Raskaaksi 2019

Voi Helena80! Ihana kuulla sinusta, mutta oon pahoillani, että teidän perhettä nyt noin koetellaan :sad001 Voimia ja kaikkea hyvää raskaan elämänvaiheen vastapainoksi :Heartred

Heissan pitkästä aikaa!

Mulla menossa kp15. Tässä kuussa tulee vuosi täyteen yrittämistä. Meillä nyt tulee hieman
taukoa yrittämiseen, kun mun mies ei voi oikein hyvin. Joulukuussa alkoi karsastaa ja nähdä kaiken
kahtena. Eilen kävi magneettikuvassa, jonka jälkeen lähetettiin suoraan TAYSiin selkäydinpunktioon.
Nyt epäillään aivokasvainta. Hän on ihan rikki, samoin minä. Päivä kerrallaan mennään. Pian
pääsee lisätutkimuksiin. Punktion jäljiltä on tosi huonossa kunnossa, päätä särkee kamalasti.
Sovitusti pidettiin uudenvuodenbileet eilen niin saatiin muuta ajateltavaa. Tänään on sitten
itketty vuoron perään. Lapsille on kerrottu asia avoimesti ja pyydetty halimaan isiä. Toivon,
että pääsemme juhlimaan yhteisiä 80 -juhlia, kun kumpikin täyttää 40 tänä vuonna :Heartred

Luin osan viesteistä ja toivon kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin :Heartred

Paljon voimia ja jaksamista raskaaseen tilanteeseen. :Heartred:Heartred

Paljon voimia Helenalle ja koko perheelle :Heartbigred
Vakava sairaus tai edes pelko siitä laittaa elämän arvoja monesti uusiksi. Toivotaan, että kaikki menee parhainpäin. Niin tiedän mitä käyt läpi..

Ovistesteistä vielä, mulla on alkukierrosta tosi haalea, sellainen, että juuri ja juuri näkee, mutta ei myöskään täysin blankko.

Paljon voimia Helenalle ja koko perheelle :Heartbigred
Vakava sairaus tai edes pelko siitä laittaa elämän arvoja monesti uusiksi. Toivotaan, että kaikki menee parhainpäin. Niin tiedän mitä käyt läpi..
Aivan totta! Tänään on tuntunut siltä, ettei millään ole mitään väliä. Uudenvuodentoivotukset on tuntuneet tyhjiltä ja olen katunut monia asioita, joita olen viime vuonna sanonut miehelleni. Pyysin jo anteeksi, että olen ollut kamala vaimo. Miehen mielestä ei ole anteeksipyydettävää. Hän sanoi, että jos hän tästä selviää, hän huomioi minua enemmän. Kokee, ettei ole ollut tarpeeksi läsnä. Tämä lähentää meitä entisestään.

Aivan totta! Tänään on tuntunut siltä, ettei millään ole mitään väliä. Uudenvuodentoivotukset on tuntuneet tyhjiltä ja olen katunut monia asioita, joita olen viime vuonna sanonut miehelleni. Pyysin jo anteeksi, että olen ollut kamala vaimo. Miehen mielestä ei ole anteeksipyydettävää. Hän sanoi, että jos hän tästä selviää, hän huomioi minua enemmän. Kokee, ettei ole ollut tarpeeksi läsnä. Tämä lähentää meitä entisestään.
Parhaimmillaan tällaiset tilanteet hitsaa kiinni vielä voimakkaammin :Heartbigred onneksi miehelläsi on varmasti ihana vaimo ja perhe, jotka tukee häntä! Ja jos jossain kohtaa elämää on kohdattava vakava sairaus, niin se on ”parempi” kohdata vielä nuorella iällä, erityisesti nuori kroppa pystyy ihmeisiin ja mahdollinen toipuminen paljon todennäköisempää. Kaikki kääntyy vielä parhainpäin, usko pois :Heartbigred

Heissan pitkästä aikaa!

Mulla menossa kp15. Tässä kuussa tulee vuosi täyteen yrittämistä. Meillä nyt tulee hieman
taukoa yrittämiseen, kun mun mies ei voi oikein hyvin. Joulukuussa alkoi karsastaa ja nähdä kaiken
kahtena. Eilen kävi magneettikuvassa, jonka jälkeen lähetettiin suoraan TAYSiin selkäydinpunktioon.
Nyt epäillään aivokasvainta. Hän on ihan rikki, samoin minä. Päivä kerrallaan mennään. Pian
pääsee lisätutkimuksiin. Punktion jäljiltä on tosi huonossa kunnossa, päätä särkee kamalasti.
Sovitusti pidettiin uudenvuodenbileet eilen niin saatiin muuta ajateltavaa. Tänään on sitten
itketty vuoron perään. Lapsille on kerrottu asia avoimesti ja pyydetty halimaan isiä. Toivon,
että pääsemme juhlimaan yhteisiä 80 -juhlia, kun kumpikin täyttää 40 tänä vuonna :Heartred

Kamala tilanne, hurjasti jaksamista ja voimia tulevaan :Heartred

Surullisia uutisia ja voimia sinulle vaikeaan tilanteeseen <3

Heissan pitkästä aikaa!

Voi Helena:Heartbigred toivottavasti kaikki kuitenkin päättyisi tässäkin tarinassa parhain päin:Heartbigred jaksamista vaikeaan tilanteeseen!

Helena toivotaan ettei mitään vakavampaa löytyisi tai jos löytyy, se saadaan hoidettua! :Heartred Vuosi sitten äidilläni epäiltiin aivokasvainta mutta se paljastui vaarattomaksi, ainakin vielä, pitää käydä kontrollissa vuoden päästä. Se pelästytti ja pysäytti. :Heartred

Voi Helena. Sanat ei riitä kuvaamaan, miten pahoillani olen teidän puolesta. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja ainakin olette hyvän asenteen omaksuneet pelottavassa tilanteessa. :Heartred

Kakarat-ohjelmassa tehtiin juuri alkionsiirto jollekin naiselle. Mies katsoo kummissaan ja kerroin, että yhdellä keskustelupalstalla on vastikään tullut nainen raskaaksi alkionsiirrolla 9 vuoden yrityksen jälkeen. Mies meni ihan hiljakseksi ja totesi sitten, että taidetaan me olla aika onnekkaita. :Heartred

Voi Helena. Sanat ei riitä kuvaamaan, miten pahoillani olen teidän puolesta. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja ainakin olette hyvän asenteen omaksuneet pelottavassa tilanteessa. :Heartred

Kakarat-ohjelmassa tehtiin juuri alkionsiirto jollekin naiselle. Mies katsoo kummissaan ja kerroin, että yhdellä keskustelupalstalla on vastikään tullut nainen raskaaksi alkionsiirrolla 9 vuoden yrityksen jälkeen. Mies meni ihan hiljakseksi ja totesi sitten, että taidetaan me olla aika onnekkaita. :Heartred
Voiko ohjelman kattoo jostain?

Heissan pitkästä aikaa!

Eilen jo luin uutisesi ja ihan silmät kostui, voimia teille:Heartred toivotaan kuitenkin onnea onnettomuudessa.

Täytyykin ihan katsoa:happy: kiinnostaa:happy:

Helena80, muuta en voi tehdä kuin laittaa käsiä teidän puolesta ristiin ja pyytää että kyseessä on väärä hälytys <3

Itku meinasi tulla Helenan uutisia lukiessa, ihan kamalaa ja oon nii npahoillani että teille tällaista pelkoa ja epävarmuutta tuli yhtäkkiä eteen! Lämmin halaus ja paljon voimia teille molemmille <3

Takaisin