Raskaaksi 2019

Tää on selvä! Onnea ja liimaa :)

Mulle jäitä hattuun:hilarious:
Joo ei toi mun testi oo luotettavin, mut eniten ihmettelen noita ovistestejä. Mut joo jos nyt oiski ovis ni tulipaha hyödynnettyä ja onneks myös torstaina..
Kaupassa oli vaan rfsu, yks herkkä 10 ja kaks 25mlu... En haluis nyt päiväpissasta tehdä ainoota herkkää :rolleyes: plus Sofin kakkaherkkä huomiselle. Mut sit pahalla mielellä töihin kun jos negaa..

Tee vasta huomenna töiden jälkeen sofi ja tänään jompi kumpi rfsusta. Voihan se sofi olla vahvistunutkin huomenna.

Oot siis saanu nyt tässä kierrossa Ovis digin hymyilemään jo kahdesti? :hilarious:

Jep :facepalm:

Smoothie en tiedä maltanko olla aamulla testaamatta :wtf::nailbiting: koitan täs just pidätellä et sais tehtyä vaik 25mlu..vaik varmaan liian laimeesta ja muutenki varma nega mut ehkä se palauttais mut maan pinnalle

Apua miten jännät paikat tääl on meneillään!!! :excited001Toivotaan niiiiiiiin haamuille vahvistumisia!!!! :smiley-angelic001 Joulukuisiin (tai ehkä tammikuisiin dpo 8/dpo9 menijät) mahtuu vielä hyvin mukaan :love017:hello

Omanapailuna sain tänään digiin 3+, tuntuu että nyt on yksi etappi taas saavutettu ja voi vähän helpommin hengittää hetken. :love017 Varhaisultraan olis vielä melkein 3 viikkoa...

Tsemppiä naiset kaikille omiin tilanteisiinne :Heartred

Anteeks kaikille omanapailut .. kerranki jotain jännää tapahtuu mulleki, oli sitte vaikka tuplaovulaatio kyseessä..

Onnea MrsCherry! Ja mulla ois la tammikuussa 2.1. Vissiin :) onkohan tammikuun puolta edes avattu, nyt ois 3+1 vasta oviksesta :hilarious: eli eiköhän se ollu vaan väärä haamu tai viivanpaikka

Oliks meil sama dpo? Mul dpo8 ja eka olin et mitähän vit...et nytkö ovis vai hormonit sekasin vai raskaana.. koska kuivuttua siis jo 5-10min päästä näky vähän haamua ja nyt 20min näin paljon..?!?En tiedä näkyykö täällä enää. Oon iha paniikissa. Jäitä hattuun...Mitähän tämä on... rtesti on Sofin herkkä. Ovistestiin tuli ihan heti molemmat viivat. Voiko digikin reagoida raskauteen?? Sharmander help :hilarious:
Kyllä mäkin viivan nään :nailbiting:

Onnea Watti, selvä plus. Toivottavasti lähtee vahvistumaan! :love017

Ja Jannnilla myös tosi jännät paikat, toivottavasti lähtee testit vahvistumaan sulla myös. :smiley-angelic001

Mulla oli just tärppikierrossa niin, että ovistestit melkein plussaa kierron lopussa ja RFSUn herkällä testillä sain haamun dpo 9 ja PC:n liuskalla dpo10. Ja olisko ollut sitten dpo 13 tai 14 PC:llä jo melkeen leffaviivat. Tosta RFSUn herkästä taitaa osalla olla aika huonoja kokemuksia, mutta mulla näytti aina puhdasta negaa, kunnes sitten tuli oikea haamu.

Täällä seurailen teitä taustalla ja toivon jokaiselle plussaa! Mulla nyt viikot 38+2, joten synnytys lähestyy koronasta huolimatta. Onneks muuten mennyt kaikki hyvin tässä loppupuolella, kun vallitsevan tilanteen takia ei nyt kestäis enää mitään lisästressiä.

Kiitos ihanat :Heartbigred
Tuo viiva on haaleampi tuossa kuvassa kun mitä se livenä on. Jännittää vallan mahdottomasti että kuinka tää sujuu :bag:
LA ois nettilaskurin mukaan 1.1. :nailbiting: :happy:

Onnea Watti, ihan selvä viiva! <3
Jannn:lla jännät paikat! :nailbiting: Mäkin kävin kattomassa et jos tärppäis niin menkkojen mukaan mahdollinen la ois 2.1 ja oviksen mukaan 3.1 :)

Täällä dpo7. Menkkamaista jomottelua ollu aika ajoin jo muutamana päivänä. Rauhakseen eteenpäin. Lutaali ollu nyt 12 useamman kerran eli ens viikon la alkais uus kierto flo:n mukaan.

Onnittelut Wusti ja jannn:lla jännät paikat :)

Kanssavuotelijat! Kun teillä tiputtelee, niin osaatteko ennustaa jostain että kohta alkaa vuodella? Mulla toistuu aina samanlainen kaava - ensin nousee sykkeet ja nukun huonosti, tulee semmosta käsittämätöntä ahdistusta, sit iho-oireita, ehkä päänsärkyä, limakalvot kuivuu ja osaan jo arvata että kohta tulee verta. Eilen taas näin, dpo5.. Epäilen erittäin vahvasti että estrogeenitasot liian matalat, siksi Luget ei auta tähän.
Mulla oli noita Estradoteja kaapissa niin testaan auttaako..

