Raskaaksi 2019

Talokuumeinen täällä hei! Muutatteko omaan vai vuokra? Rivi, kerros, pari, omakotitalo tm?? :) Meillä mies haluaa ehdottomasti muuttaa omakotitaloon, mulle kävis myös rivi tai paritalo. Ei kuulemma halua puljata taloyhtiön ja vastikkeiden ym kans :rolleyes: mutta saa nähdä miten käy.. Ens vuoden aikana haluttais löytää oma. Mua jännittää omakotitalossa myös se että mulle se edustaa vahvasti perhettä ja lapsia, et sit niitä ei varmasti tuu jos sellanen mentäis ostamaan :bag:

Oma paritalo. Jännittää kun uus yhtiö eli uudiskohde. Omakotitalossa ois liikaa hommaa yksin hoitaa :p Omassa kerrostalossa oon myös asunut. Se oli helppoa. Toki vuokralla myös.
Kyllä te saatte babyja ja me myös ja kaikki :Heartred

Okei huh jotenkin helpottavaa kuulla että monilla tullut kierron lopussa lähes ovisplussaa, kerkesin jo miettiä että onks se merkki jostakin vakavemmasta:rolleyes: usko tärppiin nollassa, oon jo alkanut henkisesti valmistautuu menkkoihin vaikka tiiän et itku tulee silti kun ne alkaa

Käskivät varautua että keskeytetään koko homma. Menkat ei ole alkaneet (paitsi että nyt vuotaa mut onko se ultrasta johtuvaa..). Oik. Munasarjat supressiossa, vasemmalla näkyi joku pallero, joka voi kadota ja pitäis kadota.
Ens viikon alussa vielä yksi aika, jos siis kaikki ei ole kunnossa, keskeytetään. Otan nyt sitä lääkettä sit enemmän tästä päivästä eteenpäin.
:arghh::sad001
Eikää, kyllä nyt vastustaa, ootte niin kauan jo joutunut oottamaan että ihan epäreilua jos vielä joudutaan keskeyttämään. :sad001 Toivottaan että ens viikolla kaikki olis kuitenkin kunnossa. :smiley-angelic001

Käskivät varautua että keskeytetään koko homma. Menkat ei ole alkaneet (paitsi että nyt vuotaa mut onko se ultrasta johtuvaa..). Oik. Munasarjat supressiossa, vasemmalla näkyi joku pallero, joka voi kadota ja pitäis kadota.
Ens viikon alussa vielä yksi aika, jos siis kaikki ei ole kunnossa, keskeytetään. Otan nyt sitä lääkettä sit enemmän tästä päivästä eteenpäin.
:arghh::sad001

Eikä!:depressed: Sanoivatko mistä tuo johtuu, ettei sumut tehoa toivotusti tai menkat ala? Oliko sulta amh-arvoa mitattu? Vielä on kuitenkin toivoa, että ne menkat sieltä alkaisi ennen ensi ultraa, jos nyt vähän vuotelee. Voimia:Heartred

NewNoon ikävät uutiset, toivon kuitenkin itsepäisesti et kaikki sujuu tulevaisuudes hyvin!

Tosta ovistesteist ni en tiedä miks digi hymyili mut joko yritti ovista tms tai sotki kohonneen estrogeenin ovikseen. Eli viikko oviksen jälkeen estrogeeni nousee ja tämä sit monesti aiheuttaa raskaudenajan hyvänolontunteen. Mut sit ku menkat alkaa ne romahtaa mut pian taas alkaa heti fsh ja sit estrogeeni kohoaa ja aiheuttaa tulevan oviksen taas ja tippuu hetkeksi yms... Aina samat hormonit, niitä on kiva ollu tutkia nyt. Toivon et progen teho ei oo mulla laskenut ja pukannut jottai yllätys ovista tuon takaa vaik ei oo oireita ollu yhtään kyl ovikseen vaik hymy ja sen jälkeen mustat viivat. Aiemmin ollu tummat muttei noin tummat kyl.

Ihania nimiä täällä pyöritelty. Mulla tosiaan km 11/13, esikoinen 02/15 Gabriel (Kutsutaan Kaapoksi, mies kutsui Kaapoksi sairaalassa ja myöhemmin selvisi että on suomennos Gabrielista), kuopus on 05/17 Maria nimeltään (Marsuksi sanotaan).
Mies toivoo kuolleen isänsä toista nimeä Sakari, jos poika ja veikkaa että poika tulisi seuraavaksi ja lapset toivoo veljeä.

