Jukkapalmu23
Puuhakas puhuja
Mä jos oon testaillut ovista niin kattonut vaan että en hirveesti oo juonut pariin tuntiin ennenkun tehny testin. Enkä yömyöhään. Nyt en ite jaksa testailla sitä enään kun ei oo tärppiä tuonut vaikka ajotettu seksi miten oviksen mukaan.
Ja joo masentaa kyllä että tälle vuodelle ei enää hirveesti mahkuja että vauvan saisi. Jospa sitä plussan saisi vielä tänä vuonna,olisin ikionnellinen.
Ja joo masentaa kyllä että tälle vuodelle ei enää hirveesti mahkuja että vauvan saisi. Jospa sitä plussan saisi vielä tänä vuonna,olisin ikionnellinen.
Ei mulla näy edes värillinen viiva täällä noin selvästi!

Ei hitsi, taidan itekin varata aukkariin aikaa ens kierrolle sitten.  

Jos on plus ni todellaki kaikki aukkariin! Tuolla inssi puolella joku just sanoi et lääkärin mukaan aukkari helpottaa 6kk raskautumista??
Joo, ei loppunut, vaikka juuri ennen hoitoja plussa tulikin.. Oli vaan plussakierrossa ovis aikaisemmin ja selkeät oireetkin, tosin kuin muissa kierrossa viime vuonna. Veikkaan, että kroppa vaan alkoi paremmin toimia, kun imetyksen loppumisesta 9kk ja kierrot alkoi lyhentyä siihen 31pv. Mutta voihan sitä muut sanoa, että mulla oli stressiä vähemmän