Raskaaksi 2019

Oi ei! Toivottavasti on vain harmitonta! Mulla tuli kans noihin aikoihin ekan kerran ja nyt on tullut vissiin jo neljästi. Eka kerta oli runsain. Nää muut, sellanen kerta pyyhkäisy..
Tsemppiä! Soita neuvolaan/äitiyspolille jos pääsisit tarkastukseen!

Kiitos NewMoon :Heartred Mulla tuli tosi vaaleanpunertavaa aina pyyhkäistessä. Niin hailakkaa, että piti ihan katsoa, että oliko vai ei. Soitan kyllä heti, kun aukeaa!

Hmmm, ok, mitähän mieltä tässä nyt taas olis. Kp10, ovistestissä on jo noin vahva viiva. Tämähän menee oikeesti jännäksi. Normaalioloissa näistä viivoista ei mee enää kun pari päivää kun on plus:bag: voi kumpa olis torstaina jo plus!!!!! Jos menee perjantaille tai lauantaille niin inssiä ei tehdä:sad010:smiley-ashamed004 luomuna mulla on ollut vain kerran aikaisintaan Kp14 ovis. Sehän on siis lauantai:facepalm:

Liitteet

• IMG_20200310_071925.jpg
    IMG_20200310_071925.jpg
    18.3 KB · Katsottu: 172
Hmmm, ok, mitähän mieltä tässä nyt taas olis. Kp10, ovistestissä on jo noin vahva viiva. Tämähän menee oikeesti jännäksi. Normaalioloissa näistä viivoista ei mee enää kun pari päivää kun on plus:bag: voi kumpa olis torstaina jo plus!!!!! Jos menee perjantaille tai lauantaille niin inssiä ei tehdä:sad010:smiley-ashamed004 luomuna mulla on ollut vain kerran aikaisintaan Kp14 ovis. Sehän on siis lauantai:facepalm:

Eli et saanut irrotuspiikkiä? Toivotaan et plussa pamahtaa kohta!

Tsemppiä!
Oliko sulla varhaisultra varattu? En muista...
Mulla oli ja siihen oli silloin vajaa viikko, niin sanoivat että jos ei vuoda paljoa eikä ole kipua niin seuraile kotona. Mut olihan se ihan kamalaa. Ekalla kerralla tuli mulla ihan verta ja siteeseenkin. Se kyllä sit loppui ja seuraavana päivänä enää rusehtavaa.

On joo, viikon päästä perjantaina on julkiselle varhaisultra. Sain soittoajan aamupäivälle.

Hyvä et kysyt irrotuspiikkiä! Mut eikös pe oo iha normaali inssipäivä myös jos pe tulis ovisplus? Se lauantain ovisplus insseissä on se paska nakki.

Mites teil muilla nois letrokierroissq on noi ovikset tulleet:pompus: ja Sammielle iso :Heartbigredtoivottavasti on vain harmitonta.

Hyvä et kysyt irrotuspiikkiä! Mut eikös pe oo iha normaali inssipäivä myös jos pe tulis ovisplus? Se lauantain ovisplus insseissä on se paska nakki.

Inssi tehdään plussasta seuraavana päivänä. Eli jos pe plus ni inssin ajankohta olis lauantai ja jos la plus niin sunnuntai:banghead:

Inssi tehdään plussasta seuraavana päivänä. Eli jos pe plus ni inssin ajankohta olis lauantai ja jos la plus niin sunnuntai:banghead:

Yleensä juu mutta inssi tehdään monissa paikoissa myös ovispluspäivinä ja esim pe on sellanen päivä ettei menis inssikierto ohi. Toki ethän sä välttämättä voi teidän ohjeistukseen vaikuttaa jos teille on noin sanottu mut ihmettelen silti jos eivät tekisi. Toivotaan kuitenkin et ovisplus ois jo huomenna/ylihuomenna!

No onpa kyllä jännä etteivät tee. Nyt vaan tsempit munankasvulle :hilarious:

Kai se on näis isoissa yliopistosairaaloissa vähän tällaista:banghead: eipä auta joo kun pitää sormet ristissä ja munia tämä muna kypsäksi. Oliskin hyvä jos tulis plus huomenna, ni vois sen ultran yhteydessä varmaan suoraan tehdä sen inssin, ni ei tarvis yhtenään ravata:hilarious: mutta, kuten oon monesti tässä matkan varrella sanonut, not In my life:banghead:

Muokattu viimeksi:
Jännät paikat Dimou! :sign17 :) Toivotaan parasta!

Mulla dpo3 ja välillä huomaa pyyhkiessä, että punaista valkovuodon seassa... Välillä taas ei. Mitähän tää nyt taas on. :scratch Huoh. Haluisin varata ajan ferritiinin mittaukseen, mutta en oo saanut aikaiseksi. Tietääkö kukaan, kauanko niissä tuloksissa kestää?
Mulla tuli kunnallisellakin päivässä :)
Jos on herkkä vatsa niin suosittelen rautasuihkeita! Imeytyvät suoraan suun limakalvoilta, niin eivät tee oireita :)
Mulla ferri oli 48 ja mun erityisellä(9v) vaan 23. Otetaan kumpikin tuota rautasuihketta, jospa vähän parantais tilannetta.

Täällä ei raportoitavaa. Kp11 menossa ja sammakot häädetty jo jokunen päivä sit. Jospa pikkuhiljaa alottais tallettelut, niin ois ees jokui tsänssi tähänkin kiertoon, vaik jotenkaan ei suurempia toiveita oo. Toosatabut (ab) menee kp16 asti ja sen jälkeen alotan sit sen maitohappo+maitohappobakteerikuurin tasapainottamaan vielä, kunhan se pieni tulehdus on pois päiväjärjestyksesä, mikä sit olikaan.
Ovista en oo alottanu testailemaan, pientä jomottelua ollu taas koko alkukierron ja pari päivää sit tuli vähän vaaleanpunertavaakin kerran, mut johtunee tästä lääkekuurista. En muutakaan keksi. Jospa kp12 tai 13 tekis ekan testin, luulen et kierto pysyy aika stabiilina ja ovis kp15 maissa.

Kiitos :Heartred

Sain ultra-ajan huomiselle. Silloin menkoista laskettuna 6+2, luulen että todellisuudessa lähemmäs 5+2. Lieköhän näkyisi syke, vaikka kaikki olisi hyvinkin...

Takaisin