Nyt on jo pakko laittaa tänne myös. Eli ensin eilinen ja nyt vielä iltapäivällä otetut. Ja nyt olis dpo7/8 (eilen meni sekasin eli liian aikaista testaa mut ei progen läpi kai ovista tuu?!)
Munkin miehen veli sai lapsen, ihanaa jne mut niih ku oma la olis ollu kohta puoliin. Oon iloinen mut niin, kyl oman ku saisi.
Edit. Laitoin vahingossa saman kuvan mut näkyy eilinen hymy ja tämän päivän hymy ja nuo viivat ja tämän päivän viiva hitusen tummempi minusta.
Iltapäivällä lämmöt 37,3 ei kipee olo, eilen oli jo 37,1. Roimaan nousuun lähtenyt eli nekin mittaan samaan aikaan.
Onko kellään mitään ideaa miksi näyttää näin? Kumminkin dpot aika paljon ni en ymmärrä. Toki jos mennään sen mukaan et ovis olis ollu päivä ennen progee no olis dpo6 ja 7 otetut. Lääkäri vaan käski tehdä r-testin ylihuomenna. Mut ei kai se mitään näytä....
Onko liuska ovistestiä? Tai raskaustestistä kuvaa? Tosi tumma ovistestiksi tuo! Siis digiksi
on tämä hankalaa
Mä en oo ikinä noihin digitesteihin raaskinut rahojani laittaa, oon ehkä liian pihi