Raskaaksi 2019

Heissan!

Täällä kp24/28-32.

Miehellä imusolmukesyöpädiagnoosi tuli tiistaina. Tänään kuvataan pää uusiksi ja viikon päästä koepalaan, jos edelleen näkyy muutosta.

Viime viikolla mulla oli mahatauti ja nyt olen eskarilaisen kanssa flunssassa kotona. Kurkku kipeä ja päätä särkee. Huoh.

Luin osan viesteistä ja täällä onkin tosi aktiivista ollut taas :)

Muokattu viimeksi:
Tää on tää ikuinen dilemma. Jokatapauksessa kun ottaa päähän. Dpo14 voi olla ihan hyvä päivä testata. Jos tulee nega, niin tietää että seuraavana päivänä pääsee suunnittelukäynnille:happy: ja muutenki kun ei ees välttämättä näkis aiemmin. Toivottavasti olis kumminkin käynyt joku mieletön onnenpotku ja välttyisitte nyt koko hoidolta:Heartred mitäs tiputtelulle kuuluu? Onko pysynyt veks vai oliko sulla luget tässä kierrossa? Kun mulla ilman lugeja luteliaali on 10-11 päivää (tietenkin kokoajan vuotaen), lugeillakin yleensä viimeistään Dpo14 puskee menkat läpi.

Niin sehän se et jos testais vaikka dpo11 niin silti koen että se pitäs varmistaa dpo14. Et sit menis kaks testiä hukkaan. Mä alotinkin lugrt tähän kiertoon joten ei oo näkyny. Halusin et käynnillä on mielummi loppukierto kuin alku vaikka lugeilla onki aikaansaatu. Mulla luteaali 12-13 pv luomuna mut luget pitää kyl hyvin poissa menkat. Yleensä vasta 3 tai 4 pv jälkeen lopetuksesta alkaa ja kun otin tupla-annosta niin meni viikko. Eli yritän ajoittaa niin et käynnin jälkeinen päivä ois kp1.

Heissan!

Täällä kp23/28-32.

Miehellä imusolmukesyöpädiagnoosi tuli tiistaina. Tänään kuvataan pää uusiksi ja viikon päästä koepalaan, jos edelleen näkyy muutosta.

Viime viikolla mulla oli mahatauti ja nyt olen eskarilaisen kanssa flunssassa kotona. Kurkku kipeä ja päätä särkee. Huoh.

Luin osan viesteistä ja täällä onkin tosi aktiivista ollut taas :)

Voih :sorry: toivottavasti saadaan hoidettua :Heartred millä mielellä ootte diagnoosista? Tarkoitan et onko tämä parempiennusteisempi kuin mitä alkuun epäiltiin?

Voih :sorry: toivottavasti saadaan hoidettua :Heartred millä mielellä ootte diagnoosista? Tarkoitan et onko tämä parempiennusteisempi kuin mitä alkuun epäiltiin?
Onneksi on helposti hoidettava tämän hetken ennusteen mukaan. Uusii kuitenkin helposti, mutta sitähän sitten seurataan hyvin kontrollilla. Oli kysytty, halutaanko spermaa pakkaseen. Ei olla hoitoihin lähdössä niin ei varmaan pakasteta.

Perna oli myös suurentunut, se pitää tutkia. Ja keuhkojen muutos voi ollakin lymfoomaa eikä harmitonta. Vielä paljon avoimia kysymyksiä.

Onneksi on helposti hoidettava tämän hetken ennusteen mukaan. Uusii kuitenkin helposti, mutta sitähän sitten seurataan hyvin kontrollilla. Oli kysytty, halutaanko spermaa pakkaseen. Ei olla hoitoihin lähdössä niin ei varmaan pakasteta.

Perna oli myös suurentunut, se pitää tutkia. Ja keuhkojen muutos voi ollakin lymfoomaa eikä harmitonta. Vielä paljon avoimia kysymyksiä.

Voimia jälleen teidän perheelle:Heartred varmasti rankkaa, kun on niin paljon vielä kysymyksiä auki, mutta mahtavaa, että on kuitenkin väläytelty myös parempiakin vaihtoehtoja. Hurjaa miten salakavalasti nämä sairaudet vain tulevat:pale

Onnea tiania :Heartred

Helenalle ja perheelle voimia :Heartred

Varovaisia onnitteluja uudesta kodista ja tulevista hoitokäynneistä :happy:

Täällä kp12 ja ovis tuloillaan todennäköisesti vasta reilun viikon pääst . Hyvällä tuurilla toki jo nytkin... Oon yrittänyt miestä puuhiin houkutella :sign17

Meillä myös nyt talo, jonka osto kovasti kiinnostaa. Saa nähdä, mitä käy, jos tarjous tehdään :dance008 Tuossa yksi huone liian vähän lapsitoiveita ajatellen, mutta jospa nyt ensin se yksi...

