Raskaaksi 2019

Helena toivotaan ettei mitään vakavampaa löytyisi tai jos löytyy, se saadaan hoidettua! :Heartred Vuosi sitten äidilläni epäiltiin aivokasvainta mutta se paljastui vaarattomaksi, ainakin vielä, pitää käydä kontrollissa vuoden päästä. Se pelästytti ja pysäytti. :Heartred

Mun äidiltä on leikattu aivokasvain yli 15 vuotta sitten. Kamala tilanne, mutta se tarina päättyi onnekkaasti.

Helena voi kamala, olen todella pahoillani! :sad001 Voi kunpa paljastuisi vaarattomaksi tai ainakin helposti hoidettavaksi. Hurjasti tsemppiä teille.

Helenalle ja perheelle hurjasti tsemppiä! Olen pahoillani.:Heartred

Meillö taisi luomuyritykset olla nyt sitten tässä. Tänään on dpo10 ja tiputtelu alkoi.:arghh: Tästä on nyt näköjään tulossa joku uusi normi. Minulla ei ole ikinä ollut aiemmin tiputteluvuotoja ja nyt sitten jo toistamiseen samana kierron päivänä alkaa. Ehkä minä nyt sitten toivon, että ne menkat tulisi myös niin, että pääsisin jo perjantaina soittamaan polille eikä tarvitsisi odottaa loppiaisen yli.

Nyt mä kyllä kiroan itseni alimpaan... :banghead:

Mä mietin et onko toi viiva vahvistunut, ei mielestäni ole mut tiedän kyllä ettei sen myöskään tarvi vahventua joka päivä.

Ehkä aavistuksen nopeammin testiviiva tänään ilmestyi kuin eilen.
Rfsu oli kyllä vahvempi kuin toissailtana tehty.
Teen enää vaan huomenna sen cb:n ja pc:n. En jaksa alkaa miettii onko viiva hitusen tummempi kuin edellinen vai ei :bag:

View attachment 85127

Eilinen ja tän aamuinen.
View attachment 85128
Jos noita alemmista mietit niin on vahvistunut. Eikä se aina välttämättä vahvistu. Pissanäytekin voi olla erilaista ja antaa erilaisen viivan :) Neuvolan terkka sanoi hyvin kun kerroin et oon tehnyt jonku sata testiä ja jotku on vaaleampia : "jos siinä on kaks viivaa, niin sinä olet raskaana ja voit lopettaa testien teon" <3

Jos oisin sinä, niin ottaisin iisisti ja nauttisin vaikka vaikeaa olisi. Ajattele paksusti nyt vain :) Liika stressikään ei nyt ole hyvästä joten voit nyt huoletta olla ja miettiä et sun sisällä kasvaa pieni vauva. Mä latasin heti alkuun Libero appin ja kirjasin sinne raskauden. Siellä on ihania tekstejä ja ihanat kuvat mitä viikko viikolta masussa tapahtuu <3

Varmasti olet oikeassa.. En mä tee enää ku huomenna. Sit saa olla. Mielenterveys muuten menee :facepalm:
Kannatan tekemään sen digin ja viikkonäytöllä sillä mä sain mielenrauhaa kun testailin toisin kuin noilla perus :) monesti viivat haaleneekin kun hormoonia on ns liikaa :happy:

Helenalle ja perheelle hurjasti tsemppiä! Olen pahoillani.:Heartred

Meillö taisi luomuyritykset olla nyt sitten tässä. Tänään on dpo10 ja tiputtelu alkoi.:arghh: Tästä on nyt näköjään tulossa joku uusi normi. Minulla ei ole ikinä ollut aiemmin tiputteluvuotoja ja nyt sitten jo toistamiseen samana kierron päivänä alkaa. Ehkä minä nyt sitten toivon, että ne menkat tulisi myös niin, että pääsisin jo perjantaina soittamaan polille eikä tarvitsisi odottaa loppiaisen yli.

Täällä myös eilen illalla ja tänään ollut niin runsaat vuodot, että se oli taas siinä, dpo4/kp20. Mieli on ihan ok. Tottakai tämä paska ottaa taas päähän, mutta odottavin mielin ensikäynnille. Kumpa niillä olisi joku keino hoitaa tällaisiakin.

Nipanderi: Nuo sinun vuodot on kyllä ihan pyllystä.:arghh: Mutta uskon vahvasti, että ne jotain keksii sinullekin. Tsemppiä!

Kyllä se on kuivana vähän eilistä haaleampi :sad001

Ei pitäs huolestua, mut :sorry:

View attachment 85129

Olis pitänyt jättää testaamatta. :bag:
Huutelen sivusta.. mutta näin miljoonasti testaanneena ja hoidoissa ravanneena ja verikokeessa juosseena noi tikut ei enää jossain vaiheessa oo enää kovinkaan hyviä indikaattoreita hcg määrään. Alussa ne saattaa vahveta silmissä mut kun hcg nousee tarpeeksi viiva on pitkään ”aika samanlainen” kunnes tyyliin arvo on jo oikeesti tosi korkea. Mut esim 400 tai 800 arvolla viiva ei enää ”tummene silmissä”. Varmasti kaikki jeppis, sä sait todella aikaisin plussan kuitenkin! tietenkään mikään viiva ei mitään takaa, sekin on todettu mutta siitä huolimatta. Peukut ja tsempit verikokeeseen :Heartred

Täällä myös eilen illalla ja tänään ollut niin runsaat vuodot, että se oli taas siinä, dpo4/kp20. Mieli on ihan ok. Tottakai tämä paska ottaa taas päähän, mutta odottavin mielin ensikäynnille. Kumpa niillä olisi joku keino hoitaa tällaisiakin.
Eikä. Voi mä jo luin onnellisena et nyt näyttäs hyvälle :(

Ja
Kiitos! Yritän nyt luottaa tähän, että ollaan raskaana kunnes toisin todistetaan :happy:

Muoks. Rfsu on kuitenkin vahvistunut 1,5vrk ihan hyvin.

View attachment 85130
Mun kaveri teki tukena herkän testin jollain rv16 kaverinsa kanssa ja siinä tiesivät et mun kaveri saa viivan toinen ei mut joku juttu tos ny oli. Kuitenkin vain yksi testi oli plus ja se ei ollu se mun kaverin joka oli jo rv16 about näin. Jotenki se hämmentyneenä soitti TK jos sanottiin että kun hormonia niin paljon niin ei testikään reagoi tms ku mittaa pienempiä määriä. Toisaalta jännä et jotkut plussa vasta myöhemmin. Mun testi oli nega nyt eli gynelle vaan et wtf ja oliko toi 2 päivää pyyhkiessä yhteensä 3 kertaa vv jos ruskeaa menkat. Ja mulla on aina ollu hyvä limis . No nyt ei ollu eipä ollu kyl progea myöskään

Kyllä se mun keho tais vaan huijata, tai sitten joku oli hipassut, mutta ei kiinnityny. Testi on aikalailla blanco (en jaksa ostaa herkkää). Dpo 11. Mulla ei ikinä oo ollu normaali kierrossa rinnat näin turvonnu, vaan raskaana ollessa :banghead:
Mulla oli se punanen rfsu kotona, siinä väritön varjo. Ja sit noita mitä aikasemmin oon tehny.

Aikasemmissa raskauksissa nyt on muillakin testeillä jo aika hyvin näkyny

Liitteet

• IMG_20200102_091211__01.jpg
    IMG_20200102_091211__01.jpg
    28.7 KB · Katsottu: 206
  • IMG_20200102_060630__01.jpg
    IMG_20200102_060630__01.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 195
Takaisin