Raskaaksi 2019

On se digi epäherkempi ainakin vähän. Mutta toisaalta joku muukin voi sotkea, en osaa sanoa mikä. Mulla on tässä kierrossa Liuskat, PC RFSU Ja Onestep olleet jatkuvaan tummempia kuin niinä kertoina kun olen saanut digiin hymiön samasta näytteestä. Nyt tummillakaan viivoilla digi ei hymyile :confused005 Ja siis tilanne on se ettei munasolua ole edes kypsymässä (ultrattu on)

En oo hihhuli mut join edellisen raskauden loppuajan vadelmanlehtiteetä ja sen on määrä voimistaa supistuksia, parantaa kohdun verenkiertoa ja vähentää jälkivuotoa. En osaa sanoa että voimistiko supistuksia, mielestäni ei, koska kahdesta aiemmasta oli selkeitä supistuksia viikon ennen synnytystä ja kuopuksesta ei ollut mitään. :D mutta jälkivuoto kesti kuopuksesta viikon, kun kahdesta ekasta 3-4 viikkoa. Se oli vähän mielestäni :)

Raskauden yrittämisestä ei ole tietoa jos sitä käyttää mutta alkuraskaudesta sitä ei saisi juoda ollenkaan kuten ei muitakaan yrttivalmisteet :)
Mulla ei vadelmanlehtitee kyllä vähentänyt jäkivuotoa, sitä meinaan riitti 7,5 pitkää viikkoa, tai mistäs minä tiedän kuinka kauan olisi kestänyt ilman :hilarious:

Mä join kahdessa raskaudessa vadelmalehtiteetä. En tiedä auttoiko mutta synnytykset oli nopeita ja supistukset piiskamaisen rajuja. Vuotoon ei vaikuttanu, mäkin vuodin viikkotolkulla niistäkin raskauksista

Täällä yks pcolainen huutelee sivusta.
Mun liuska näytti tältä mut silti digi oli nega (varmistelen aina digillä). Vain neljän tunnin päästä digikin hymyili. Pelkän liuskan perusteella olisin laskenu tän plussaks.
20200221_192212.jpg

Täällä yks pcolainen huutelee sivusta.
Mun liuska näytti tältä mut silti digi oli nega (varmistelen aina digillä). Vain neljän tunnin päästä digikin hymyili. Pelkän liuskan perusteella olisin laskenu tän plussaks.
View attachment 87998
Mikähän näissä muuten tekee sen eron miks aina ei hymyile. Tolla samalla liuskalla nimenomaan omani ollu puolet haaleampi (ei siis kontrollin vahvuinen) ja silti hymyillyt. Ja siis nyt tosiaan paljon vahvempia ja ei värähdäkään

Muokattu viimeksi:
Mulla oli taas jo lähes neljä ihan tän raskauden alussa. Vuosien jälkeen sain tyroksiinin ja nyt 1kk myöhemmin tsh oli 0,5. Väkisin mietin, olisiko toisetkin raskaudet jatkuneet, jos olisin tyroksiinin saanut... Olo on ainakin paljon parempi nyt.

Niinpä :( pitää käydä mittaamassa taas kun korona helpottaa.. miten on olo parantunut? Monesti sanotaan, että oireet huomaa vasta kun saa lääkityksen. Mulla ainaki toi ummetus ja kuivat hiukset, en tiedä onko muuta vai olenko vaan tottunut..

Niinpä :sad001 pitää käydä mittaamassa taas kun korona helpottaa.. miten on olo parantunut? Monesti sanotaan, että oireet huomaa vasta kun saa lääkityksen. Mulla ainaki toi ummetus ja kuivat hiukset, en tiedä onko muuta vai olenko vaan tottunut..

