Raskaaksi 2019

Nyt on jo pakko laittaa tänne myös. Eli ensin eilinen ja nyt vielä iltapäivällä otetut. Ja nyt olis dpo7/8 (eilen meni sekasin eli liian aikaista testaa mut ei progen läpi kai ovista tuu?!)

Munkin miehen veli sai lapsen, ihanaa jne mut niih ku oma la olis ollu kohta puoliin. Oon iloinen mut niin, kyl oman ku saisi.

Edit. Laitoin vahingossa saman kuvan mut näkyy eilinen hymy ja tämän päivän hymy ja nuo viivat ja tämän päivän viiva hitusen tummempi minusta.

Iltapäivällä lämmöt 37,3 ei kipee olo, eilen oli jo 37,1. Roimaan nousuun lähtenyt eli nekin mittaan samaan aikaan.

Onko kellään mitään ideaa miksi näyttää näin? Kumminkin dpot aika paljon ni en ymmärrä. Toki jos mennään sen mukaan et ovis olis ollu päivä ennen progee no olis dpo6 ja 7 otetut. Lääkäri vaan käski tehdä r-testin ylihuomenna. Mut ei kai se mitään näytä....

Onko liuska ovistestiä? Tai raskaustestistä kuvaa? Tosi tumma ovistestiksi tuo! Siis digiksi

Onko liuska ovistestiä? Tai raskaustestistä kuvaa? Tosi tumma ovistestiksi tuo! Siis digiksi
Siis siihen testiin tuli vaan hailu, soitin gynel ja sanoin et ny on outoo, sano ettei ton läpi tuu ees ovis plussaa ja kehotti torstaina tai perjantaina testaan herkällä jos tuo nyt jatkuu vain ja joo ihme tumma digiksi... Huoh. Voiko o-testi näyttää alkavan raskauden? Väsy iski ja lämmöt kokeet ja turpea olo. Tiesin jostaki syystä et digi hymyilee taas. Lie mikä ihme nyt

Tein sit liuskatestin joka on sama herkkyys kuin digi, herkempiä ei sit ollut... Ihmettelen ku ne pitäisi olla minusta aika paljon herkempiä. No tein sen ja testiviiva on tosi ohut mut reunasta tumma, silmiin ja kameraan sama vahvuus. Mut outoa et se jonku 30 min pidätyksellä antoi noin vahvaa. Sit ostin herkän testin et jos noi tummuu niin osaa testaa sit sillä

Voihan kikkare. Inssi vai luomulla? Eikö teillä jo jokusia inssejä takana? :Heartred on tämä hankalaa:sad001

Edittinä. Jäi se Monetten tekstin lainaus jonnekin. Tekniikan ihmelapsi täällä taas iltaa:hilarious:

Vausa, ajatukset jouluplussassa. Onhan tää syvältä joutua kuukaudesta toiseen keräämään itsensä uuteen yritykseen:Heartred vauvoja syntyy ja raskauksia tulee ja menee, alan itse olla aika immuuni näille.

Marraskuu, oon ehkä vähän hullu, mut tykkään:Heartred kaikessa niukkasävysyydessään, harmaudessaan ja ankeudessaan, se on ihan sairaan kaunis❤️

Muokattu viimeksi:
Meinasin ostaa tänään raskaustestejä, mutta jäi sitten aikomukseksi kun ne oli loppu, joku muukin vissiin tykkää testailla. :hilarious:

Meinasin ostaa tänään raskaustestejä, mutta jäi sitten aikomukseksi kun ne oli loppu, joku muukin vissiin tykkää testailla. :hilarious:
Mulla nyt kuluu ovistestei mut Huoh ku se kehotti tekee sen testin sit niin tulipa jännitys. Rupes pelottaa et mitä. Jos on raskaana ni pelottaa ja jos ei niin haluun tietää mikä virhe toi on... Raskaustestejä onneksi en oo ny tuhlannut.. Digitesti on täällä muuten edullisempi eli ei oo mitää 40 e..

Voihan kikkare. Inssi vai luomulla? Eikö teillä jo jokusia inssejä takana? :Heartred on tämä hankalaa:sad001

Edittinä. Jäi se Monetten tekstin lainaus jonnekin. Tekniikan ihmelapsi täällä taas iltaa:hilarious:

Vausa, ajatukset jouluplussassa. Onhan tää syvältä joutua kuukaudesta toiseen keräämään itsensä uuteen yritykseen:Heartred vauvoja syntyy ja raskauksia tulee ja menee, alan itse olla aika immuuni näille.

