Raskaaksi 2019

Kp 30. Tikku taas haaleampi, digi luonnollisesti nega. Limailu on aivan jäätävää, eli toivottavasti tässä nyt kuitenkin jotain tapahtuu.

Ärsyttää kyllä nuo hiton tikut. Pitikin mennä ostamaan niitä kaappi täyteen. Toisaalta nyt on todistusaineistoa minkä perusteella vaatia heti lääkkeelliseen kiertoon PAS:ia.

Dpo 8 ja jäätävä väsymys. Tekis mieli vaan nukkua. Ei kuitenkaan oo yhtään sellanen olo et oisin raskautunut tässä kierrossa. Saa tiistaina dpo 10 tehdä huvikseen testiä vaikke usko raskautumiseen :D

Voisko letrot runsauttaa limoja? Mulla on kyllä ollu vaihdellen, paitsi kun gonal-f ollut induktiossa niin sillo oli runsaimmat limat jo tosi ajoissa.

Muuten loppuuko teillä limailut ovispäivään vai jatkuuko sen jälkeenkin? Kun mulla yleensä loppunut siihen ne mut nyt tänäänkin tullut vielä eggistä jonkun verran vaikka jo dpo3..tulee heti mieleen et onko irronnu edes tai noussu lh tarpeeks korkealle. Toisaalta luulis et on kun digikin hymyili.. Toisaalta toki mielummin limaa kuin tiputtelua. Katotaan ni nyt vuorokauden sisällä alkaakin sit tiputtelu kun menin ääneen tätä hommaa ihmettelemään :hilarious: :bag:

Nii en tiiä, viime kierrossa oli aika niukat limat musta (oli letrot+inssi). Insseissä kumminkin sano et on hyvännäköiset (:hilarious:) limat. Et eiköhän se kumminkin tärkeintä oo et on hyvät siel kohdunkaulalla eikä pöksyissä:hilarious:

Yleensä ei oo kyl enää mitään limoja oviksen jälkeen. Tai no mulla on ollu vasta pari kiertoa tsänssit havainnoida tätä, ku ennen aina jo vuosin verta heti ovulaatiosta:bag:

Okei, jos pistää sulut ja ton nauruhymiön ni käy näköjään noin et tulee kaks hymyä ja hilarious:pompus:

Mulla ihme syystä seksin jälkeen valuu mitään ulos. Outoa.. ei siis tarvitse jalkoja heittää kattoon . Vaikka nythän ei yritystä.

Kunnon tärinä kivut, oksetus ja pupuilutus on iskenyt. Myös alkaa tulla eggistä vähän eli kyl se ovista keho alkaa kehittää... Kivut kyl on nykyään ihan karui monta päivää

Täällä tuli tänään aamusta kirkasta vuotoa paperiin, kp 31 ja siteeseen vain muutama rusehtava tippa. Ihan sellanen olo, että menkat alkaa, rinnat armottoman kipeät ja muutenkin huono olo. Ei vaan oo kyllä enää illasta mitään tullut.. En nyt sit tiedä et onko tää nyt vaan tätä samaa tiputtelua, mitä aina toisinaan on ennen menkkoja. Plääh. Tulis nyt edes kunnolla tuo vuoto, ärsyttää nää tiputtelut, kun ehtii jo kuvitella kaikenlaista :banghead:

Joku sanoi, et liikunnan avulla hävis ovulaatio - mulla käynyt niin useinkin, kuukautiset oon onnistunut päättämäänkin useaan otteeseen ja itseasiassa en tiedä kävikö nytkin jotain, mut joku häiriö tässä kierrossa oli. Että naisten kannattaa olla tarkkana tän suhteen, jos treenimäärää miettii.

Niin ja oikeestaan tänään vituttanut ja surettanut, lähipiirissä taas vaan lisää vauva-uutisia. Meillä kun ei näytä onnistuvan ensimmäinenkään. Toisekseen mies tänään autossa sanoi mulle ihan kauniisti, että olishan se hieno juttu, kun mekin saatais se pieni vielä joskus. Niimpä, oishan se.
Äh mikä päivä :sorry:

Noista limoista kun jotkut keskusteli niin en usko tosiaan et niillä on iso merkitys, ainakaan sillä mitä sinne pöiksyihin päätyy, enemmänki mitä siellä kohdunkaulalla on, niinku Nipanderi sano;)
Ite 10/19(tuli km) kun raskauduin ei ollu mtn “ovislimoja” havaittavissa ja samoin nyt 02/20 kun plussasin. Vv tulee mulla kyllä aina pitkin kiertoa mut ei muuta ja joskus noin 2v sitten muistan kyllä et oli kunnon ovislimat, mut sillon en raskautta yrittänyt.

Noni, sieltähän pärähti plussa, onneks eilen talleteltiin, täytyy huomenna vielä:happy: kp13, näin aikaisin ei oo viel ollutkaan. Tulee lyhyt kierto, kun luomuna toi luteliaali on sen ~10 päivää.