Mulla oli pahin oire saamattomuus ja ihan mieletön väsymys. Lisäksi palelin lämpimässäkin ja paino vain nousi. Toki nytkin raskaana palelen ja olen tosi väsynyt, mutta se väsymys on erilaista... Oikeaa väsymystä, ei sellaista "sumua". Ja juuri tänään (menkoista 10+5) mittasin painon ja se on laskenut alkupainosta :wideyed: Ja oon syönyt tasan sitä, mitä oon pystynyt (viimeksi sipsejä ja karkkia :hilarious:).

Mä join vadelmanlehtiteetä loppuraskaudessa, synnytys kesti 3 päivää ja jälkivuoto kuukauden :'D En ehkä niillä spekseillä usko sen tehoon.. Mutta kaikkeahan on koitettava, jos tulis vaikka edes lumevaikutus!

Täällä on ollut pcos:ta puhetta. Mulla on epäilty pcos:aa monirakkulaisten munasarjojen takia ja olinkin alkuvuodesta yhdessä nettivalmennuksessa siihen liittyen.. Kävin omakustanteisesti tsekkaamassa parit veriarvot ja selvis ettei mulla olekaan pcos, vaan rakkulat johtuu ovuloimattomuudesta. Luultavasti oon ajanut kroppani liikunnalla sekasin ja naishormonit alas :( Tänään sain kumminkin ovisplussan, vetäsin Letrot tässä hoitotauolla ja nyt olis ovis tulossa!

Miten muuten Luget aloitetaan, jos niitä haluaa käyttää? dpo3? Niitäkin olis tuolla kaapissa.. Ei sillä että uskoisin plussaavani, koska miehessäkin vikaa, mutta ainakin on tunne että jotain tekee tän asian eteen :'D

Liitteet

• IMG_20200412_061100.jpg
    IMG_20200412_061100.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 150
Mä join vadelmanlehtiteetä loppuraskaudessa, synnytys kesti 3 päivää ja jälkivuoto kuukauden :'D En ehkä niillä spekseillä usko sen tehoon.. Mutta kaikkeahan on koitettava, jos tulis vaikka edes lumevaikutus!

Täällä on ollut pcos:ta puhetta. Mulla on epäilty pcos:aa monirakkulaisten munasarjojen takia ja olinkin alkuvuodesta yhdessä nettivalmennuksessa siihen liittyen.. Kävin omakustanteisesti tsekkaamassa parit veriarvot ja selvis ettei mulla olekaan pcos, vaan rakkulat johtuu ovuloimattomuudesta. Luultavasti oon ajanut kroppani liikunnalla sekasin ja naishormonit alas :sad001 Tänään sain kumminkin ovisplussan, vetäsin Letrot tässä hoitotauolla ja nyt olis ovis tulossa!

Miten muuten Luget aloitetaan, jos niitä haluaa käyttää? dpo3? Niitäkin olis tuolla kaapissa.. Ei sillä että uskoisin plussaavani, koska miehessäkin vikaa, mutta ainakin on tunne että jotain tekee tän asian eteen :'D

Joo dpo3 on ihan hyvä. Pari päivää ovulaation jälkeen. Toivottavasti nyt tärppäisi. On toi liikunta kyllä melkoista, kun voi liiallisena aiheuttaa näköjään kaikennäköistä:nailbiting: jos ne munasarjat näytti monirakkulsisilta, mut ei ollutkaan, niin mitä ne oli? Kystia?

Joo dpo3 on ihan hyvä. Pari päivää ovulaation jälkeen. Toivottavasti nyt tärppäisi. On toi liikunta kyllä melkoista, kun voi liiallisena aiheuttaa näköjään kaikennäköistä:nailbiting: jos ne munasarjat näytti monirakkulsisilta, mut ei ollutkaan, niin mitä ne oli? Kystia?

Siis munasarjat on aina ultrassa ollut rakkulaiset (mutta ei "helminauhaa" mitä pcos ilmeisesti yleensä on). Nyt viime ultrassa oli vähemmän rakkuloita.. Ne on siis ihan munarakkuloita, jotka vaan syystä X ei lähe kasvamaan (kooltaan ollut mulla max 9mm). Ja limis ollu aina superohut ilman mitään lääkkeitä. Eli luultavasti oon osannut aiheuttaa itelleni sekä estrogeenin että progen puutteen..