Ja paino, se on jo 9 kg vähemmän kuin neuvolan mittauksessa :)

Helena voimia teille!

Itketti kovin kirjoittaa mitään, menin rutiinitarkistukseen ja sit mulle ilmoitettiin et mun arvot tietyt ei nyt oo niinku pitää ja nyt pitää lopettaa yritys. Toki tässä tuli miehen kanssa erokin että sen puoleensa vaikea mut tehän tiedätte että aioin yksinhuoltajaksi.

No nyt sit vaan kylmästi todettu että raskauden yritys loppu näiden tutkimusten ja selvitysten ajan ja ainakin alkuun sit kun hoidoissa. Enkä välttämättä lähtis ees sitten tekemään. Eli mun terveys on todella huonossa kunnossa, oma keho hyökkää itseään vastaan niin paljon pahemmin kuin luultiin ja tää koko rumba alkoi kun mulla oli migreeniä ja sit turposi paikat ja sattui kipeästi omituiset asiat. No, teille muille plussaonnea, talletusonnea ja kaikkea onnea <3

Helena voimia teille!

Itketti kovin kirjoittaa mitään, menin rutiinitarkistukseen ja sit mulle ilmoitettiin et mun arvot tietyt ei nyt oo niinku pitää ja nyt pitää lopettaa yritys. Toki tässä tuli miehen kanssa erokin että sen puoleensa vaikea mut tehän tiedätte että aioin yksinhuoltajaksi.

No nyt sit vaan kylmästi todettu että raskauden yritys loppu näiden tutkimusten ja selvitysten ajan ja ainakin alkuun sit kun hoidoissa. Enkä välttämättä lähtis ees sitten tekemään. Eli mun terveys on todella huonossa kunnossa, oma keho hyökkää itseään vastaan niin paljon pahemmin kuin luultiin ja tää koko rumba alkoi kun mulla oli migreeniä ja sit turposi paikat ja sattui kipeästi omituiset asiat. No, teille muille plussaonnea, talletusonnea ja kaikkea onnea :Heartred

Voi ei :sad001 Olen pahoillani Jesbe! Hurjasti voimia :Heartred

Helena voimia teille!

No nyt sit vaan kylmästi todettu että raskauden yritys loppu näiden tutkimusten ja selvitysten ajan ja ainakin alkuun sit kun hoidoissa. Enkä välttämättä lähtis ees sitten tekemään. Eli mun terveys on todella huonossa kunnossa, oma keho hyökkää itseään vastaan niin paljon pahemmin kuin luultiin ja tää koko rumba alkoi kun mulla oli migreeniä ja sit turposi paikat ja sattui kipeästi omituiset asiat. No, teille muille plussaonnea, talletusonnea ja kaikkea onnea :Heartred
Voi, Jesbe <3 Paljon voimia sinulle!!

Voi ei :sad001 Olen pahoillani Jesbe! Hurjasti voimia :Heartred
Kiitos, pääsen kuitenkin ihailemaan muiden vauvoja ja varmasti pääsen asian tiimoilta sinuiksi. Kuka tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan mutta kun tiedän että tämä pelkkä "kartoitusvaihe" kestää sen 3kk ja reilusti yli kun hoidellaan toista sairautta ja sen jälkeen otettavat kokeet, testaukset ja kaikki tulevat lääkitykset että saadaan pahimmat oireet tiukasti kuriin jottei tauti etene ja onko sitten mikä diagnoosi saako yrittää ja onko se edes enää eettistä kun lapsi voi menettää ainoan vanhemman. Toki moni elää autoimmuunisairauksien kanssa ja tekee lapsia, mutta mulla oli vähän isompi ei siellä sitten. Että kyllähän tässä on ihan täyttä p*skaa mutta minkäs teet. Onnellinen oon ettei käynyt niin että nyt raskaana olisin ja sit semmonen rumba alkaisi ja miten sitä sitten jaksaa.