Ja jos juon kahvia tai urheilen paljon monena peräkkäisenä päivänä niin on ihan varma että vuotaa. Samoin semmoset lisäravinteet, jotka "auttaa" estrogeenin poistumisessa, voi aiheuttaa tiputtelua (mgn, b:t)

Kanssavuotelijat! Kun teillä tiputtelee, niin osaatteko ennustaa jostain että kohta alkaa vuodella? Mulla toistuu aina samanlainen kaava - ensin nousee sykkeet ja nukun huonosti, tulee semmosta käsittämätöntä ahdistusta, sit iho-oireita, ehkä päänsärkyä, limakalvot kuivuu ja osaan jo arvata että kohta tulee verta. Eilen taas näin, dpo5.. Epäilen erittäin vahvasti että estrogeenitasot liian matalat, siksi Luget ei auta tähän.

Ja jos juon kahvia tai urheilen paljon monena peräkkäisenä päivänä niin on ihan varma että vuotaa. Samoin semmoset lisäravinteet, jotka "auttaa" estrogeenin poistumisessa, voi aiheuttaa tiputtelua (mgn, b:t)

Mikään ei mulla ennakoi tiputtelun alkua, se vaan alkaa. Mutta urheilu, ponnistukset kyllä usein lisää sitä.

Mulla on nyt virallisesti menkatkin myöhässä :)
Kattoo teenkö illemmalla toisen pregcheckeistä vai oottelenko huomiseen. Huomenna pitäs tulla mun sofit, jos niihin tulis selkeempää viivaa ku tuohon pregcheckkiin joka antanut nyt koko ajan aika haaluraa.
Aamusta oli kamalat menkkamaiset jomot alamahalla, mutta ei onneksi selässä. Jos ne selkään siirtyy, niin tiedän et hanat aukeaa. Se on aina ollu. Raskaana ollessa ollu kyllä selkäkipua alussa (mulla on lievä skolioosi) mutta se supistelu selkäkipu on nii erilaista.

Onpas täälä viivoja ja haamulaisia :rolleyes:

Ovistesti pamahti heti tummemmaks :hilarious: mut rfsu rtesti 25mlu nega. Noo jos ovis ni Toiv tärppää:hilarious: hyvä et tuli tehtyä testejä. Nyt pitäis olla 9päivää menkkoihin :woot:
Huomenna taas rtestiä ja ovista

Liitteet

• 20200419_130405.jpg
    20200419_130405.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 184
Ovistesti pamahti heti tummemmaks :hilarious: mut rfsu rtesti 25mlu nega. Noo jos ovis ni Toiv tärppää:hilarious: hyvä et tuli tehtyä testejä. Nyt pitäis olla 9päivää menkkoihin :woot:
Huomenna taas rtestiä ja ovista
Hyvältä näyttää. Varovaisesti ovikseksi veikkaisin nimenomaan tumman viivan vs raskaustestiviivan perusteella. Mutta aamu näyttää, tallettelut hyvä
Tähän kohtaan <3

Mulla alkaa menkkamaiset kivut päivää tai paria ennen ku tiputtelu alkaa. Aina isomman ”kipukohtauksen” jälkeen tulee vuotoa ja sama kaava toistuu menkkojen loppuun. Seksin aikana ja jälkeen vuotaa enemmän, mutta urheilu ei vaikuta.

No, mä en osaa, oon tällainen erityistapaus muutenkin. Dgnäkin on kuukautishäiriöt eikä ne mulla ainakaan estrogeenituotannosta johdu, tai siis kiertoon nähden FSH on tosi normaali ollut. Ainakin pari kertaa täs 1,5v aikana se on multa mitattu. Mut jos sulla on jotain todettua, niin kyllähän se kai siihen voi liittyä:pompus:

Mulla olikin pari rauhallista päivää ettei ollut vuotoja, tänään dpo5 taas on. Hohhotihoijaa näiden kanssa:facepalm::arghh:

Edittinä, siis mullahan ei myöskään luget auta tähän. Hoidoissa ovat epäilleet että on jotain hornonaalista, mutta eivät vaan tiedä että mitä.

En tajua et iskikö nyt joku pöpö vai voiko johtu hormooneista, mutta oksensin äsken, ihan yllättäen. Mulla ei siis oo ikinä ollu raskauspahoinvointia. Tasan yhden kerran sellanen et meinas vähän oksettaa esikoisen aikaa n. Rv 7, mut muuten on ehkä max vähä outo olo mahassa, mut harvemmin sellastakaan. Menkkojen aikaan taas on enempiki huonoa oloa, mut ei oksetusta sillonkaan. Ja lisäks nyt on kauhea alavatsa polte. Ja ihan kuin munasarjoista puristaas. Molemmin puolin.

Toivottavasti ei oo ny mitään kohdunulkoista. Vähän kyllä pelottaa :/

En tajua et iskikö nyt joku pöpö vai voiko johtu hormooneista, mutta oksensin äsken, ihan yllättäen. Mulla ei siis oo ikinä ollu raskauspahoinvointia. Tasan yhden kerran sellanen et meinas vähän oksettaa esikoisen aikaa n. Rv 7, mut muuten on ehkä max vähä outo olo mahassa, mut harvemmin sellastakaan. Menkkojen aikaan taas on enempiki huonoa oloa, mut ei oksetusta sillonkaan. Ja lisäks nyt on kauhea alavatsa polte. Ja ihan kuin munasarjoista puristaas. Molemmin puolin.

Toivottavasti ei oo ny mitään kohdunulkoista. Vähän kyllä pelottaa :/

Teitkö tänään testiä?

Takaisin