Täällä on ollut pcos:ta puhetta. Mulla on epäilty pcos:aa monirakkulaisten munasarjojen takia ja olinkin alkuvuodesta yhdessä nettivalmennuksessa siihen liittyen.. Kävin omakustanteisesti tsekkaamassa parit veriarvot ja selvis ettei mulla olekaan pcos, vaan rakkulat johtuu ovuloimattomuudesta. Luultavasti oon ajanut kroppani liikunnalla sekasin ja naishormonit alas :sad001 Tänään sain kumminkin ovisplussan, vetäsin Letrot tässä hoitotauolla ja nyt olis ovis tulossa!

Mitä kaikkea mittautit? Estrot ilmeisesti ainakin? Mua kiinnostaisi se kans hirveästi, mutta ei ole mitään halpaa lystiä, mitä olen netistä hintoja katsellut. Ja tähän maailmanaikaan muutenkin vaikeaa, kun pitäisi mennä toiseen kaupunkiin, meidän tuppukylän yksityiset ei oo näköjään erityisen kiinnostuneita naisten terveydestä.

Sori kun spämmään viel mut tosiaam tällästa viivaa tulee tääl 247. Kp 30 taitaa olla menossa kohta. Ja siis digi pysyy negana eikä tosiaam munasarjoissa ole rakkuloita
Kunnon kierrossa tää sama viiva tekee hymyn :confused005
Sori huono kuva. IRL tää on tummempi
41DF332E-1703-4B24-8672-FA9F24459F68.jpeg

Nyt on talleteltu 3pvää putkeen, jospa rupes riittämään :hilarious: ja kuppi käytössä kans! Sen poisotto ei sit ookaan niin kivaa :inpain:

Mitä kaikkea mittautit? Estrot ilmeisesti ainakin? Mua kiinnostaisi se kans hirveästi, mutta ei ole mitään halpaa lystiä, mitä olen netistä hintoja katsellut. Ja tähän maailmanaikaan muutenkin vaikeaa, kun pitäisi mennä toiseen kaupunkiin, meidän tuppukylän yksityiset ei oo näköjään erityisen kiinnostuneita naisten terveydestä.

Mittautin prolaktiinin ja testosteronin. Lh ja Fsh mitattu aiemmin..

Nyt on talleteltu 3pvää putkeen, jospa rupes riittämään :hilarious: ja kuppi käytössä kans! Sen poisotto ei sit ookaan niin kivaa :inpain:

Oliks sulla joku hedelmällusyyskuppi vai muistanko väärin? :D Eroaako kuukupista?

Oliks sulla joku hedelmällusyyskuppi vai muistanko väärin? :D Eroaako kuukupista?

En ole käyttänyt kuukuppia, mutta olen toki nähnyt niitä. On niillä ainakin ulkonäössä eroa.:grin tuntuu, että tämä hedelmällisyyskuppi kietoutuu kohdunnapukan ympärille :rolleyes:

En ole käyttänyt kuukuppia, mutta olen toki nähnyt niitä. On niillä ainakin ulkonäössä eroa.:grin tuntuu, että tämä hedelmällisyyskuppi kietoutuu kohdunnapukan ympärille :rolleyes:

Okei, kuulostaa jännältä :joyful: Mä käytän kuukuppia, sitä vissiin joku on käyttänyt myös tohon tarkoitukseen

Okei, kuulostaa jännältä :joyful: Mä käytän kuukuppia, sitä vissiin joku on käyttänyt myös tohon tarkoitukseen

Mä oon miettinyt et voiko kuukupin käyttö tohon tarkotukseen olla huonokin asia koska eiks se tee alipaineen(?) tonne sisälle eli imee kaiken tavaran kuppiin eli sillon siittiötkin "imeytyy" kuppiin eikä pääse sieltä liikkeelle? Ootteko miettiny? :hilarious:

Takaisin