Raskaaksi 2019

Onnea plussiata :Heartred
Myös ovisplussista :thumleft

Me kanssa tilattiin se kalliimpi sinfulin kalenteri. Ollaan avattu jo kolme luukkua :happy7
Ekasta tuli g-piste vibra. Muita en paljasta jos jollai sama :biggrin

Onnea plussiata :Heartred
Myös ovisplussista :thumleft

Me kanssa tilattiin se kalliimpi sinfulin kalenteri. Ollaan avattu jo kolme luukkua :happy7
Ekasta tuli g-piste vibra. Muita en paljasta jos jollai sama :biggrin

Ryökäleet:hilarious::hilarious: ootte kun mun (kohta) kaks vuotias tytär. Olis käynyt koko kalenterin läpi aamulla:hilarious::hilarious:

Joskus ollaan jaksettu innostua seksi leluista. Ei enää vuosiin. Mutta eräältä nimeltämainitsemattomalta paikalta alettiin tänä jouluna seuraamaan parisuhteen joulukalenteria:happy:

Muoks. Mun tyttärellä ei siis suinkaan ole seksi kalenteria niin kuin mun ylemmästä viestistä voisi kierosti lukea. Joulupussit, missä jokaisessa on jouluruno:hilarious:

Ihan hauska se kalenteri, mut ei niist aina hyötyä ole :hilarious: hyvä ettet kertonu KK :) me kyl avataan 1 kerrallaan

Mutta eräältä nimeltämainitsemattomalta paikalta alettiin tänä jouluna seuraamaan parisuhteen joulukalenteria:happy:

Mä en nyt yhtään ymmärtäny tätä :hilarious: mutta kiinnostaa, mäki haluun seurata parisuhdejoulukalenteria, onks se joku sarja?? :woot: oon varmaan ihan hakoteillä:hilarious: :hilarious:

Mie jouduin tyytymään ihan vaan suklaakalenteriin ku naispareille ei oo seksijoulukalenteria :hilarious: tai sit lahjottaa ne penisrenkaat ym ystäville :grin en tiiä mitä ne mahtais tykätä :hilarious:

Mie menin sit tekemää aamulla testin dpo 11 ja puhdas nega oli. Tosin alavatsaa vihloi vasta dpo 8 ni voisko ajatella, että kiinnittyminen oli vasta sillon ja mulla ei oo hormonit vielä riittävän koholla. No, huomenna cb early ja jos sekin on nega niin sitte testaan vasta dpo 15.. :bag:

En jaksais odottaa että pääsee sinne hoitoihin. Mitä sanoo maallikkolääkärit... Aloitin siis eilenillalla dpo0 luget, tänään oon tykittänyt 3x100mg, niin näin iltaa myöden on vuoto alkanut rauhoittumaan. Tää valmiste siis pitäisi aloittaa aikaisintaan pari päivää ovulaation jälkeen, koska voi haitata ovulaatiota. Että siis teoriassa vesitänkö joka kierrossa oman ovulaation? Toisaalta jos ootan sinne saakka, oon todennäköisesti jo menettänyt mun limakalvon:arghh: eli yhtä kaikki, päin honkia menee kuitenkin:bag: tässäkin kierrossa kärsin kyllä ovulaatio kivuista o+ iltana ja aamulla alkoi vuoto, että olisko se ovulaatio kumminkin ehtinyt tulla?

En jaksais odottaa että pääsee sinne hoitoihin. Mitä sanoo maallikkolääkärit... Aloitin siis eilenillalla dpo0 luget, tänään oon tykittänyt 3x100mg, niin näin iltaa myöden on vuoto alkanut rauhoittumaan. Tää valmiste siis pitäisi aloittaa aikaisintaan pari päivää ovulaation jälkeen, koska voi haitata ovulaatiota. Että siis teoriassa vesitänkö joka kierrossa oman ovulaation? Toisaalta jos ootan sinne saakka, oon todennäköisesti jo menettänyt mun limakalvon:arghh: eli yhtä kaikki, päin honkia menee kuitenkin:bag: tässäkin kierrossa kärsin kyllä ovulaatio kivuista o+ iltana ja aamulla alkoi vuoto, että olisko se ovulaatio kumminkin ehtinyt tulla?

Ehkä ovis oli jo. Mut eikös se joku lääkäri sanonut et limis kunnossa vaikka vuodat?

Ajattelis et se ovis oli jo ja sen jälkeen alkaa vasta vuoto. On toi kyllä jännä kun vuotaa noin paljon. Toiv. luget auttais pitään sitä poissa nyt, sen valuminen kuitenki ehkä pienempi paha ku veren. Tsemppiä odotteluun:Heartred ja toiv teillä syy ja hoito siihen lopulta löytyy!

