Raskaaksi 2019

Menee hermo tähän omaan malttamattomuuteen. Tosin tilanne taas sama vanha tuttu, haamuja tulee. Dpo 8, menkkoihin aikaa flon mukaan 6päivää. Aattelin testata seuraavaksi apteekin herkällä,kun tähän asti dippaillut vaan one stepejä.

Näin muutama yö sitten unen, jossa oltiin tyttären ristiäisissä ja yhtäkkiä ukko tokasee, et miehen kuuluu päättää tyttärensä nimi ja päätti, että lapsi kastetaan Jaanaksi :D

Jos et halua turhia haamuja niin en suosittele ostamaan ainakaan apteekin ultraa. Aina antaa haamua/viivanpaikkaa ja noilla dpoilla ei välttis vielä muuta saa. Toivottavasti saat plussan tästä kierrosta:cat:

Kp 38, nega testattu. Ei oikeastaan juuri edes harmita, koska en mitään muuta tulosta odottanutkaan. Kunhan testasin aikani kuluksi, niin pääsen huomenna parantamaan maailmaa ystävän kanssa viinilasin äärellä.

Polikäynti vajaan kahden viikon päästä :)

Meillä kans mies on päättänyt tytön nimen. Tulee kuulemma Alina. Soitti joskus keväällä kun ei ollut ees yritys päällä, työmatkalla et "miltä kuulostaa Alina?" olin et mihin niin hän sanoi et tytön nimeks. :D en tosin tiiä ees kumpi on tulossa mutta hätäkastepaperiin laitettiin tytölle Alina :)

Meillä on yks nimi joka tarkoittaa ihmettä. Suoraan suomennettuna mut hiukan muokattuna. Siin unessa missä mulla oli lapsia ja muka herätän ne ku kellot soi illalla niin toisen nimi oli unessa Enrique. Tai vaihtoehtoisesti Jennifer. Iso heitto mutta jotenkin sanoin sen niin nopeaa et en ymmärtänyt unessa ja se unohtui.

Mut kyl on päätetty nimet miehen kanssa, jos poika nii se jos tyttö niin toi mut tietty jos lapsi näyttää vaikka Williamilta tai niin niin menis uusiksi. Itse mulla oli ihan eri nimet mut synnäril äiti itki ku en yhtään näytä siltä niin nimeni sain ja olen tyytyväinen :) tämä toinen nimi on kiva muttei minua..

Huoh joku ajatus tuppaa mieleen et jos ne ovistestit reagoi ku estrogeeni ja progesteroni koholla? Oon ihan pihalla ku noi vaan hymyilee ja liuskatestiin tulee outo ohut selkeästi yrittää olla tummempi ja onkin nyt se kontrolli on paksu niin se ohut viiva on vaan hassu. Noh, katsotaan, laskin et tänään voisi testata cb 6 days earlier mut en haluu. Mul on herkkä testi tuol ja ootan. Odotan et on ainakin Dpo10 aamu.

Mä näin taas painajaisia ja tuntuukin että en ois nukkunut ollenkaan. Lunta tullut vihdoin, jospa se vähän piristää. Muutamassa päivässä mennyt mieli jotenkin synkäksi, luultavasti pms osasyynä

Mulla on outo maku suussa, kahvi maistuu metallille.. Tää oire oli edellisen kerran myös. Outo raudan maku ei ihan tavanomainen mut hassu ja vesiki muka maistuu sille. Mul tulee yleensä tuon progen kanssa kaikkia oireita ja kieltämättä ollut tosi semmonen krapula olo aamuisin mut ei oo rinnat kipeet, ei oo maha turvonnut jne mut oikee munis kipuaa, olisiko keltis. Ihme unet ja lämmöt on aamuisin korkeat ja muutoin iltapäivästä ihan ennätyskorkealla. Selkeästikin keltarauhanen toimii..