Liitteet

• IMG_20200413_064642.jpg
    IMG_20200413_064642.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 146
Noni, sieltähän pärähti plussa, onneks eilen talleteltiin, täytyy huomenna vielä:happy: kp13, näin aikaisin ei oo viel ollutkaan. Tulee lyhyt kierto, kun luomuna toi luteliaali on sen ~10 päivää.
Nonni! Meitähän on nyt sit ainakin muutama suht samoihin aikoihin jännmäilemässä :)
Mulla alko oviskivut eilen iltaa kohti vaan lisääntymään ja pitihän se nyt kolmas kerta vielä putkeen höylätä, jos muutama tippa ois vielä tullu otolliseen aikaan :grin
Edelleen jomottaa mahaa ja laitoin mun heatcapin nyt mahan päälle jos lämpö vähän auttais ja samalla auttais tehostamaan verenkiertoa kohdussa :)

Mikäs meillä nyt aikaistaa oviksia :p no sulla letrot, mulla inocaps??
Taas noi mun tyhmät lämmöt nousee varmaan vasta huomenna. Täytyy ehkä vielä tänää yrittää talletella :bag:

Nyytti kääks onpa lupaavaa noi kivut. Miks mulla ei tuntunu oikein mitään tällä kertaa :inpain: eikai pitäis stressaa sitä, eihän kaikilla aina tunnu ovis ollenkaan.. myös aika kuivalta tuntunu kierto, joutunu käyttää liukkaria..No ei ois uutta ettei kuitenkaan mulla tärppää:blackeye: :facepalm: letrot sit ens kierrossa :nailbiting::wideyed:

Taas noi mun tyhmät lämmöt nousee varmaan vasta huomenna. Täytyy ehkä vielä tänää yrittää talletella :bag:

Nyytti kääks onpa lupaavaa noi kivut. Miks mulla ei tuntunu oikein mitään tällä kertaa :inpain: eikai pitäis stressaa sitä, eihän kaikilla aina tunnu ovis ollenkaan.. myös aika kuivalta tuntunu kierto, joutunu käyttää liukkaria..No ei ois uutta ettei kuitenkaan mulla tärppää:blackeye: :facepalm: letrot sit ens kierrossa :nailbiting::wideyed:

Mä kompensoin teidän aikaistumista kun mun ovisplus vasta kp25 :wink

Ei aina samanlailla tunnukkaan, mullakin oli yks kierto jokunen aika sit kun ei ollu oikein mitään tuntemuksia koko kiertoon!
Nyt jomottaa edelleen mahaa..Eilen oli illasta niin kipeä et sai aikaan ihan ulahuksia jos liian äkisti kävi istumaan tms :wideyed:

Mullakin oli ovis ilmeisesti perjantaina, ihan puskista tuli oviskivut ilman kummempia ennakko-oireita, yleensä limailee monta päivää ennen. Tänään oli aamulämmöt 36.9, mieskin ihmetteli miten mun iho tuntuu niin kuumalta. En kyllä silti täysin usko oviksen tapahtuneen ennen kuin menkat viikon päästä alkaa :rolleyes:

Mullakin oli ovis ilmeisesti perjantaina, ihan puskista tuli oviskivut ilman kummempia ennakko-oireita, yleensä limailee monta päivää ennen. Tänään oli aamulämmöt 36.9, mieskin ihmetteli miten mun iho tuntuu niin kuumalta. En kyllä silti täysin usko oviksen tapahtuneen ennen kuin menkat viikon päästä alkaa :rolleyes:

Viikon päästä jo menkat?
Jee meitä on monta piinailijaa, vois koko ryhmä nyt epätoivoisesti plussata :hilarious: mut eipä taida..antaisipa toivoa kun edes yksi meistä pitkään yrittäneistä plussais..

Viikon päästä jo menkat?
Jee meitä on monta piinailijaa, vois koko ryhmä nyt epätoivoisesti plussata :hilarious: mut eipä taida..antaisipa toivoa kun edes yksi meistä pitkään yrittäneistä plussais..
Viimeks oli luteaali vaan 10 päivää niin ens viikon tiistaille ennustelee menkkoja.

Mulla ovis ilmeisesti tänään, kp19.. Ylipäätään ihme että ovuloin :'D Tuntuu kyllä kipuja alavatsassa kun tärähtää, ihan peräsuolessa asti :hilarious: Mutta eihän ne kivut kerro mistään "hyvästä ovulaatiosta".. En kyl usko plussaan, ollaan kumminki harrastettu seksiä eilen, toissapäivänä ja torstaina että tavaraa siellä pitäisi olla vaikkei laatua oliskaan :facepalm:

Tänään tuo vuoto nyt sit starttasi :sad001
Ei oo kipuja, mut epäilen etten edes ovuloinut.

Eli ei vauvaa vuodelle 2020, ehkä joskus, jos sittenkään. :smiley-ashamed008

No nyt on kyllä koko joukko piinailemassa suht samoihin aikoihin:hilarious: alkaakohan meillä menkat kohta synkkaamaan, kun ollaan niin pitkään yhdessä täällä roikuttu:pompus::happy: nyt kyllä joku meistä plussaa! Puhaltelen täältä plussatuulia:smiley-bounce016

Takaisin