Mä en myöskään ymmärrä sitä kun kaikki lääkärit sanoo et vuodon ei pitäs vaikuttaa raskautumiseen. Niinkun miten niin kun onhan meitäkin joilla aina vuotaa eikä tärppää niin kyllä ajattelis et niillä joku yhteys on. :scratch eiks kukaan lääkäri muka ikinä koskaan oo törmänny tälläseen yhdistelmään et vuoto+raskautuminen ei onnistu.

Taas talleteltu ja taas mietin onko liian usein...nooh ei uskaltanut skippaakaan.. Huomenna viel jos jaksaa :p:bag:

Onnea plussista, myös ovisplussista! :love017

Alexie, sormet ristissä teidän puolesta, toivottavasti vain liian aikasin testattu ja olisi alkuviikosta plus :smiley-angelic001

Täällä kp7 menossa, tylsää... Ite kun parani taudista, niin nyt sit tytölle nous kuume. Kunhan ei korviin menisi, ettei jouduttaisi putkituksee.

Lasketaanko vuosi yritystä kalenterin mukaan vai yk mukaan, pitääkö olla siis yk12 täynnä? Meillä yritys alkanut tammikuussa ja tää nyt yk11, nii voin siis tammikuussa soittaa lääkäriin jos tästäkään kierrosta ei plussaa tule? Vai? :dontknow

Onnea plussista, myös ovisplussista! :love017

Alexie, sormet ristissä teidän puolesta, toivottavasti vain liian aikasin testattu ja olisi alkuviikosta plus :smiley-angelic001

Täällä kp7 menossa, tylsää... Ite kun parani taudista, niin nyt sit tytölle nous kuume. Kunhan ei korviin menisi, ettei jouduttaisi putkituksee.

Lasketaanko vuosi yritystä kalenterin mukaan vai yk mukaan, pitääkö olla siis yk12 täynnä? Meillä yritys alkanut tammikuussa ja tää nyt yk11, nii voin siis tammikuussa soittaa lääkäriin jos tästäkään kierrosta ei plussaa tule? Vai? :dontknow

Sanoisin kalenterivuoden mukaan:happy:

Ehkä ovis oli jo. Mut eikös se joku lääkäri sanonut et limis kunnossa vaikka vuodat?

Siis se on kunnossa ennen ovulaatiota. Sitä ei oo tutkittu, että miltä se näyttää ovulaation jälkeen, kun vuoto alkaa. Koska focus mun aikaisemmassa hoidossa on ollut vuotohäiriöt, ei lapsettomuus, ei ehkä ole ollut relevanttia tutkia, mutta hoidoissa toivoisin ultraa ainakin kertaalleen myös ovulaation jälkeen.

Ajattelis et se ovis oli jo ja sen jälkeen alkaa vasta vuoto. On toi kyllä jännä kun vuotaa noin paljon. Toiv. luget auttais pitään sitä poissa nyt, sen valuminen kuitenki ehkä pienempi paha ku veren. Tsemppiä odotteluun:Heartred ja toiv teillä syy ja hoito siihen lopulta löytyy!

Mä en myöskään ymmärrä sitä kun kaikki lääkärit sanoo et vuodon ei pitäs vaikuttaa raskautumiseen. Niinkun miten niin kun onhan meitäkin joilla aina vuotaa eikä tärppää niin kyllä ajattelis et niillä joku yhteys on. :scratch eiks kukaan lääkäri muka ikinä koskaan oo törmänny tälläseen yhdistelmään et vuoto+raskautuminen ei onnistu.

Joo niinpä. Lugeista on vaan se huono puoli, että se lääkkeen sidosaine haisee ihan kamalalta mun mielestä. Sellainen pastamainen haju. Musta tuntuu, että haisen metrien päähän siltä, mut ehkä se on vaan mun omassa päässä:hilarious:

Aamulämmöistä ei kyl mitään ovista bongais mut toiv se oli kuiteki...ehkä univaje ja alkoholi sekotti pakan...

Noni, ei tää hätähousuilu nyt kyllä kannattanu, entistä enempi epätietonen olo :confused004

Sain cd earlysta niin haalean haamun, että siitä ei edes kuvaa saanu. Puoliso kyllä näki sen myös. Ovistestiin tuli kaks viivaa, mut testiviiva hailumpi. Vähän pelottaa voiko irrotuspiikki antaa haamun vielä dpo 12. Mulla on pc:n liuskoja vielä niin testaan varmaan seuraavaksi sitten dpo 14, huomenna ei varmasti mitään järkeä.

Takaisin