. Yksi lapsi on tullut juuri näin vahinkona...

Mä oon niin älyttömän itsekriittinen kun mä oon ollu niin vastuuton ja se harmittaa et jos joku hullu ihme kävisi niin se ei tähän hetkeen ihan hyvä juttu oo. Tosin sisimmässään tiedän ettei se ole mahdollista onneksi.

On vaan tää hormonitoiminta semmonen mulla et heittää tosi rajut oireet ja ku ovis niin oon ahdistunut ja itkuinen jostakin syystä. Myös suklaa himo loppui..

Syvälle vatsaan nippailee eikä oo pieru jumissa. Outo tunne, ei käy kipeetä eikä mitään mut sillee nipistelevä tunne. Ja nyt vv muuttui valkoiseksi ja semmosta mitä loppukierrossa yleensä..

Mä siis aikoinaan raskauduin nuorena juurikin kun jotai viisi kertaa päivässä vedettiin ja joka paikas ja sit oltiin yhdes oltu joku kuukausi niin plussasin. Tämä tosin tuulimuna oli että niin.

Juu oli omallakin ukolla priimaa pidemmällä pidättämisellä. Mutta varmasti hyvin yksilöllistä ja koska raskautumiseen tarvitaan sperman lisäksi kaikki naisen jutut, kuu ja tähdet yms. Jos tulee helposti raskaaksi, niin ei sillä taida olla mitään väliä harrastaako seksiä joka toinen päivä vai viis kertaa päivässä:pompus:

Illan kevennys. Kaveri joka raskautuu helposti, kysyi mitä tarkoittaa plussa ovulaatiotestissä :hilarious::hilarious::hilarious:

Teitkö tänään testiä?
En oo tehnyt. Tarkotus oli et joskus illemmasta 6 - 7 pintaan teen, ku saan iltasin yleensä parempaa viivaa, mut nyt oon ollukki vaan sänky potilaana.
Olo on ihan kaamea. Varmaan oksennustauti iski, päätä särkee ja oksettaa. Ei pysty kun sängys olla pimees huoneessa ja välillä käydä halaa pönttöö. Outoa ku yleensä lapsi sairastaa Ensin ja mistä tää ees tuli ku ollaan oltu melkei vaan kotona koronan takiam

Edelleen nippailee alamahalla välillä, ei onneksi painotu toiseen puoleen mitenkään vaan tasaista hentoa kipua/nippailua

Illan kevennys. Kaveri joka raskautuu helposti, kysyi mitä tarkoittaa plussa ovulaatiotestissä :hilarious::hilarious::hilarious:

Joo törmätty myös samanlaiseen kaveripariskuntaan :hilarious: ei tienny et vaan ns kerran kuussa on mahdollista raskautua :rolleyes:

Takaisin