Raskaaksi 2019

Sori, kun oon taas täällä, mutta kun te ootte ne, joille nää hankalat jutut haluaa jakaa :sad001 Tiistaina ja keskiviikkona tuli tosiaan vaaleanpunaista, keskiviikkona ultrattiin ja vastasi 5+1 tai 5+2, niinku piti. To-pe ei ollut vuotoa. Eilen taas oli, liman seassa punaista. Tänään ensin päivällä ruskeaa, sit taas loppui ja nyt "reilummin" verta, tosin edelleen vain pyyhkiessä. Pari nuppineulanpään kokoista tummaa hyytymää myös :sorry: Miten mä kestän perjantaihin? :arghh:

Mä kävin kanssa kattoo se olis 10.12 :violent001 mutta sitä aaltoa ootellessa :love017
Meillä on ollu tänään sellanen kotoilupäivä :Heartred pari leffaa ruokaa ja peiton heiluttelua, nyt on ainakin talleteltu joka ikinen mikä miehestä irti lähtee :smiley-angelic006 tällässiä päiviä pitäs olla enemmän, varmaan oman osan päivän sisältöön teki tää maailman tilanne ei oo pakko liikkua mihinkään.

Olipas Tepsu kivan kuuloinen päivä, nyt peukut pystyyn että kohta näkyy sielläkin kaksi viivaa testissä:Heartred täällä ei kanssa pitäisi jäädä siemenien määrästä kiinni. Eilen perinteiset, tänään siemennys lääkärin penkissä ja ohjeena on että tänään vielä illalla inssin jälkeen:biggrin millos sulla oli ovis?

Nyytti, välillä saa kyllä olla luova näissä puuhissa:hilarious: mutta hyvä että onnistui ja voi hyvin mielin siirtyä taas jännäilyosastolle. En kyl tiedä miten jaksaa kaksi viikkoa odottaa:arghh: nyt vielä kun ei edes saa tehdä juuri mitään, koska korona:shifty:

Sori, kun oon taas täällä, mutta kun te ootte ne, joille nää hankalat jutut haluaa jakaa :sad001 Tiistaina ja keskiviikkona tuli tosiaan vaaleanpunaista, keskiviikkona ultrattiin ja vastasi 5+1 tai 5+2, niinku piti. To-pe ei ollut vuotoa. Eilen taas oli, liman seassa punaista. Tänään ensin päivällä ruskeaa, sit taas loppui ja nyt "reilummin" verta, tosin edelleen vain pyyhkiessä. Pari nuppineulanpään kokoista tummaa hyytymää myös :sorry: Miten mä kestän perjantaihin? :arghh:

Paljon lämpimiä ajatuksia teille, että olisi vain harmitonta vuotoa:Heartred onneksi on uusi ultra pian tulossa:Heartred

Kiitos Nyytti ja Nipanderi :Heartred Tuo vuoto vielä yltyi eilen niin, että olin varma km. Sitten loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin.

Kiitos Nyytti ja Nipanderi :Heartred Tuo vuoto vielä yltyi eilen niin, että olin varma km. Sitten loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin.
Sori sivusta huutelu. Mut esim hematooma voi vuotaa just noin. Mulla oli pahin esikoisesta. Lorisi kohdun suulle ja sitten vuosi kerta rysäyksellä hyytymineen päivineen juuri kun sain plussan. Sitä tuli paljon. Sit se taas loppui siihen seinään. Muutama pv tuli pyyhkiessä tuhrua ja taas sama hulaus. Kerryttää siihen kohdun suulle vuotoa. Vuodin enemmän ja vähemmän rv12 asti ja hematooma näkyi vielä rv15. Toki tämä oli onnellinen tarina mutta yksi sellainen joka ei tarkoittanut menetystä. Parissa muussakin olen vuotanu vähän, mutta en ihan noin massiivisesti. Jaksuja! Se on syvältä!!

