En tiedä testaanko tänään kun oottaisin huomiseen niin sitten tulee ehkä jo selvempi viiva.. mulla oli eilen illalla menkkajomoja mut lievänä, rinnat oudosti kipeet mut ei koko ajan mut hajuherkkyys, jano ja sit pari yötä ollu liskoilua. Melko paljon luotan jo tohon testiin, hassu miten se on niin ohuen näköinen tos ku se oli nii haalea se loppualue et tuskin näkyi.Kiitosmeinaatko itse tehdä testiä tänään?
Mulla on jotain oireita mutta en tiedä mitkä on lugeista ja mitkä ei.
Semmosta jännää kipuilua alavatsan alueella, muistuttaa menkkakipuja, muttei läheskään sellaisia kivuliaita siis.
Sen lisäksi mulla on edelleen kokoajan kuvottava olo. Pitäis syödä vähän väliä ni ei tule sellainen olo.
Tissit kipeät mut ne on ollut ovitrellesta asti.
Kostea olo, mut sit noi lugetkin vaikuttaa siihen.
Ei mulla silleen siis mitään oireita vielä ole.
Sulla on sit nyt pieni masus oon niin innoissani sun puolesta..
Toivottavasti tämä nyt on se plus mulla ku eipä mulla tommosta oo tullut tohon ja vaik on ohut niin melko selvä. Empisin jos se olisi todella hailu ja hiton ohut mutta kun se tummin kohta on ohut ja loppu levittyy haaleampana... Huoh ku väsyttää muttei saa nukuttua ku tietty vasta päivällä..
Sä varmaan digillä voisit testata.. ite meinasin sen kanssa oottaa vielä ku mul ne sekoillut usein niin nyt ootan josko se tuo tummuu huomenna ja ottaen huomioon vahvuuden niin arvon digii mut soitto gynelle kumminkin koska viiva on.
Tulis nyt uuden vuoden plussat <3
meinaatko itse tehdä testiä tänään?
hyvin näyttää viiva vahvistuvan päivä päivältä:)
Voi että, nyt kun se vaan päättäis tarrata kovasti 
Toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa 
Mutta suunta on oikea, edelliset testit tein jouluaattona. Tänään tasan viikko sen lopun istukan syntymisestä, joka ei kolmella kaavinnalla irronnut.