Raskaaksi 2019

Mä ihmettelen noita menkkoja koska ei mitään kuivaa kautta vaan nyt vv tulee mut on niinku tosi tahmeaa ja mä aloin tietty kelaa et mitä tapahtuu. Kaveri ehdotti myöhäistä ovista johon testi olis reagoinut mut aika epätodennäköistä. Nyt sit oottaa jos eggikset tulis. Maha on kyl turvonnut ja tissit on kipeet ja turpeat ja oireita ovikseen nyt jo?!? Eli menkat oli niinku tossa ja nyt mitä.. ei mitään järkeä, pakko päästä sinne gynelle maksoi mitä maksoi.

Haluan konkreettisesti tietää mitä tapahtuu kun etovaa oloo niinkin että ihan noussut kurkkuun ja hajut on pahoja, päätä särkee välis huimaa ja sit maha on ummella tai sitten semisekasin. Outoa

Eikä. Voi mä jo luin onnellisena et nyt näyttäs hyvälle :sad001

Kiitos myötäelämisestä:Heartred ei tästä näköjään niin helpolla selvitä. Vähän oon alkanut kyl miettiä endon mahdollisuutta. On vähän kaikenlaisia tuntemuksia näiden vuotojen kanssa, ei kuitenkaan mitään särkylääkkeitä vaativaa. Onks sulla vuotoihin liittynyt kipua tai menkkafiilistä? Mut tuskin mulla sitäkään on, jotain muuta häröä vaan:banghead:

Kp1. Turhauttavaa.

Muok. Ja tähän kertalaakista raskaaksi tulleen ystäväni kommentit: "Ei ollut oikea aika, lopeta yrittäminen niin onnistuu paremmin" :smiley-angry017
Juuri niinkun sanoit VMP!! hän on se paras ystävä neuvomaan kuinka se yrittäminen sitte lopetetaan :confused004 ja jos joku kuulee jonkun hyvän ohjeen miten se oikeesti tehään niin tulkaa kertoo se mullekki... joku älä ajatte ei nyt vaan toimi -kuka vaan voi kokeilla on sitte lyhyt tai pitkä yritys

Anteeksi, en jaksa kommentoida teille mitään, mutta tsemppiä :Heartred

Käytiin neurologin vastaanotolla extra-ajalla. Muutos on miehellä aivorungossa, vain 1-2%:lla tulee sinne muutoksia. Lisäksi pikkuaivoissa on muutos. Tarkemmin ei osata sanoa, mutta koepala on otettava. Neurologi oli tosi huolissaan meistä. Kyseli lapsista ja tukiverkoista. Pyysi pysymään rauhallisena ja pyörittämään arkea. Sanoi, et mulle tulee shokkireaktio jossain kohtaa ja sairasloma on edessä mullakin. Aivorungosta on hankala leikata mitään, jos se on kasvain.

:smiley-angry017:sad010

Käytiin neurologin vastaanotolla extra-ajalla. Muutos on miehellä aivorungossa, vain 1-2%:lla tulee sinne muutoksia. Lisäksi pikkuaivoissa on muutos. Tarkemmin ei osata sanoa, mutta koepala on otettava. Neurologi oli tosi huolissaan meistä. Kyseli lapsista ja tukiverkoista. Pyysi pysymään rauhallisena ja pyörittämään arkea. Sanoi, et mulle tulee shokkireaktio jossain kohtaa ja sairasloma on edessä mullakin. Aivorungosta on hankala leikata mitään, jos se on kasvain.

Voih, ei oo sanoja :sad001 voimia koko perheelle:Heartred

Voi ei, paljon voimia koko perheelle.:Heartred:Heartred Toivottavasti pääsette pian jatkotutkimuksin.

Voi Helena:Heartred paljon ajatuksia teidän perheelle:Heartred ei löydy edes oikeita sanoja, voisipa halata

Odotellaan kutsua lisätutkimuksiin. Toivottavasti pian otetaan :Heartred

Maailman isoin halaus ja jaksamista koko perheelle olette ajatuksissa, toivottavasti kaikki menee niin hyvin kuin vaan mahdollista :Heartred

Kyllä oma tilanne ja tuleva leikkaus tuntuu aivan turhalta stressaamiselta nyt.

Mikä dpo sulla yleensä alkaa menkat? Mulle on itelle tullu mielikuva kun oon niiiin paljo ettiny tietoa tiputtelusta että tiputtelu on vielä normaalia eikä kerro ainakaan mistään ongelmasta jos on vaan muutamia päiviä ennen menkkoja, tyyliin 1-3pv.
Dpo13 alkaa yleensä. Eli ei tosiaan montaa päivää onneksi tiputtele. Säästypähän ainakin testejä kun ei ehdi edes miettiä testaamista...

:HeartbigredHelena :Heartbigred

Dpo13 alkaa yleensä. Eli ei tosiaan montaa päivää onneksi tiputtele. Säästypähän ainakin testejä kun ei ehdi edes miettiä testaamista...

:HeartbigredHelena :Heartbigred

Toi on niin totta, ei paljon testejä kulu:hilarious: mistä tuli mieleen taas kohtalon v*ttuilu. Löysin mun kauan kadoksissa olleet raskaustestit:hilarious: hirveä kasa! Sillon aluksi niitä niin into piukassa piti tilata:hilarious:

Hmm mä täällä oon ihmetelly et miks edelleen tänään (oletetusti dpo2) tuli kirkasta ovisliman kaltasta päivällä ja runsaammin vielä nyt illalla mut illalla oli väriltään jo sameaa/vaaleaa mut silti edelleen venyvää. Yleensä dpo0 jälkeen ollu kuivaa, tai en ainakaan muista kiertoa et vielä tähä aikaan ois viel limaillu. No piti vielä varmuudeksi kellistää mies sitten.. Vaikkakin kahen viikon päästähän ne menkat taas alkaa:finger:

Takaisin