Marraskuu, oon ehkä vähän hullu, mut tykkään:Heartred kaikessa niukkasävysyydessään, harmaudessaan ja ankeudessaan, se on ihan sairaan kaunis❤️
Luomuna edelleen, ei ole onnistunut 3. inseminaatioon ajoitukset vielä kohdalleen. Oon menettänyt toivon luomuraskauteen, niin hankalaa on :sad001

Mulla nyt kuluu ovistestei mut Huoh ku se kehotti tekee sen testin sit niin tulipa jännitys. Rupes pelottaa et mitä. Jos on raskaana ni pelottaa ja jos ei niin haluun tietää mikä virhe toi on... Raskaustestejä onneksi en oo ny tuhlannut.. Digitesti on täällä muuten edullisempi eli ei oo mitää 40 e..
On kyllä jännä toi tilanne, toivottavasti tulis selvyys nopiaan. Toivomme tietysti pysyvää plussaa. :nailbiting: Mä en oo ikinä noihin digitesteihin raaskinut rahojani laittaa, oon ehkä liian pihi :rolleyes:

On kyllä jännä toi tilanne, toivottavasti tulis selvyys nopiaan. Toivomme tietysti pysyvää plussaa. :nailbiting: Mä en oo ikinä noihin digitesteihin raaskinut rahojani laittaa, oon ehkä liian pihi :rolleyes:

Vinkkinä, ite testailen halpiksilla ja sit kun rupee plussalta näyttää, testaan digillä :) eli mahd menee vain yksi digi kuussa.

Kaverille suunnitellaan babyshowereita vuoden alkuun.. Jotenkin ahdistaa, saa nähdä pystynkö menemään. En edes tunne oikein ketään muuta sieltä, paitsi juhlakalun :oops: Jos olisin sit jo raskaana ni ois eri asia :)

Vinkkinä, ite testailen halpiksilla ja sit kun rupee plussalta näyttää, testaan digillä :) eli mahd menee vain yksi digi kuussa.
Tää vois kyllä olla ihan hyvä kikka sit joskus kun pääsee ovista testailemaan. :rolleyes:

Tää vois kyllä olla ihan hyvä kikka sit joskus kun pääsee ovista testailemaan. :rolleyes:
Noin tein minäkin, nyt testasin ku ostin paketin ens kiertoa varten. Joku ääni mun pääni sisällä käski tehdä ja tänään ku dippasin niin nousin rauhallisena ylös ja pesin kädet ja muuta touhusin ja vilkasin sitä et aha joo hymy niinku pitää. En tiedä mistä se ajatus päähän tuli. Noh, ilmeisesti voi olla myös häiriö kun äsken oli hcg kohol mut sen jälkeen ei kyl testit oo noin reagoineet. Sit vkloppuna testaan herkän ja jos on plus ni sit heti kuulemma gynelle aikaa. :)

Mut en tiedä, kauhean pessimistinen olo plussan suhteen vaikka mahdollista on.

Jesbe, huh kun jaksat ahkerasti testailla ja tutkia omia olojasi. Oot varmasti hyvin perillä kehon muutoksista! Jännä nähdä miten toi sun tilanne jatkossa etenee. :)

Tänne oli tainnut tulla pari uutta mukaan, tervetuloa!

Omaa napaa: Kp jotain 15-20, oviksesta ehkä 3-5 päivää? Oon ihan järkyttävän väsynyt ollut tänään, vaikka nukuin yöllä hyvin ja sikeästi. Nyt on jo toinen ilta kun tärisen viltin alla kylpytakki päällä. Muutoin fiilis on hyvä ja pikkuhiljaa rentoutunut. Kävin tänään tyhjentää työhuoneen vanhassa työpaikassa ja tapasin psykologia ja lääkäriä. Sain vihreää valoa sille, että voin aloittaa uuden työn maanantaina ja oon niin innoissani!

Plääh varma fiilis aamusta asti että ei oo tullut tärppiä. En oo uskaltanut testata, oottelen loppuviikkoon et menkat alkaa. Jotenki niin varma olo, en uskalla toisaalta ees plussasta haaveilla kun sit pettymys on vielä isompi. Huoh.

Palattiin äsken reissusta kotiin. Tulikin päivän pidempi reissu, kiitos lakon. Ainakin ehdittiin kunnolla ladata akkuja ja talletellakin. Sen kunniaksi pyörähti tänään aamulla ovistestin plussakin! Jee! Olen niin onnellinen, ettei tarvitse elää koko loppu kiertoa epätietoisuudessa että mitä tapahtuu. Ja vähän pääsen jännäilemäänkin vaikka luottoa ei näihin luomukiertoihin nyt juuri enää olekaan.

