Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veriarvot ym. onkin tärkeät uutta raskautta ajatellen :) Multa otettiin verenkuva nyt mahdollisen tulehduksen selvittelyn yhteydessä ja meinasi itku tulla siitä, miten paljon hemoglobiini ja muut arvot olivat laskeneetEihän se ihme ole tokikaan, kun pelkästään kaavinnassa menetin niin paljon verta
Ei ole minusta itsestäni silti enää odottamaan.
Paljon sulla oli hemoglobiini laskenut?
Onhan se odottaminen raastavaa. Mulla ehkä se kuoleman pelko sai sellaset tunteet pintaan, millä pystyn tämän meidän päättämän tauon pitämään, tai kun näin se kaiken veren, sitä vaan puski ja holahteli, en tiedä paljon sitä menetin, mutta kans paljon.
Tosin eihän se varmaa ole,se tauon pitäminen. Jos vauvakuume pahenee, nii ei se oo ku jättää kumit laatikkoon ja jatkaa vauvan yrittämistä. Itsellä aika ristiriitaiset ajstukset tällähetkellä.
Mä oon täs syönyt nyt 2,5 kohta 3 vk lisärautaa, jännästi nyt huomaa, kun sitä syö oikeesti tarpeeseen, se ei käy edes vatsan päälle. Yleensä syön joskus menkkojen aikaan n. 4-7 päivää, niin se eka 3-6 päivää ei ongelmia, mut sitten iskee vatsa kipeäksi, sitten yleensä oonkin lopettanut sen. Nyt ei oo mitään vatsanväänteitä, kai se rauta sit imeytyy kaikkinensa niin ei tuu ongelmia. Tosin mulla normaali hemoglobiini 140, mutta joskus huomaa väsymystä menkkojen aikaan, nii rauta kyllä auttanut siihen. Tosin jatkossa taidan tehdä pinaattikeittoa aina menkkaruuaksi.
Mun vatsa ei tosiaan suuttunut nyt edes tupla antibiootteista. Ainoastaan ne cytotecit pisti sen niin kipeäksi ja sekaisin etten muista, että koskaan tuollasta olis ollut. Ei edes ruokamyrkytyksessä. Ja se kesti sen 2 päivää, ja pikkuhiljaa helpotti.
Tuo ristiriitainen olo kuulostaa tutulta. Toisaalta pelottaa niin paljon, että ei haluaisi yrittää, mutta toisaalta tuntuu, ettei mikään muu kuin uusi raskaus voi parantaa henkisiä haavoja. Niitä, jotka ovat parannettavissa, kaikkihan ei ole. Minusta on hienoa, että kuuntelet itseäsi 
Muistakaa että basilikassa on enemmän rautaa kuin pinaatissa:) pinaatti kyllä maistuu ehkä paremmalta![]()

Miltä teillä näyttää ovistesti loppukierrosta, mulla näyttää tältä ja kp 20
Oliko täällä ksm66 syöjiä? Jos on, millaisia kokemuksia?
ite syönyt nyt pari kk ja kierto ollu ennen 26-28 ja ksm aikana 22pv. En tiedä johtuuko tuosta, mutta aika hassu sattuma jos ei. Noh lopetan sen syömisen ja saa nähdä miten kierron pituuden käy:)
Onnea hirmuisesti, NewMoon <3Jos nyt jotain vielä kiinnostaa, tässä pc:tä vielä dpo 12-14.
Rv 4+0
View attachment 85096
View attachment 85097
Uskon sen! Sinä olet niin tämän ansainnut <3Kiitosvaikea uskoa tähän! Edelleen!
Heissan pitkästä aikaa!
Mulla menossa kp15. Tässä kuussa tulee vuosi täyteen yrittämistä. Meillä nyt tulee hieman
taukoa yrittämiseen, kun mun mies ei voi oikein hyvin. Joulukuussa alkoi karsastaa ja nähdä kaiken
kahtena. Eilen kävi magneettikuvassa, jonka jälkeen lähetettiin suoraan TAYSiin selkäydinpunktioon.
Nyt epäillään aivokasvainta. Hän on ihan rikki, samoin minä. Päivä kerrallaan mennään. Pian
pääsee lisätutkimuksiin. Punktion jäljiltä on tosi huonossa kunnossa, päätä särkee kamalasti.
Sovitusti pidettiin uudenvuodenbileet eilen niin saatiin muuta ajateltavaa. Tänään on sitten
itketty vuoron perään. Lapsille on kerrottu asia avoimesti ja pyydetty halimaan isiä. Toivon,
että pääsemme juhlimaan yhteisiä 80 -juhlia, kun kumpikin täyttää 40 tänä vuonna
Luin osan viesteistä ja toivon kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin![]()