Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ilmeisesti mä oon nyt ainakin sun tilauksen kuullut ja sain masuuni syyskuisen. Nyt pyydän sulle syyskuisen <3 :)Mähän määräsin tähän vuodenvaihteeseen plussa aallon
Saanko tulla muitten mukana syyskuisiin? Ottakaa mut mukaanAikasemmin oon saanu aikasintaan dpo 10 jotain, mutta dpo 11-12 varmasti. Eli pitää oottaa vielä ke-pe akselille.
Mähän määräsin tähän vuodenvaihteeseen plussa aallon
Saanko tulla muitten mukana syyskuisiin? Ottakaa mut mukaanAikasemmin oon saanu aikasintaan dpo 10 jotain, mutta dpo 11-12 varmasti. Eli pitää oottaa vielä ke-pe akselille.
Joo käänsin negatiiviksi sen ja väriä on huomattavasti. Jotenkin luotan tohon tosi tosi paljon.. huoh jännittää ja itkettää ja kaikkea mahdollista mut nyt on vaan niin outo olo ja kylmänväreitä. Testistä on aiemmin haalistunut pois ne viivat mut toi vaan pysyy. Laitan kuivuneesta vielä kuvan tohon .. kun viimeksi ku tuli viiva ni pari tuntia ja katosi. Nyt se nököttää tossa edelleenVoi apua miten ihanaa!
Onnea NewMoon! Ihan selkeä on tuo sinun plus jo nyt!Hurjasti tarrasukkia!
Jesben viiva on myös ihan selkeän sininen vaikka onkin ohut. Mahtavaa! Onnea! Pidän peukkuja, että tämä pysyy kyydissä 9kk.Eli tarrasukkia sinullekin.
Mä just mietin tänään tota samaa että miks nyt on jotenkin niin "kostee" tai "limanen" taitaa olla joku kp 26 mutta en oo ennen kiinnittäny huomioo onko jotenki limasempi ennen menkkoja?? Mutta ootan menkkoja vielä alkavaks tän vuoden puolell. Raskauteen ei oo mitään mahollisuuksia oli sitä riitää silloin ennen ja jälkeen oviksenMiltä näyttää? Mä en oo jaksanut testata. Tänään on kyl ollut aika limaista, eiköhän maanantaina saa jo käyttää vaippaa:bag:
Mä just mietin tänään tota samaa että miks nyt on jotenkin niin "kostee" tai "limanen" taitaa olla joku kp 26 mutta en oo ennen kiinnittäny huomioo onko jotenki limasempi ennen menkkoja?? Mutta ootan menkkoja vielä alkavaks tän vuoden puolell. Raskauteen ei oo mitään mahollisuuksia oli sitä riitää silloin ennen ja jälkeen oviksen

Niin varmaan elävät, mutta ei mussakaan on sitte 4pv tai joka toinen tai ennen ja jälkeen vaikka just oikeella hetkellä niin täällä mä edelleen oo... mielenkiinnolla laitan havainnot ylös niin näkee ens kuussa mitkä fiiliksen on ennen menkkojaOnhan näitä kaikenlaisia tarinoita, että siittiöt elävät niin ja niin kauan. Ei kyllä omalle kohdalle ole sattunut sellaisia onnenpotkuja. Enkä noista loppukierron normaaleista jutuista kyl osaa mitään sanoa, kun mulla on vaan näitä epänormaaleja:banghead::bag:
Jannn, kuukausi pitäis vielä jaksaa odottaa. Itseasiassa ens kuussa tähän aikaan meil on just ollut ensikäynti takana
Smoothie, missä vaiheessa meet? Tääl kp15. Sulla varmaan ovis aiemmilla kp:llä kun mulla yleensä? Kiva kun on näin positiiviset fiilikset tästä omasta tilasta. Lähinnä oottelee aina vaan sitä millon joutuu pukemaan taas vaipat:banghead:

Mul on täytynyt elää liki neljä tai viisi päivääNiin varmaan elävät, mutta ei mussakaan on sitte 4pv tai joka toinen tai ennen ja jälkeen vaikka just oikeella hetkellä niin täällä mä edelleen oo... mielenkiinnolla laitan havainnot ylös niin näkee ens kuussa mitkä fiiliksen on ennen menkkoja![]()
Kiitos paljon. Syyskuussa mä oon äiti .... Ainakin usko testiin isoJesbe ja NewMoon, onnea ja tervetuloa syyskuisiin!
Vieläkö saadaan plussia tälle vuodelle? Ihana aalto!
Kellään kokemusta clearblue Digin herkkyydestä? 25 taitaa olla herkkyys, mutta millaisella pc:n viivalla sitä kannattaa lähteä tuhlaamaan? Kaapissa odottaa yksi, mutta en vielä varmaan huomenna uskalla, vaikka pc vahvistaisikin vähän aamuksi. Ehkä sitten ylihuomenna.
Eihän se tarvii kun sen oikeen kuun asennon verrattuna siihen oikeeseen kiertoonMul on täytynyt elää liki neljä tai viisi päivää
kyllä se sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin!! Ei suomi ainakaan meijän avulla pääse ylikansottumaan :arghh:Millon teillä hoidot alkaa?
ollaan nyt se 3kk oltu jonossa eikä oo viel mitään kuulunu.. Toivottavasti nyt viimeistään helmi-maaliskuussa jotain tapahtuis. Muuten en kestä.
Onhan näitä kaikenlaisia tarinoita, että siittiöt elävät niin ja niin kauan. Ei kyllä omalle kohdalle ole sattunut sellaisia onnenpotkuja. Enkä noista loppukierron normaaleista jutuista kyl osaa mitään sanoa, kun mulla on vaan näitä epänormaaleja:banghead::bag:
Jannn, kuukausi pitäis vielä jaksaa odottaa. Itseasiassa ens kuussa tähän aikaan meil on just ollut ensikäynti takana
Smoothie, missä vaiheessa meet? Tääl kp15. Sulla varmaan ovis aiemmilla kp:llä kun mulla yleensä? Kiva kun on näin positiiviset fiilikset tästä omasta tilasta. Lähinnä oottelee aina vaan sitä millon joutuu pukemaan taas vaipat:banghead: