Raskaaksi 2019

Koirankorva, sulla on vielä aikaista testata. Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi!

Tänään kp 29/27-29, flo ennustaa menkkoja tälle päivälle. Kuluneella viikolla on ollut useampi päivä, jolloin ollut menkkamaisia kipuja ja tuntunut että menkat alkaa, mutta ei. Tissit edelleen kipeät, eilen pyörytti ja oli etova olo. Leuka ihan täynnä hormoninäppyjä niinkuin kkm tyhjennyksen jälkeen. :arghh:

Ehkä vielä toisen sellaisen ostan. Edellisen tein maanantaina, ni en tiedä koska edes kannattaisi toista tehdä. Eilen oli kyllä 2vkoa hedelmöityksestä.
Mun oli pakko kattoa tein ekan 15 huhtikuuta ja toisen 23 huhtikuuta ja siinä oli viikkonäytöllinen noussut :happy: kaksi viivaa kun on niin nostat jalat ylös ja yrität nauttia että raskaana olet. Tiedän kuinka hankalaa se on luottaa ja haluaisi heti tietää ettei vaan unelmoi turhasta, tsemppiä :happy::thumleft

Heissan pitkästä aikaa!

Mulla menossa kp15. Tässä kuussa tulee vuosi täyteen yrittämistä. Meillä nyt tulee hieman
taukoa yrittämiseen, kun mun mies ei voi oikein hyvin. Joulukuussa alkoi karsastaa ja nähdä kaiken
kahtena. Eilen kävi magneettikuvassa, jonka jälkeen lähetettiin suoraan TAYSiin selkäydinpunktioon.
Nyt epäillään aivokasvainta. Hän on ihan rikki, samoin minä. Päivä kerrallaan mennään. Pian
pääsee lisätutkimuksiin. Punktion jäljiltä on tosi huonossa kunnossa, päätä särkee kamalasti.
Sovitusti pidettiin uudenvuodenbileet eilen niin saatiin muuta ajateltavaa. Tänään on sitten
itketty vuoron perään. Lapsille on kerrottu asia avoimesti ja pyydetty halimaan isiä. Toivon,
että pääsemme juhlimaan yhteisiä 80 -juhlia, kun kumpikin täyttää 40 tänä vuonna :Heartred

Luin osan viesteistä ja toivon kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin :Heartred

Paljon voimia elämän tilanteeseen :Heartred ja toivottavasti olisi hyvänlaatuinen ja kaikki menisi hyvin:Heartred

Täällä kp25/29 eli dpo 10. Eka vähän verinen juova jo vv seassa ja menkkamaista jomotust atuntunu ajoittain jo pari päivää, et eipä tosiaan tullu tärppiä tälläkään kertaa. Blaah. Taidan laittaa uuden satsin ubikinonia tilaukseen ja sinkkiä miehelle(ja koirille :grin)

Helenalle ja perheelle voimia tulevaan. Ny jo ovat aina pelottavia ja pysäyttäviä tilanteita, oli sitten hyvää laatua tai pahaa laatua. Toivotaan että kaikki kääntyy vielä hyväksi! <3

Helenalle ja perheelle hurjasti tsemppiä! Olen pahoillani.:Heartred

Meillö taisi luomuyritykset olla nyt sitten tässä. Tänään on dpo10 ja tiputtelu alkoi.:arghh: Tästä on nyt näköjään tulossa joku uusi normi. Minulla ei ole ikinä ollut aiemmin tiputteluvuotoja ja nyt sitten jo toistamiseen samana kierron päivänä alkaa. Ehkä minä nyt sitten toivon, että ne menkat tulisi myös niin, että pääsisin jo perjantaina soittamaan polille eikä tarvitsisi odottaa loppiaisen yli.

Mikä dpo sulla yleensä alkaa menkat? Mulle on itelle tullu mielikuva kun oon niiiin paljo ettiny tietoa tiputtelusta että tiputtelu on vielä normaalia eikä kerro ainakaan mistään ongelmasta jos on vaan muutamia päiviä ennen menkkoja, tyyliin 1-3pv.

Kp1. Turhauttavaa.

Muok. Ja tähän kertalaakista raskaaksi tulleen ystäväni kommentit: "Ei ollut oikea aika, lopeta yrittäminen niin onnistuu paremmin" :smiley-angry017

Kp1. Turhauttavaa.

Muok. Ja tähän kertalaakista raskaaksi tulleen ystäväni kommentit: "Ei ollut oikea aika, lopeta yrittäminen niin onnistuu paremmin" :smiley-angry017

Pahoittelut kp1. Tiedän ton tunteen noista kommenteista, itellä kans lähipiiristä kaikki raskautuneet kertalaakista/ max muutaman kuukauden sisään. Saanu kuulla monenlaisia "vinkkejä" huoh. Ei kyllä oo tuottanut tulosta vaikka kuinka ollaan otettu rennosti, oltu lomalla ja reissussa, lopetettu oviksen vahtaaminen yms.

Kp1. Turhauttavaa.

Anteeks kielenkäyttö mut lause mikä tuli heti mieleen tän luettuani. Vittu mitä paskaa.

Siinä se olis. Nega testi(okei jos tarkkoja ollaan, nii hyvin hyvin pieni haamu ehkä jossain valossa, näkyy näin märkänä, kuivana ehkä tulee vielä esiin. Mutta negaksi jo tulkitsen) jota oon monta viikkoa odottanut, aina keskenmenon alusta. Nyt aika tyhjä olo. Tavallaan helpottunut, koska kohtu lienee nyt tyhjä. Tavallaan suruakin. Luulin jo et mun rinnat tajus ettei tarvi maitoa, mut aamusta heräsin paita ja lakana märkänä. Näin jotain vauva unta. Se oli kiva uni. Mut toisaalta kamala. Mies oli exänsä kanssa jotain säätänyt mun selän takana. Se nyt vaan oli unta, mutta aina yhtä ilkeitä.

Liitteet

• IMG_20200102_150156.jpg
    IMG_20200102_150156.jpg
    26 KB · Katsottu: 209
  • 15779706077627212401902338506049.jpg
    15779706077627212401902338506049.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 167
Täällä yksi 31v kuumeilija pohtii josko liittyisi foorumille. Esikoisen yritystä takana 20kk. Joulukuussa aloitettiin hoidot ekalla inssillä, tänään dpo 14. Kierto normaalisti 28-30, inssi tehtiin vähän etuajassa piikin kanssa kun munarakkula ja limis ok ja viikonloppu painoi päälle.

Joka tapauksessa, en ole vielä uskaltanut tehdä testiä... :nailbiting::nailbiting: Katsellut vaan teidän testejä. :Heartred Joitain kunnon vihlaisuja ja menkkamaisia kipuja on ollut, ja parina iltana paleltanut kummasti mutta aika normaali olo muuten. Niinköhän pystyn odottamaan lauantaihin jolloin lääkäri kehotti tekemään testin. Ellei menkat ehdi ensin, on kyllä niin menkkamaiset tuntemukset ja turvotus juuri nyt. :bag:

Pahoittelut negoista ja TiinuLiinulle ristiriitaiset pahoitteluonnittelut. Toisaalta mahtavaa saada nega testi, toisaalta se varmaan konkretisoi menetystä kipeästi. Tsemppiä :Heartred

Takaisin