Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tuli kyl noi väsy, päänsärky ja juilinnat mut ei itse menkkoja ja nyt iski joku hiiva. Kiva. Jos täs nyt raskautunut olisi niin joo, ei yritystä ja kerran kumi palasina niin juu. Mikä todennäköisyys sille on.. ja tissit on ihan viikon sisällä kasvanut ja ne on kovat. Siis kovat. Oksettaa ja velloo ja hyvä ettei kuola valu suusta. Kyllä nauran itselleni ku menkat tuleeJesbe Onpa sulla jännä tilanne. Täälä Suomes hidastellaan mun mielestä. Monet ottanut lapset jo kotiopetukseen, mä vielä päästin esikoisen kouluun, mutta luokassa oli vähän vajaata, kun osa ottanut kotiopetukseen jo.
Mut monet hamstras ruokaa vissii siitä syystä että siirtyi vapaaehtoiseen kotikaranteeniin.
Me ei olla ostettu ees kotivaraa. Taitaa olla 2 purkkia säilyke lihaa, vähän makaroonia ja puoli pakettia kaurahiutaleita. Pakastin on onneks täynnä lihaa(mies on teurastaja).
Nyt mulla iski vielä kovemmat menkkajuilinnat myös selässä, päänsäryn kera, ja kaamee väsy. Oon varma nyt että tulee mega oireiset menkat vaan.
Musta tuntuu että elämä on taas vedetty jalkojen alta. Siirtoja ei ilmeisesti toteuteta tänä keväänä. Oltiin niin lähellä ja nyt taas kuukausien päässä. Mä en jaksa. Hyvästi joulukuun vauva![]()
Musta tuntuu että elämä on taas vedetty jalkojen alta. Siirtoja ei ilmeisesti toteuteta tänä keväänä. Oltiin niin lähellä ja nyt taas kuukausien päässä. Mä en jaksa. Hyvästi joulukuun vauva![]()
tekevätkö kumminkin punktion kun hoito on jo aloitettu?Ai koronan takia? Eikö teitä lasketa jo alkaneeseen hoitoon? Voi vee tätä koronaa![]()
Voi heletekevätkö kumminkin punktion kun hoito on jo aloitettu?
Voi helvetin korona. Tänään kuullut tosi monelta, että yt:t edessä. Tietää kyllä tooosi monelle vaikeita aikoja

Ohjeistus Euroopan lisääntymislääketieteen järjestöstä on et uusia hoitoja ei aloiteta mutta alkaneet ivf-hoidot voidaan järjestää punktioon asti mutta alkionsiirtoja ei suositella tehtäväksi eli alkiot suoraan pakkaseen. Oon satavarma et myös hus menee tän ohjeen mukaan kun myös esim tays ja yksityiset klinikatkin. Toivon siis et päästään ees punktioon mutta on viel mahdollista et meidänkin hoito perutaan kun ollaan vasta sumuissaen oo siis kuullu klinikalta vielä mitään. Ei tietoa kuinka pitkään tuo suositus on voimassa.
on tää maailma jotenkin hurjaa! Oon kyllä ihan paskana tämän koronan kanssa
en siis itse taudin, mutta niin moni on nyt valtavassa taloudellisessa ahdingossa sen takia. Lamassa on niin paljon kaikkia negatiivisia lieveilmiöitä, että koko ajatuskin oksettaa
ja tässä pitäisi vielä seksiäkin harrastaa kun maailman tuska painaa hartioita