Sori sivusta huutelu. Mut esim hematooma voi vuotaa just noin. Mulla oli pahin esikoisesta. Lorisi kohdun suulle ja sitten vuosi kerta rysäyksellä hyytymineen päivineen juuri kun sain plussan. Sitä tuli paljon. Sit se taas loppui siihen seinään. Muutama pv tuli pyyhkiessä tuhrua ja taas sama hulaus. Kerryttää siihen kohdun suulle vuotoa. Vuodin enemmän ja vähemmän rv12 asti ja hematooma näkyi vielä rv15. Toki tämä oli onnellinen tarina mutta yksi sellainen joka ei tarkoittanut menetystä. Parissa muussakin olen vuotanu vähän, mutta en ihan noin massiivisesti. Jaksuja! Se on syvältä!!

Kiitos :Heartred Mietin sitäkin. Keskiviikkona kuitenkin kätilö ultrasi, eikä moisesta sanonut... Näkyykö ne yleensä ultrassa miten hyvin tai syntyvätkö muuten nopeasti?

Kiitos :Heartred Mietin sitäkin. Keskiviikkona kuitenkin kätilö ultrasi, eikä moisesta sanonut... Näkyykö ne yleensä ultrassa miten hyvin tai syntyvätkö muuten nopeasti?
Ei näy välttämättä. Ei näkyny mullakaan vielä sillo. Kävin ihan ekassa ultrassa just vuodon jälkeen joku 5+1 ja sanottiin että ei tiedä miksi vuotaa. Näytti kohdun suu siistille jne. Sit vasta myöhemmin näkyi semmonen viipalemainen hematooma joka oli suht iso. Sehän riippuu myös sen koosta. Ja joskus istukan kehitys tekee vuotoa etenkin jos osuu alkuviikolla juuri kohdumsuulle. Ns hankaa kohdunsuuta, yleensä nousee sit kasvun myötä. Ps mulla ollu kaikki tyttöjä ketkä vuotaneet. Samoin kaverin kaks vuotanutta raskautta (näin kevennyksenä :wink<3 )

Ei näy välttämättä. Ei näkyny mullakaan vielä sillo. Kävin ihan ekassa ultrassa just vuodon jälkeen joku 5+1 ja sanottiin että ei tiedä miksi vuotaa. Näytti kohdun suu siistille jne. Sit vasta myöhemmin näkyi semmonen viipalemainen hematooma joka oli suht iso. Sehän riippuu myös sen koosta. Ja joskus istukan kehitys tekee vuotoa etenkin jos osuu alkuviikolla juuri kohdumsuulle. Ns hankaa kohdunsuuta, yleensä nousee sit kasvun myötä. Ps mulla ollu kaikki tyttöjä ketkä vuotaneet. Samoin kaverin kaks vuotanutta raskautta (näin kevennyksenä :wink:Heartred )

Oho, mullakin tyttö ja raskaus vuosi alussa:pompus: toisin kuin tuulimunaraskaus, joka ei siis vuotanut ollenkaan

Oho, mullakin tyttö ja raskaus vuosi alussa:pompus: toisin kuin tuulimunaraskaus, joka ei siis vuotanut ollenkaan
Mulla on tähän empirinen selitys :hilarious: (no ihan hiekkalaatikolta). Mulla on siis mitattu hoitojem takia hcg ja kerran tosta vuotaneesta luomusta. Hcg on ollut paljon korkeampi noissa, luomussa tosi korkea. Lääkäri sanoi että istukka kehittyy vaan voimakkaasti josta myös korkea hcg kertoo). Kaveri sai lapset myös hoidoin ja sama juttu. Olen vaan miettiny kehittyisikö tyttöraskauksissa istukka jotenkin vahvemmin ja myös vuotaa siten herkemmin. Kunhan tämmöstä höpöhumppaa mut hoitoketjuissa aikanaan tämä teoria piti aika hyvin paikkansa. Isoin osa vuotaneista odotti tyttöä lopulta. Ei toki kaikki. :bag:

Ei näy välttämättä. Ei näkyny mullakaan vielä sillo. Kävin ihan ekassa ultrassa just vuodon jälkeen joku 5+1 ja sanottiin että ei tiedä miksi vuotaa. Näytti kohdun suu siistille jne. Sit vasta myöhemmin näkyi semmonen viipalemainen hematooma joka oli suht iso. Sehän riippuu myös sen koosta. Ja joskus istukan kehitys tekee vuotoa etenkin jos osuu alkuviikolla juuri kohdumsuulle. Ns hankaa kohdunsuuta, yleensä nousee sit kasvun myötä. Ps mulla ollu kaikki tyttöjä ketkä vuotaneet. Samoin kaverin kaks vuotanutta raskautta (näin kevennyksenä :wink:Heartred )

Voi kunpa olisi siis tämäkin vain hematooma! Muistatko, millä viikoilla näkyi? Varasin jo eilen soittoajan neuvolaan, kun tosiaan olin hetken varma km. Saa nähdä, ultraavatko jo ennen perjantaita.