Mulla taas muutamia nimiä ylhäällä:
Rafael/Raafael, Toivo, Juhani (2 viimeisintä tulee suvusta)
Minea, Milka, Minja, Miretta, Tiarella (Tiarella oli mun yks nimiehdotus mulle mutta sitä ei hyväksytty nimeksi sillon)

Kun meidän kuopus oli tuloillaan, mies sanoi et se on Matias tai Markus. Kun tultiin laitokselta kotiin, sanoin heti "sano mitä sanot mut
Täällä kp 16 ja tänään testasin ekan kerran. Hyvin hailu toinen viiva. Harmittaa kun ovulaatio myöhästyi keskenmenosta näin paljon :banghead: ennen ovis aina kp 16-17, nyt varmaan taas joku 21:confused: eipä auta ku jatkaa testailua. Saadaan jännätä taas porukalla joulukuussa:wink

Mulla tuli ovis keskenmenon jälkeen vasta kp25-27 ja siitä plussa jossa mennään tänään 14+0 <3

Kun meidän kuopus oli tuloillaan, mies sanoi et se on Matias tai Markus. Kun tultiin laitokselta kotiin, sanoin heti "sano mitä sanot mut

Mulla tuli ovis keskenmenon jälkeen vasta kp25-27 ja siitä plussa jossa mennään tänään 14+0 :Heartred
No nyt jäi kyllä häiritsemään et mitä tuolla piti lukea kun lause loppu kesken kaiken? :hilarious:

Mua kiinnostaa nimet tosi paljon ja näistä ihana lukea ja pyöritellä mielessä, omien lasten nimiä en vaan jotenkaan halua julkisesti kirjoitella kun anona täällä kuitenkin on ja kellään muulla ei takuulla ole samannimistä trioa :grin

No nyt jäi kyllä häiritsemään et mitä tuolla piti lukea kun lause loppu kesken kaiken? :hilarious:

Mua kiinnostaa nimet tosi paljon ja näistä ihana lukea ja pyöritellä mielessä, omien lasten nimiä en vaan jotenkaan halua julkisesti kirjoitella kun anona täällä kuitenkin on ja kellään muulla ei takuulla ole samannimistä trioa :grin
Oho :D

Sanoin siis miehelle et "sano mitä sanot mut Onnin näköinen se on" :D ja Onni tuli :)

Mulla turvottaa, vv runsas valkoinen ei veny eikä tahmea ko lorisee koko ajan. No 5 päivää ja menkat.. Testaan varuiks sunnuntaina vielä.

Ovistesti ei hymyile mut piruuttani katsoin ne viivat ja ihan on tosi tummat. Yhtä tummat ku hymyili eli ei ole haalistunu mut kai digi tajusi ettei oo ovis. Jos mennään ihan progen mukaan ni olis dpo8 mut mun mielestä ovis oli ja loppu 18 päivä. Voi olla et vasemmalta viel 20 pv mut ei sen myöhemmin. Ja toi 19 pv on ihan takaraja ku 18 pv tuli kuivaa. Päivän. Ja 21 pv sovitusti proge. Nyt sitä 7 pv tänään se 10 pv otan. Huoh sunnuntaina petyn ku nega. Päänsärky ja selkä kipee, ei kivaa. Tosin puuttuu klassiset keltis oireet

Eilen illalla tummui ovistesti ja tänään testatessani n. klo 16 oli ihan kirkuva plussa. Joka kuukausi bongaan ovulaation tikulla, ja tunnen ovulaatiokipuja, kuukautisetkin alkavat säännöllisesti, mutta raskaus ei vain ala :/

Tympii tämä yritys.

Mulla tuli ovis keskenmenon jälkeen vasta kp25-27 ja siitä plussa jossa mennään tänään 14+0 :Heartred

Mulla km jo alkusyksystä, silti kierto edelleen paljonkin normaalia pidempi:banghead: kiva kuitenkin kuulla ettei pitkä kierto ole aina huonoksi. Harmittaa vaan se et kun nyt on kaksi kiertoa, ni samaan aikaan saisi mahdutettua mun kolme entistä kiertoa, josta raskauduinkin.

Minkä itselles mahtaa :sad001 olis vaan paljon helpompi jos osaisi ottaa asian tosi rennosti et tulee jos on tullakseen...

Eilen illalla tummui ovistesti ja tänään testatessani n. klo 16 oli ihan kirkuva plussa. Joka kuukausi bongaan ovulaation tikulla, ja tunnen ovulaatiokipuja, kuukautisetkin alkavat säännöllisesti, mutta raskaus ei vain ala :/

Tympii tämä yritys.

Sama täällä...

Takaisin