Kiitos kaikille isosti, ootte ihan parhaat <3

Voimia Helena ja Jesbe! :Heartred

Onnea Tiania perheenlisäyksestä! :happy:

Täällä menossa dpo12 ja stressikausi päällä. Testaan vasta lugekuurin loputtua, etten kehitä kierron alkua jo ennen aikojaan negatiivisen testin takia, kun nyt pidemmästä kierrosta olisi ehkä hyötyä ajoituksen vuoksi.
Koen etten saa ympäriltä, niiltä joita stressiä aiheuttava asia myös koskettaa, tukea riittävästi meneillään olevaan tilanteeseen, jonka hoito jää lähinnä minun harteille enkä lopulta takuuvarmasti saa kiitosta kuitenkaan asioiden hoidosta :mad: Asiaa en kuitenkaan enempää avaa anonyymiyden vuoksi. Mutta tänne nyt kuitenkin kerron, että tällainen kausi on menossa.
Toivon että raskaimmat asiat on käsitelty ennen kuin hoitojen olisi määrä jatkua, 3. inseminaatio, jonka haluaisin hoitaa, niin että päästäisiin jälleen hoidoissa eteenpäin, eikä tämä tämänhetkinen stressi hyvää tietenkään tee.

Onnea tiania :Heartred

Helenalle ja perheelle voimia :Heartred

Varovaisia onnitteluja uudesta kodista ja tulevista hoitokäynneistä :happy:

Täällä kp12 ja ovis tuloillaan todennäköisesti vasta reilun viikon pääst . Hyvällä tuurilla toki jo nytkin... Oon yrittänyt miestä puuhiin houkutella :sign17

Meillä myös nyt talo, jonka osto kovasti kiinnostaa. Saa nähdä, mitä käy, jos tarjous tehdään :dance008 Tuossa yksi huone liian vähän lapsitoiveita ajatellen, mutta jospa nyt ensin se yksi...

Ja paino, se on jo 9 kg vähemmän kuin neuvolan mittauksessa :)

Hei, huippusuoritus, u go girl:thumright

Voimia ja parempia aikoja Jesbelle:Heartred samoin Monettelle:Heartred toivottavasti paremmat ajat ovat edessä päin!

Kp 14 ja ovis varmaan täs vloppuna. Lähdetään koko vlopuksi kylpylään perheen kanssa ja ei ainakaan täs kierrossa yritetä. Musta tuntuu niin ristiriitaiselta edelleen. Siis vauvan kyllä haluan, mutta pää ei kestä tällä hetkellä epäonnistumisen tunteita, tai varsinkaan menettämistä. Niin helpompi olla kun ei oo ees toivoa raskaudesta. Otetaan sit suoriltaan ulkomaan reissun kierrosta plussa :grin oon heinäkuulle siis tilannut positiivisen testin.

Smoothie, oikeassa olit! :Heartred Päätin tehdä vielä ennen töitä digin. Talleteltu on tiistaina, eilen ja tarkoituksena vielä huomenna ja sunnuntaina kun on vapaata kummallakin. Tämä päivä vaan jää nyt välistä, ja tänään tuo hymy tuli. Onkohan paha juttu.. Mut eiks sitä puhuta et joka toinen päivä riittäisi. Ei pitäisi ottaa paineita tälläsestä kyllä:happy8
IMG_20200207_112817.jpg

Smoothie, oikeassa olit! :Heartred Päätin tehdä vielä ennen töitä digin. Talleteltu on tiistaina, eilen ja tarkoituksena vielä huomenna ja sunnuntaina kun on vapaata kummallakin. Tämä päivä vaan jää nyt välistä, ja tänään tuo hymy tuli. Onkohan paha juttu.. Mut eiks sitä puhuta et joka toinen päivä riittäisi. Ei pitäisi ottaa paineita tälläsestä kyllä:happy8
View attachment 86104

Itsekin nyt mennyt joka toinen pvä tyylillä. Ei ole tärpännyt joka päiväiselläkään . Jäi nyt vaan myös toi ovisplus päivä käyttämättä, mutta sitä ennen ja jälkeen kyllä. Toiv riitti jos edes väliä muutenkaan. Uskon että enemmän siittiöitä jos ei joka päivä talleta.

Itsekin nyt mennyt joka toinen pvä tyylillä. Ei ole tärpännyt joka päiväiselläkään . Jäi nyt vaan myös toi ovisplus päivä käyttämättä, mutta sitä ennen ja jälkeen kyllä. Toiv riitti jos edes väliä muutenkaan. Uskon että enemmän siittiöitä jos ei joka päivä talleta.

Jep ei oo auttanut kyllä joka päivänen puuhastelu meilläkään tähän mennessä. Pitää vaan toivoa että nyt olisi vihdoin tähdet ja kuu oikeassa asennossa:happy: meillä kaikilla!

Takaisin