Olipas Tepsu kivan kuuloinen päivä, nyt peukut pystyyn että kohta näkyy sielläkin kaksi viivaa testissä:Heartred täällä ei kanssa pitäisi jäädä siemenien määrästä kiinni. Eilen perinteiset, tänään siemennys lääkärin penkissä ja ohjeena on että tänään vielä illalla inssin jälkeen:biggrin millos sulla oli ovis?

Nyytti, välillä saa kyllä olla luova näissä puuhissa:hilarious: mutta hyvä että onnistui ja voi hyvin mielin siirtyä taas jännäilyosastolle. En kyl tiedä miten jaksaa kaksi viikkoa odottaa:arghh: nyt vielä kun ei edes saa tehdä juuri mitään, koska korona:shifty:
Peukut pystyy että siemenet on oikeessa paikassa ja tarraa kovasti kiinni :gen014 mulla oviksen pitäs olla vissiin apin mukaan torstaina eli ti-to villisti veikaten katotaan haenko testejä...

Voi
Voi kunpa olisi siis tämäkin vain hematooma! Muistatko, millä viikoilla näkyi? Varasin jo eilen soittoajan neuvolaan, kun tosiaan olin hetken varma km. Saa nähdä, ultraavatko jo ennen perjantaita.
voin yrittää katsoa papereista. En kyllä muista enää, siitä jo 11 vuotta :wideyed::eek:
Muok 7+1 lukee että takaseinässä heikkokaikuinen alue, mahdollisesti hematooma? Eli silloin vissiin eka ns epäily asiasta. Sen muista et sit myöhemmin se näkyi selvästi. Kävin ainakin kahdesti ultrassa sillon 5+ ja 6+ ja sit tollon 7+ ultrassa. Ja aika monesti sen jälkeenkin. Ai mitenniin paniikissa.

Voi

voin yrittää katsoa papereista. En kyllä muista enää, siitä jo 11 vuotta :wideyed::eek:
Muok 7+1 lukee että takaseinässä heikkokaikuinen alue, mahdollisesti hematooma? Eli silloin vissiin eka ns epäily asiasta. Sen muista et sit myöhemmin se näkyi selvästi. Kävin ainakin kahdesti ultrassa sillon 5+ ja 6+ ja sit tollon 7+ ultrassa. Ja aika monesti sen jälkeenkin. Ai mitenniin paniikissa.

Kiitos, kun jaksoit katsoa :Heartred

Nipa, nonni, siel on ainakin ajoitus kohdillaan ja olo kuin omenalla :grin
Täällä kyllä kans hyvin osu ajotukset! Plussailtana, tai siis keskiyöllä ja seuraavana yönä eli ovispäivän yönä.
Niitä edeltävä neljä päivää aiemmin, et jospa ois kerinny kehittää hyvän satsin tuossa välissä:p
Ja kupin laitoin molemmilla kerroilla.
Nyt vaan jännäämään :nailbiting:
Kuin pitkä luteaali sulla yleensä, eli koska uuden kierron ois määrä olla alkamatta? :grin
Mulla ollu 11-13 päivää.
Flo ei nyt suostu mun asettamiin päiviin mitenkään vaan heittää joko oviksen väärälle päivälle, tai ennustaa 26päivästä kiertoa, vaikka 28 asetuksissa:hungover:

Oliko meidän kans muita jännäilemässä samaan aikaan?

