Raskaaksi 2019

Tämä olisi aivan mahtavaa! Mutta pelottaa vaan, että laittaa laihduttamaan kotiin ennen mitään lääkkeellisiä apuja. Ylipainoa n. 10 kg.

Jos julkisella hoitavat max bmi 35 (vai oliko vähemmän?) niin kyllä luulis et yksityiselläkin.. Voihan ne toki kannustaa letrojen ohella myös painonoudotukseen.

Kp27 - > kp1:happy: jei, onnistui tää parin päivän aikaistaminen. Nyt ei pitäis oviksen olla viikonloppuna ja jos ei mitään tosi kummallista oo kierrossa ni oviksen pitäis olla tapahtuu ennen polia:thumright kp20 sit päästään kuulemaan tuomio:thumright:nailbiting:

:thumleft

Mäki melkee toivon et alkais jo.. Koko ajan ku tää tiputtelu täs runsastuu päivä päivältä nii haluis vaa jo vuodottomaan aikaan vaikka eikai sillä meidän ivf-käyntiin tai suunnitteluun väliä. Mut su-ma pitäs alkaa.

Jahas, taas nää kovat menkkakivut palas, ei tosin vieläkään menkkoja o_O
Ehkä alotan suosiolla pienen parin-kolmen päivän primolut n kuurin ja sit alkais vihdoin se vuotokin, ettei kehittele mitään mega limakalvoa ja megavuotoa :hungover: tosin en tiedä oisko se ees mahdollista :grin

Noh vuotoa on kyllä ollut jo sen viikon :hilarious:
No voi hemmetti :wacky:

Oon yrittänyt saada hoidettua omaa tilannetta eteenpäin kun oon vuotanut 1.11 saakka viikon tauolla
alkaa pikkasen olla heikko olo ja viimeisetkin järjen rippeet menee.

Edit: ihan hiton vaikee saada julkiselta aikaa lääkärille :depressed:

Muokattu viimeksi:
Gynellä käyty! Todella positiivinen käynti! Ovuloimattomuuteen letrot heti ensi kiertoon ja terolut, jos ei menkat ala viikonlopun aikana. ❤ Kp 10 ultrataan vielä, ettei liian montaa munasolua kypsy.

Mahtavaa! :happy:

Gynellä käyty! Todella positiivinen käynti! Ovuloimattomuuteen letrot heti ensi kiertoon ja terolut, jos ei menkat ala viikonlopun aikana. ❤ Kp 10 ultrataan vielä, ettei liian montaa munasolua kypsy.
Jes, hyvä että tuli heti apuja! :)

Lämmöt edelleen nousussa ja vv riittää. Näin kosteaa ollut vain raskaana ollessa :nailbiting: Ai kunpa vain... :love7 Samaan aikaan yritän muistutella itseäni, että kkm jälkeen voi olla vain sekoilevien hormonien touhuja...

Lämmöt edelleen nousussa ja vv riittää. Näin kosteaa ollut vain raskaana ollessa :nailbiting: Ai kunpa vain... :love7 Samaan aikaan yritän muistutella itseäni, että kkm jälkeen voi olla vain sekoilevien hormonien touhuja...

Mul kans housut märkänä tänään ja puukkoja tuntunut edelleen vähän. Kumpa plussattais :Heartred En kyllä omalla kohdalla uskalla uskoa..

Mulla vasta dpo4 :/ ja aina ollut kosteaa joku dpo oviksen jälkeen..et eipä tässä uutta paitsi outoja noi kovat pistot välillä.

Piti kans kysyä millon Sammie testaa?? Sulla jo dpo9 vai kuinka?

Mulla vasta dpo4 :/ ja aina ollut kosteaa joku dpo oviksen jälkeen..et eipä tässä uutta paitsi outoja noi kovat pistot välillä.

Piti kans kysyä millon Sammie testaa?? Sulla jo dpo9 vai kuinka?

Mä oon jotenki ihan varma et sä plussaat. Mietin jo et noniin nyt jannn raskautuu.. huomasin että ekaa kertaa en oo googlesta etsinyt dpo oireita enkä juuri kirjannut Flohon oireita enkä edes kauheasti hakenut niitä.. mut nyt tuntus siltä että vois olla mun SE kierto ja sun SE kierto.. toivon niin plussaa sinulle, toki muillekin mut kyl oon odottanut millon sulla plussa pärähtää

Mulla vasta dpo6, eli eipä näkyisi. Jos nyt ees on dpo6, mut oletettavasti :joyful: Ja itseasiassa huomenna testaan, MUTTA toivon saavani negan, joka sitten voisi vahvistua plussaksi... Ilman tätä epäilystä testaisin vasta sunnuntaina, mutta nyt silloin voisikin periaatteessa jo näkyä uusi raskaus... :think005 Jännä kyllä ei ole kiirettä testata nyt. Nautin tästä olosta :happy: toivottavasti ei romutu :sorry:

Voi jannn, ehkäpä nyt olisi se kierto...! :smiley-angelic001

@Nipanderi tuli muuten mieleen et päästäänköhän yhdessä piinailemaan sit ivf-hommia :rolleyes:

Takaisin