Mä laitan pissakipon ja testin näkyvälle paikalle vessaan illan vikalla käynnillä, niin sit huomaan ne edes kesken pissimisenDimou, toivotaan että ne nyt kuitenkin koko viikon tekis pois alta jos ovat kerran päättäneet aloittaa. Itse just kirosin oman lääkäri ajan peruuntumista, kun joudun jättämään psyk terapian tauolle kun en saa jatko lausuntoa kelaan ja kotihoidontuesta ei paljon niitä käyntejä makseta vaikka takautuvasti saisikin. Kun voi olla että ajan saaminen menee kuukausien päähän.
Onks kellään vinkkejä miten muistaisi tehdä (liuska) ovistestit? Mulla tulee koko asia mieleen sillä sekunnilla kun pissat on jo pöntössäAattelin kyllä jo, että jätän sen tikuttamisen tässä kierrossa kokonaan, kun en oo jaksanut niitä cb:n tuplahormonitestejä käydä hommaamassa ja perus testien kanssa unohtuu jatkuvasti että se pissa ottaa talteen. Eilen kävi sama homma kolmesti - en tiedä edes miten on mahdollista
Vikalla kerralla mä menin sinne vessaan päässä se ajatus ja pam automaatiolla vaan koko vessareissu.

ettei päässy pilaamaan suunnitelmia!

kaikkea hyvää ihan jokaiselle, kumpa nyt vastapainoksi sitten saataisiin oikein urakalla hyviä uutisia
mites jannn? Ja oliko joku muukin kohta testailemassa?
sit jäin miettii, et hitto, ei me kyl sit mitään juhliakaan oikeesti voida järjestää jos mies lomautetaan:banghead: täytyy varmaan alkaa selaa mollin sivuja ja miettimään mitä rahakkaampaa vois ite alkaa tekee. Jos tässä maassa kohta enää mitään voi tehdä:banghead: Edittinä. Siis meillä olis juhlat syyskuun lopulla. Mutta mistä sitä tietää miten maailma silloin makaa:bag:Kiitos kaikille tsempeistä ja anteeksi etten tämän oman korona tuskani kanssa ole pystynyt paljon muuhun keskittymään.
Olette silti ajatuksissakaikkea hyvää ihan jokaiselle, kumpa nyt vastapainoksi sitten saataisiin oikein urakalla hyviä uutisia
mites jannn? Ja oliko joku muukin kohta testailemassa?
Ai nii, käytiin kattoo tänään meidän tulevaa hääpaikka. Se oli ihanasit jäin miettii, et hitto, ei me kyl sit mitään juhliakaan oikeesti voida järjestää jos mies lomautetaan:banghead: täytyy varmaan alkaa selaa mollin sivuja ja miettimään mitä rahakkaampaa vois ite alkaa tekee. Jos tässä maassa kohta enää mitään voi tehdä:banghead: Edittinä. Siis meillä olis juhlat syyskuun lopulla. Mutta mistä sitä tietää miten maailma silloin makaa:bag:

No nyt toivotaan sitten pakkanen täyteen huuruneniä, ni kunhan tämä kaikki paska on ohitse, niin pääsisitte heti siirtelemäänon tää maailma jotenkin hurjaa! Oon kyllä ihan paskana tämän koronan kanssa
en siis itse taudin, mutta niin moni on nyt valtavassa taloudellisessa ahdingossa sen takia. Lamassa on niin paljon kaikkia negatiivisia lieveilmiöitä, että koko ajatuskin oksettaa
ja tässä pitäisi vielä seksiäkin harrastaa kun maailman tuska painaa hartioita
![]()
jos näin käy niin jonot kaikkeen, myös siirtoihin ruuhkautuvat entisestään, että mihinkähän lokakuuhun ne sitten oikeasti menee. Makaan vielä sängyssä, kun en löydä syytä enää nousta ylös.Arvio tällä hetkellä muualta luetun tiedon mukaan on että siirrot menisivät syksyynjos näin käy niin jonot kaikkeen, myös siirtoihin ruuhkautuvat entisestään, että mihinkähän lokakuuhun ne sitten oikeasti menee. Makaan vielä sängyssä, kun en löydä syytä enää nousta ylös.
nyt täytyy vaan koittaa löytää jostain voimaa jaksaa tämän kaiken yli
mä olen tänään pistänyt työhakemuksia menemään, niin kuin varmaan vaikka kuinka monet muutkin lomautuksen uhan alla olevat tässä koronan raiskaamassa maassa:bag: ahdistaa.