Olen yrittänyt lukea kaiken (olipas paljon kaikkea), mutta en nyt osaa kommentoida mitään. Tsempit kaikille siis! Joululahjaplussia toivoisin nyt koko porukalle ja varsinkin kaikille vanhoille karhuille!:)

Jesbe, huh kun jaksat ahkerasti testailla ja tutkia omia olojasi. Oot varmasti hyvin perillä kehon muutoksista! Jännä nähdä miten toi sun tilanne jatkossa etenee. :)

Tänne oli tainnut tulla pari uutta mukaan, tervetuloa!

Omaa napaa: Kp jotain 15-20, oviksesta ehkä 3-5 päivää? Oon ihan järkyttävän väsynyt ollut tänään, vaikka nukuin yöllä hyvin ja sikeästi. Nyt on jo toinen ilta kun tärisen viltin alla kylpytakki päällä. Muutoin fiilis on hyvä ja pikkuhiljaa rentoutunut. Kävin tänään tyhjentää työhuoneen vanhassa työpaikassa ja tapasin psykologia ja lääkäriä. Sain vihreää valoa sille, että voin aloittaa uuden työn maanantaina ja oon niin innoissani!
Kuulostaa hyvältä, mul oli kylmän väreitä ja rinnat kipeet ja oksu olo pari päivää mut kuiva kausi (1pv) ku tuli ni ohi meni. Sit alko toi vv tulva ja rento olo, ihmeen optimistinen ja energinen fiilis tuli plus tai ei. En ymmärrä miten nii reagoi nyt mut niil yleensä saa 2 otollista päivää mut mul on proge eli ei ovista ja niin iso annos ettei voi tulla. Toki voi olla jokin häiriö mut sen saa tsekattua.

Tunnen kehoni nykyään tosi hyvin, eiks tiedän etten nyt ovuloi eikä johdu pcos:ta noi vaan ku hormonit on niin tasapainossa muuten et joko joku yrittää kiinnittyy tai joku ku vasta oli se joko tm tai km niin siks heittää en tiedä. Mutta nyt tänään sumeni vähän silmis ja kylmii väreitä, lämmöt on jo 37,3 eikä oo ees kipee olo. Huoh. Jännää piinata yhdessä. Nyt on tulossa 25 päivän kierto eli vuoto alkanee kp26 jos alkaa. Salaa toivon ettei ala ja ku laskin niin periaatteessa jo vois olla rv3+4 nyt... Mut todennäköisesti vasta 3+2..oon nois hukassa mut uskon et tunsin irtoomisen ja ku limat yms olot tuki sitä. Mulla tulee hitusen ahdistunut olo ku ovis tulee ku estrogeeni laskee. Nyt tunnen oikealla ilmeisesti sen keltiksen.. Noh, sit n viikko oviksesta estrogeeni nousee tukemaan limiksen kasvua yhdessä progesteronin kanssa joten siks varmaan olo on niin hyvä ja tasainen. Jos raskaus ei ala ne romahtaa ja pms kunnolla iskee, jos raskaus niin ns hyvä olo jatkuu.. Ton oon oppinut lukemalla ja valitettavasti olemalla raskaana. Herkkää aikaa se silti on vaik on ns hyvän olon hormoni.

Plussapuhurit sulle <3

Menee hermo tähän omaan malttamattomuuteen. Tosin tilanne taas sama vanha tuttu, haamuja tulee. Dpo 8, menkkoihin aikaa flon mukaan 6päivää. Aattelin testata seuraavaksi apteekin herkällä,kun tähän asti dippaillut vaan one stepejä.

Näin muutama yö sitten unen, jossa oltiin tyttären ristiäisissä ja yhtäkkiä ukko tokasee, et miehen kuuluu päättää tyttärensä nimi ja päätti, että lapsi kastetaan Jaanaksi :D

Menee hermo tähän omaan malttamattomuuteen. Tosin tilanne taas sama vanha tuttu, haamuja tulee. Dpo 8, menkkoihin aikaa flon mukaan 6päivää. Aattelin testata seuraavaksi apteekin herkällä,kun tähän asti dippaillut vaan one stepejä.

Näin muutama yö sitten unen, jossa oltiin tyttären ristiäisissä ja yhtäkkiä ukko tokasee, et miehen kuuluu päättää tyttärensä nimi ja päätti, että lapsi kastetaan Jaanaksi :D

Tästä tulikin mieleen, että meillä mies on päättänyt tyttären nimen:hilarious:

Takaisin