Mutta niitä tavallisia hengästynyt olo, oksetus oloja tms ei oo nyt tullu. Sitä tarkoitin eli oireeton progekuuri. Iltaisin otan alateitse niin ilmeisesti toi ei tuo paljoa oireita mut ihmettelen ku ei oo mitään äreyttä vaan energinen iloinen olo vaan ja vauhdikas, jaksan töissä ja koko ajan touhotan. Kaveri nauroi et miten oot tommonen energinen yhtäkkiä

Hajuherkkyys kyl on ja vv holskaa mut muut on pysynyt pois

Meillä kans mies on päättänyt tytön nimen. Tulee kuulemma Alina. Soitti joskus keväällä kun ei ollut ees yritys päällä, työmatkalla et "miltä kuulostaa Alina?" olin et mihin niin hän sanoi et tytön nimeks. :D en tosin tiiä ees kumpi on tulossa mutta hätäkastepaperiin laitettiin tytölle Alina :)
Mä oon päättänyt, et jos tulee tyttö, on nimi Asta ja jos poika, niin Atte. En ole kysynyt mieheltä :grin Neula-lankatesti tosin näytti tyttöä :rolleyes:

Lunta :woot:

Liitteet

• 20191127_174305.jpg
    20191127_174305.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 199
Tänään ollut kovin nippaisuja lähinnä oikealla puolella, oisko kasvukipuja o_O hieman taisi keskelläkin tuntua. Tein ovistestin mut ihan "normilta" haaleelta näytti vielä. Hyvä mitä myöhemmin ovis, niin mahiksia limikselläkin kasvaa vielä..mulla taitaa olla hidas kasvu kaikenkaikkiaan..

Ei tää vuoto ainakaan vielä näytä laantumista. Tänään tullu ihan kunnolla. Jopa 8pv kestävät menkat on vielä normaalit joten saa nähdä miten näiden kanssa on, tällä hetkellä 6päivä menossa menkkoja. Toisaalta hyvä, että keho rauhassa puhdistaa itseänsä. Huomenna ehkä saan paremmin kuulla rakkulan jatkosta.

Mun esikoinen on Atte :Heartred
Meillä poika on Tuukka ja jos olis halunnut samantyyliset keskenään niin olisin laittanut Jaakko. Muita vaihtoehtoja
olis Lassi. Luulen, et miehelle kävis kaikki :) Mut jotenkin Atte tuntuis hyvältä! Tyttöjen nimet meillä rimmaa
keskenään.

Mulle on ollut vuosia selvää että jos tytön saan niin nimi on Eeva:Heartred miehelle sanoin alusta asti, ekoina seurustelu kuukausina tämän ja ei oo vastaan laittanut, haha.

Meilläkin muutama tytön nimi mietittynä :) pitkään oli yksi nimi, mut nyt ollaan ruvettu miettimään muitakin.. Pojalle tosi vaikea keksiä!

Jouluplussista oli puhetta, tajusin just että jouluviiko olis 6+ vko jos nyt kävis tärppi. Eli täydellinen viikko keskenmenolle/tuulimunan toteamiselle :blackeye:

Dpo3 ja on jos mitä oiretta ja tuntemusta. Oli päässyt unohtumaan mitä tämä piinailu on, kun uskoa plussaan ei ole ollut enää aikoihin. :hilarious:

Me ollaan pyöritelty lähinnä tyttöjen nimiä, pojalle tuntuu olevan vaikeampaa keksiä nimeä. Haluaisin (erityisesti) tytölle sellaisen nimen joka sointuu kahteen muuhun. Oon pyöritellyt M:llä alkavia nimiä mielessä (Miisa, Mila) mutta mies ei oo näistä innostunut.

Me ollaan pyöritelty lähinnä tyttöjen nimiä, pojalle tuntuu olevan vaikeampaa keksiä nimeä. Haluaisin (erityisesti) tytölle sellaisen nimen joka sointuu kahteen muuhun. Oon pyöritellyt M:llä alkavia nimiä mielessä (Miisa, Mila) mutta mies ei oo näistä innostunut.

Ihania! Mun koira Mila. :happy: Mites Mea? Minea. Miira. Minttu. Hih näitä on kiva miettiä :) Itse tykkään N- ja J -nimistä.

Takaisin