Raskaaksi 2019

Limat ovat saapuneet! Jopa vähän rusehtavana mutta sitä on ennenkin tainnut olla. Ehkä vanhaa verta menkkojen ajalta koska en usko että muna irtosi vielä...vaikka eilen nippaili kyllä. Mutta testit ollut vaaleaa. Aamulämpö oli ovismatala mutta epäilen että suu oli auki tmv :hilarious: veikkaan plussaa lähipäiville. Usein limat saapuvat hyvissä ajoin ennen ovista. Tänään talletellaan :)

Pyöreäpäinen siittiö ei muotonsa vuoksi pääse porautumaan munasoluun. Miehellä oli normaaleita 6%, viitearvona niitä pitäisi olla yli 4%.

Muoks meillä ei lukenut mitään muuta muodoista kuin tuo prosentti. Tai prosentteja esim niin ja niin paljon epämuotoinen pää jne.

Miehen siittiöissä kans oli tosi pieni prosentti normaalinmuotosia, mutta kaks eri lääkäriä sano, ettei sillä nykyään enää oo väliä. :confused005

Täällä alkaa vissiin olee menkat lusittu, jotka olikin yllättävän niukat vähän tuli pillereitten aikaset välivuodot mieleen

Mul ei oo testejä minkäänlaista mut ei oo yritystä. Haluja on mut outo olo koko kierron suhteen. Sain ohjeen ettei ottaa progee tähän kiertoo vaan oottaa luomut menkat ja jos ei tuu niin sit katkaista jos rupee oikeen venyy

Kävin hakemassa sitä geleetä, mietin nyt vain et voikohan sitä alkaa syömään tälleen kesken kiertoa, ovis varmaan loppuviikosta.

Lähtöruutu. Kp1. Klinikalle laitettu viestiä ja toivo korkeella jos pääsis tässä kierrossa jo aukkariin ja koepalojen ottoon. Mut todennäköisesti varmaan venyy seuraavaan. Tai siihen käskivät henkisesti varautua.

Täyttelin myös omaan lisääntymisterveyteen liittyvän kyselyn. Kun rehellisesti vastaili, niin olin kyllä yllättynyt vastauksista. Tai siitä miten isoksi asiaksi tää on itselle tullut, vaikka onkin yrittänyt asennoitua tähän että mitäpä tässä.

Kävin hakemassa sitä geleetä, mietin nyt vain et voikohan sitä alkaa syömään tälleen kesken kiertoa, ovis varmaan loppuviikosta.

Jotkut sanovat että voi syödä vain ovikseen asti. Koska ei ole tarpeeksi tutkittu. Mutta ei uskoisi että haittaakaan vaikka söis Plussaan asti tmv.

Mä hain kanssa geleetä juuri purkin. Mulla nyt kp 2. Ajattelin ottaa yhden päivässä koko kierron. Ei kauhean kovat odotukset, mutta kokeillaan nyt tätäkin:).

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin! Toivottavasti pääset Nipanderi aukkariin heti tästä kierrosta.

Kuka täällä mahtaa seuraavaksi testailla?

mulla tosiaan välikierto hoidoista, joten toiveet ei ole kovin korkealla...

Pyöreäpäinen siittiö ei muotonsa vuoksi pääse porautumaan munasoluun. Miehellä oli normaaleita 6%, viitearvona niitä pitäisi olla yli 4%.

Muoks meillä ei lukenut mitään muuta muodoista kuin tuo prosentti. Tai prosentteja esim niin ja niin paljon epämuotoinen pää jne.

Meille tulleessa lapussa ei mun mielestä lukenut tuota prosenttina, vaan määränä. Kun mies otti sen vähän kolauksena, ettei hänen spermansa nyt sitä ihan ykköspriimaa ollut, mutta myöhemmin sitten puhisi, että epäreilua sanoa, että niitä on viitearvoja enemmän kun kerran siittiöitäkin on viitearvoja paljon enemmän. Mutta en nyt tarkkaan muista ja mies on piilottanut lapun. :hilarious: Kamalaa kun kertoilen näitä juttuja netissä, parempi toivoa että pysyy anonyymina.

Huikkaan taas täältä takavasemmalta, miehellä oli normaalimuotoisia 0%, määrä ja tiheys normaali ja liikkuvuus alentunut. Vielä mainittiin että hedelmöityskyky alentunut.

Yksi lääkäri sanoi että tuo on vaan otos siitä määrästä mitkä tutkivat, ei kerro täysin oikeaa. Mut ilmeisesti punktiossa samaa luokkaa kun ei kaikki munasolut icsattiin.

Mut siis, onnistua voi huonollakin tuloksella!

Nipanderille Tsemppiä, toivottavasti tutkimukset alkaa jo tästä kierrosta!

Ei oo totta, mahtavaa, mulle järjestettiin aika ensi tiistaille. Ajatella miten onnelliseksi voi tällaisestakin asiasta tulla, ei uskois:hilarious:

Jee ihanaa! :happy: ja kyllä, siitä voi tulla onnelliseksi että pääsee taas ronkittavaksi :hilarious: :hilarious:

Lääkäri soitti tänään takaisin ja sanoi, että joskus sitä tiputtelua ei saada loppumaan. Sanoi myös, että mulla on keltarauhashormonia kuitenkin riittävästi, joten ei pitäis vaikuttaa raskautumiseen. En tiedä mistä tämän tiesi, kun ei ole mitattu oviksen jälkeen. Jatkan nyt kuitenkin yhdellä tabletilla teroja, kun pitävää pms-oireet pois.

Lääkäri soitti tänään takaisin ja sanoi, että joskus sitä tiputtelua ei saada loppumaan. Sanoi myös, että mulla on keltarauhashormonia kuitenkin riittävästi, joten ei pitäis vaikuttaa raskautumiseen. En tiedä mistä tämän tiesi, kun ei ole mitattu oviksen jälkeen. Jatkan nyt kuitenkin yhdellä tabletilla teroja, kun pitävää pms-oireet pois.

Pakko kyl kommentoida et mite lääkäri voi sanoa varmaksi et keltista on tarpeeksi jos ei kerran oo ikinä mitattu!? o_O

Takaisin