Voi Sammie, toivottavasti vuoto ei nyt enää jatku ja ois harmitonta ❤️

Nipa, nonni, siel on ainakin ajoitus kohdillaan ja olo kuin omenalla :grin
Täällä kyllä kans hyvin osu ajotukset! Plussailtana, tai siis keskiyöllä ja seuraavana yönä eli ovispäivän yönä.
Niitä edeltävä neljä päivää aiemmin, et jospa ois kerinny kehittää hyvän satsin tuossa välissä:p
Ja kupin laitoin molemmilla kerroilla.
Nyt vaan jännäämään :nailbiting:
Kuin pitkä luteaali sulla yleensä, eli koska uuden kierron ois määrä olla alkamatta? :grin
Mulla ollu 11-13 päivää.
Flo ei nyt suostu mun asettamiin päiviin mitenkään vaan heittää joko oviksen väärälle päivälle, tai ennustaa 26päivästä kiertoa, vaikka 28 asetuksissa:hungover:

Oliko meidän kans muita jännäilemässä samaan aikaan?

Voi Sammie, toivottavasti vuoto ei nyt enää jatku ja ois harmitonta ❤️

Luomuna 10 päivää, mutta aloitan taas noi luget, niin varmaan enemmän. Niiden kaa ollut joku 11-14 ennen kun vuoto puskenut kunnolla läpi. Nythän en tiedä mitään näistä mun vuodoista, kun viime kierrossa niitä ei ollut ja vielä ei ainakaan oo. Meen just hakee siemenet sisälle, että tiedä sit aiheuttaako se jotain:pompus:

Mulla alkoi kovat menkkajomot, tänää ois dpo 9,mut nyt on varma olo et menkat tulee ajallaan. Vähän semmonen olo kuin ois kuumetta. Okei, tiedän et se on joko tai, voi tulla plussa tai ei. Mun edellinen plussa kierto oli ihan normaali pms oireineen.

Paitsi nyt on kyllä aika kosteet olot. En muista että näin märkää ois koskaan ollut tähän aikaa.

Ollaan melko varmoja et meidän matka peruuntuu, kiitos koronan. Se on toki vasta kesäkuun vika päivä. Ja paikka Kypros. Kyprokselle on nyt ilmeisesti lock downit julistettu, mutta kun Suomi perhana pitkittää näitä sulkuja nii kohta täälä on suomi kesän sulussa nii vaikka kypros ois ok jo sillon, nii ei lähde lennot Suomesta, jos suomi vaan venyttää tätä. Ottaa nii päähän. Jos ihme tapahtuu nii päästään matkaan. Harmittaa ihan sikana jos ei. Toki moni ajattelee että kuinka itsekästä ajatella vaan jotain matkaa ku toiset pelkää riskiryhmäläisten puolesta,pelkään toki itsekin suvun vanhimpien puolesta ja äitini jolla on vaikea astma. Mutta tää matka oli itselle selviytymiskeino keskenmenosta :sad001
Toivottavasti tilanteet alkais helpottaa

Muokattu viimeksi:
Löysin kuin löysinkin yhden huijaritesti sofin laatikon pohjalta. Tein sen laimeaan pissaan, joka mulla kyllä yleensä toiminu melkein paremmin ku aamun eka. Mut ilmestyi siihen aika pian haamu. Mutta mun luotto on sofiin huono. Joten tää olkoon vaan tällänen huvin vuoksi testi. Tai sellane testaus mielessä. Haen tänää pregcheckkejä ja testaan huomenna dpo 10. Tai laitan miehen hakee, koska mulla on kurkku kipeä joten noudatetaan nyt näitä varuutoimia.

On tää vaan silti jännää testailla vaikka en tuohon osaa luottaa :D mähän saan yleensä aikaisin plussaa. Toki dpo 10 vai dpo 11 se viiva viimeksi haaleni/melkein katos hetkeksi kunnes voimistui nopeasti.

Edit. Katos näköjää se vähänenki haamu tänne laittaessa :grin

Nyt vihloo ja särkee alamahaa ja ihan tuohon häpykumpuun asti särkee. Tällästä häpyluu särkyä on ollu ennen joskus vaan negakierroissa.

Liitteet

• IMG_20200316_110542.jpg
    IMG_20200316_110542.jpg
    34.8 KB · Katsottu: 223
Takaisin