Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kesti tosi vähän aikaa. Mut mulla taas virtsatesti oli haamua. Verest hitaammin mut niin.. Nopeeta. Yksilöllinen asia. Toivottavasti nopeeta
Minne ne mun menkat nyt hävisi.. Tuntuu turhalta testaa ku ei oo ku tissien arkuus ja sitte oudot nipistelyt

Muistatko yhtään, miten vähän aikaa?
Mulla meni kesken aiemmin kun sulla mut parissa viikossa oli rtesti negaa.

muutama hankinta ois tosiaan mitä ei enää ole edellisten lasten jäljiltä olemassa.Muistatko yhtään, miten vähän aikaa?
Siis silloin ku eteni suht samoille eli mulla viikkoja enemmän oli mutta virtsata parissa viikossa ja verestä mun mielestä hyvinkin oliko vaan päivä pari eroa. Voin tarkistaa ku löytyy paperit ku ei oo omakantaa täällä. Mut joo lyhyemmällä liki heti ollu se minun normaali alle 2 mut pysy kauan 4 eli alle 5 kuten kuuluu mut mä oon jotenkin vähähormoninen..
Ja nyt ku ei oo testii nii tollo olo ja maha edelleen turpea ja on olo et menkat tulee ihan just nyt mut eih ku vv vaan. On rinnat kipeet ja jännä kyl mut mun säärikarvat ei kasva kuin aiemmin ja se oli yks outo oire kun olin raskaana et oireita joo mut se tunne puuttuu tyystin. Toki etoo ja niin edelleen mutta lopulta testi sen kertoo ja nyt ootan 28 pv asti koska se on Flon ennuste ja voi olla et mul ovis oliki sit parin päivän heitolla ku ne maha kivut olis voinu olla ovis. Nyt ku malttaa mielensä ja odottaa niin ehkä nyt vois olla plus. En koe et haluun tehä nyt vaan myöhemmin ja aamulla niin en kiiruhda testin kans jos huomenna aukee hanat. Ihmetyttää se tuhru ja et miten se nyt näin... Toivon itse et olis ku oireet täsmää ja tissikipu on ollu koko ajan enemmän ja vähemmän, rutkasti enemmän ku aiemmin,oli myös kuiva kausi ja hiiva mut nyt malttia kun keltavuoto on progen merkki mut myös alkavien menkkojen.. ehkä uusi vuosi menee kivasti raskaana tai sitten Flo on oikees ja 28 päivä tulee täti.
Tsemppiä kovasti sulle tiedän mitä käyt läpi, suunnilleen ainakin ku ei kaikki käsittele samalla tavalla![]()

Näättekö nois kuvis toista viivaa. Oon näkevinäni siin toisen tosi haaleen viivan mut mies ei sitä nähny. Tänään keskiviikkona on kp33 ja menkoista ei tietoakaan. Aamulla teen uuden testin jos ei yön aikana ala menkat. Mitään oireita ei oikeastaan oo muutakun valkovuotoo. Välillä on tuntunu et nyt alko menkat mut sit ku käyn vessas nii ei mitään tietoo menkoista. Kipuja ei oo ollu kun ylävatsal ku söin sellast ruokaa mitä ei maha kestä. Äsken tultiin reissusta kotiin, nii oli pakko heti tehä vika onestepin testi. Aamuks on rfsun testi ku kaupas ei ollu muitakaan
Näättekö nois kuvis toista viivaa. Oon näkevinäni siin toisen tosi haaleen viivan mut mies ei sitä nähny. Tänään keskiviikkona on kp33 ja menkoista ei tietoakaan. Aamulla teen uuden testin jos ei yön aikana ala menkat. Mitään oireita ei oikeastaan oo muutakun valkovuotoo. Välillä on tuntunu et nyt alko menkat mut sit ku käyn vessas nii ei mitään tietoo menkoista. Kipuja ei oo ollu kun ylävatsal ku söin sellast ruokaa mitä ei maha kestä. Äsken tultiin reissusta kotiin, nii oli pakko heti tehä vika onestepin testi. Aamuks on rfsun testi ku kaupas ei ollu muitakaan
Mä kävin esikoisesta varhaisultrassa 7+2 viikolla ja näin sykkeen. Se antoi toivoa sille, että raskaus jatkuisi. Pelkäsin keskenmenoa tosi paljon, mutta onneksi meillä kävi hyvin.Pc puikko tän päivän ja digi eilinen. En pysty uskoa tätä vieläkään, kun vuosi tätä odotettiin ja toivottin. Niin monta negaa testiä ja pettymystä. Eikä uskalla vieläkään oikein iloita. Mietin, että varaisinko yksityiselle varhaisultraa, jos neuvolan ultra menee 9-10 viikolle asti.. Odotan kyllä ennen neuvolaan soittoa vielä ens viikkoon ja teen uuden digin, että näkis hormonin nousevan..

Pc puikko tän päivän ja digi eilinen. En pysty uskoa tätä vieläkään, kun vuosi tätä odotettiin ja toivottin. Niin monta negaa testiä ja pettymystä. Eikä uskalla vieläkään oikein iloita. Mietin, että varaisinko yksityiselle varhaisultraa, jos neuvolan ultra menee 9-10 viikolle asti.. Odotan kyllä ennen neuvolaan soittoa vielä ens viikkoon ja teen uuden digin, että näkis hormonin nousevan..
Meillä ois ollut julkisen tarjoama ultra vasta 3.1., jolloin viikkoja olisi ollut jo 12+6. Mut noi on toki paikkakuntakohtaisia :)Onnittelut ja hurjasti liimaa mukaanMeillä ois ollut julkisen tarjoama ultra vasta 3.1., jolloin viikkoja olisi ollut jo 12+6. Mut noi on toki paikkakuntakohtaisia :)
Meillä olis neuvolan puolesta varhaisultra ennen nt-ultraa, mut jos venyy 10 viikolle asti ja sit 12 viikolla jo nt-ultra.. Nii sillä mietin et ois ehkä kiva mennä yksityiselle tossa 7 viikolla esim