Raskaaksi 2019

Kp6, menkat jaksoi kestää sen päivän ja 2 tuhruttaa.

Kyl se piikki annetaan myös km jälkeen kun sehän lasketaan alkaneeksi ja päättyneeksi raskaudeksi..

Jannn noi pullistumat vaikuttaa lähinnä miten liikun ja kipeyttää selkää. Pirullinen vaiva ja pirun kipeä. Esim täytyy nukkua tietyl tavalla ja ei voi istua liika pitkään.. sitten ärsyttää kun reuman oireet on pahentuneet viime aikoina ihan todella paljon. Nyt myös turvonnut kädet ja nilkat ja se säikäytti tosi paljon!

Rh- tosiaan tekee myös sitä että elimistö hylkii alkiota tehokkaammin kuin jos olis rh+ näin mulle sanottiin

Tänään varmaan kp1 kun eilen otin viimeiset terot. Aamulla tuli polilta viesti, että tiistaina on lääkäri paikalla ja hoitaja soittaa sillon. Toivottavasti saan luget kokeiluun.

Mulla oli eilen piiiitkä päivä töissä, luin eilen täältä kaikki viestit nopeasti, mutta en jaksanut erikseen kirjoitella.

Tiinalle onnittelut plussasta! :Heartred Voi kun tästä lähtisi kunnon plussa-aalto meille lopuillekin.

Tohon paino asiaan piti kommentoida, että mulla on paino jojoillut usein. Ja oon kunnon tunnesyöjä. Heti jos on vastoinkäymisiä tai ketuttaa niin "palkitsen" itteeni ja vedän kokoajan paskaruokaa. Ei siinä mitään, mut sit toi vaihe saattaa jäädä päälle ja huomaan että taas tullut pari kiloa lisää. Sit hetkeks ryhdistäydyn ja siistin syömisiä kunnes taas ne menee päin honkia. Pitäis oppia tosta tavasta pois:scratch

Stellamom, mä oon nyt kesäkuusta asti syönyt rautalisää kun ferritiiniarvot olivat silloin n. 20. Mulla luultavasti syynä suht runsaat menkat ja aika ykstoikkoinen ruokavalio. Lääkäri ei ylläri kommentoinut tota rauta-asiaa millään tapaan, eikä mulla ollut energiaa ettiä lääkäriä joka ottais tosissaan. Mutta syksyllä kävin kontrolli verikokeessa ja arvot on nousussa, hitaasti nousee mut kuitenkin. Ja olo on kohentunut huomattavasti, esim päänsäryt vähentyneet.

Nyt kp5 menossa eli menkat alkaa pikkuhiljaa loppumaan. Digi ovistestit oli tipahtanu eilen postilaatikosta, eli pääsee niitä testaamaan tässä kierrossa :happy8

Dpo5 täällä menossa.
Lugekuurista kolmas päivä, vaikkei niistä tunnu raskautumiseen olevan apua, niin kierron odotan pitenevän hieman, että sopii paremmin miehen työreissukalenterin kanssa yhteen, toivottavasti, että päästäisiin siihen 3. inseminaatioon seuraavassa kierrossa :angelic:

Vatsaa kovettaa taas ja otin pitkästä aikaa magnesiamaitoa vaivoja helpottamaan, tilattiin myös magnesiumkloridia, jolla olisi tarkoitus saada ummetus häviämään, että saisin helpotuksen melko ilmeiseen peräpukamaongelmaan :bored:

Mulla oli eilen piiiitkä päivä töissä, luin eilen täältä kaikki viestit nopeasti, mutta en jaksanut erikseen kirjoitella.

Tiinalle onnittelut plussasta! :Heartred Voi kun tästä lähtisi kunnon plussa-aalto meille lopuillekin.

Tohon paino asiaan piti kommentoida, että mulla on paino jojoillut usein. Ja oon kunnon tunnesyöjä. Heti jos on vastoinkäymisiä tai ketuttaa niin "palkitsen" itteeni ja vedän kokoajan paskaruokaa. Ei siinä mitään, mut sit toi vaihe saattaa jäädä päälle ja huomaan että taas tullut pari kiloa lisää. Sit hetkeks ryhdistäydyn ja siistin syömisiä kunnes taas ne menee päin honkia. Pitäis oppia tosta tavasta pois:scratch

Stellamom, mä oon nyt kesäkuusta asti syönyt rautalisää kun ferritiiniarvot olivat silloin n. 20. Mulla luultavasti syynä suht runsaat menkat ja aika ykstoikkoinen ruokavalio. Lääkäri ei ylläri kommentoinut tota rauta-asiaa millään tapaan, eikä mulla ollut energiaa ettiä lääkäriä joka ottais tosissaan. Mutta syksyllä kävin kontrolli verikokeessa ja arvot on nousussa, hitaasti nousee mut kuitenkin. Ja olo on kohentunut huomattavasti, esim päänsäryt vähentyneet.

Nyt kp5 menossa eli menkat alkaa pikkuhiljaa loppumaan. Digi ovistestit oli tipahtanu eilen postilaatikosta, eli pääsee niitä testaamaan tässä kierrossa :happy8

Samassa mennään toistaiseksi siis:) Mikä kp sulla yleensä ovis?

Kp5 korjaan.

Lääkärin kans puhuttu et se kolmen kuukauden lääkitys alkaisi sitten ensi kuun puolella joten tässä toki kuumeilee vaikkei plussaa kyl tuu mut vissiin hengessä oon mukana kuumeilen muiden kanssa. Olo oli eilen outo, sattui kuin olisi megavuoto viel tulossa mut vuoto on tyystin tyrehtynyt joten menkat lusittu. Oli vaan taas kumma vuoto. Ei vissiin oo enää paluuta mun normimenkkoihin, näin oon päätellyt

Eli kolme meitä kp5 :) Saas nähdä, hajaannutaanko kohta, kun dpo lasketaan. Mulla ovis yleensä vasta kp21-22. Pari kertaa tosin ollut jo kp14. Raskaaksi tulin pidemmästä kierrosta.

Mää melkein samoissa, kp7. Mutta etteköhän te kaikki oo uudessa kierrossa (tai plussaa!) ennen mua :lurking: Mulla ovis ollut kp 22 tienoilla niissä kierroissa kun olen siitä suht varma ollut, mutta luteaalikin ylipitkä.

Mulla menossa kp 9 ja ovisoireet sen kun voimistuu, vaikka ovikseen varmasti vielä ainaki 5-6 päivää :grin jäätävät halut.
Jänniä kasvukipumaisia tuntemuksia kohdussa, ihan kuin sielä olis joku haava joka nippailee o_O ei paha kipu, mut ihan kuin alkuraskaudessa tuntui. Toisaalta, oli sinne se hematoomakin kehittynyt, ja eikö se tavallaan oo vähän kuin haavasta/kohdun sisäisestä mustelmasta tullut vuoto, nii kai sielä jonkinlainen haavakin ollut, kuten istukankohdalla on "haava". Eipä honannut kysyi mahd. Haittavaikutuksista tulevaisuudessa, et onko se hematooma juttu jotenki taipunuksellinen juttu, vai huonoa tuuria vaaaän o_O

Edelleen mä jahkailen pääni sisällä, että ehdottaako miehelle heti yrittämisen jatkamista vai jatkaako sitä taukoa. o_O miehen mukaan sillä ei hänelle oo niin väliä, et ihan kuinka musta parhaalta tuntuu, koska mun kroppa ja pää.
Miten voikin olla niin kakspiipuista. Toki kroppa ei varmasti aloita raskautta, jos ei ole siihen valmis, tai sit tuleeki kolmas keskenmeno. Näitähän ei voi etukäteen tietää. Siksi vaan mietin, että kestääkö oma pää vielä mahd. Pettymyksiä. Kun ei yritä, niin ei tuu pettymyksiäkään. Vaan se olo kuitenkin että tuleeko turhaan heitettyä hukkaan muutama hedelmällinen kuukausi(keväällä vissiin ihmisilläki hormonit hyrrää vahvemmin, jostain luin).

Olin muuten vuosi sitten tähän aikaa raskaana ja onneni kukkuloilla:rolleyes: vaikka se joku paha aavistus silloinkin painoi mieltä.

Onnea Tiina ja KK!

Nipa, en oo testannu kun tuhruillu jo pari päivää. kp28 eli ootan vaan koska alkaa kunnolla vuotamaan.
Tälle päivää flo ennustanu kp1.
Mieli ollu maassa.

Oireethan Sul vois natsaa. Jos ei kerta vuodolla ole väliä. Kiva kun flo puhuu mulle enää syövästä ja lapsettomuushoidoista :rolleyes: kp11 siis täällä ja ovis pitäis olla about vkon päästä

:hilarious: en kyl jaksa uskoo. Perus negatiivinen asenne, soriii:bag:

Voi nyytti:sorry: vaik oli niin hyvä tunne.

Mikäli rhesus tekijät poikkeavat äidin ja sikiön välillä, voi toisen veri alkaa hajottaa toisen punasoluja aihettaen toiselle mm anemiaa tai muita verisairauksia. Siksi tätä tutkitaan joka raskaudessa ja mikäli äiti on rh-, se tutkitaan myös loppuraskaudesta, onko äidin veri esim alkanut tuottamaan sikiön punasoluja hajottavia tekijöitä.

Ja sitten on vielä sellainen veriryhmä kuin Kell, joka voi olla positiivinen tai negatiivinen, jossa samantyylistä ongelmaa kuin rhesustekijässä.

Mulla pukkaa hikeä huolella, johtuu lämpimästä mutta estrogeeni kohoaa kohoaa. Ei ovis oo lähelläkään mutta mulla tuppaa tuo estrogeeni tuolla tavalla tulla joten en varmaan ovuloi tässä kierrossa ees.. no eipä oo kyl tikkujakaan. Fiilis pohjalta ja ehkäisyn kanssa joten ei yritystä mut mä niin vaan pyörin täällä ku kiva näitä on jakaa

Mää melkein samoissa, kp7. Mutta etteköhän te kaikki oo uudessa kierrossa (tai plussaa!) ennen mua :lurking: Mulla ovis ollut kp 22 tienoilla niissä kierroissa kun olen siitä suht varma ollut, mutta luteaalikin ylipitkä.

Onko teillä hoito aikataulusta vielä kuulunut mitään?

Selvisin hengissä minä 2- hampaat 0 nyt hoidetaan vielä alapää kuntoon maanantaina elämä taas rytmii tän lorvimisen kanssa ja ne pullat jää vähemmälle!! Menkat kun saatas vielä niin pääsis uuteen kiertoon :grin tästä tulee hyvä viikonloppu

Noniin, hyvähyvähyvä:) sit ei muuta kun plussia kohden:angelic:

Isot onnittelut Tiinalle!:Heartpink

Minulla on kp3 ja eka letro otettu aamusta. Huh! Minä sain heti kuumia ja kylmiä aaltoja tuosta.:eek: Taidan olla aika herkkis hormooneille. Näistä tulee pitkät viisi päivää, jos tätä samaa on luvassa. Menkat on vielä tänään yllättävän runsaat. Yleensä kolmantena päivänä jo hiipuu. Mutta odotan mielenkiinnolla tulevaa ultraa.:happy:

Takaisin