Raskaaksi 2019

Ymmärrän kyllä. Itsekin varmaan testailen vielä illalla ja aamullakin :nailbiting: Eihän se km estä, mutta jostakin syystä helpottaa. Tai luulen niin.

Joo, jotenkin tuntuu helpommalta kun pysyy edes vähän kartalla. Jos viiva katoaa täysin niin sehän on kuitenkin sitten aika selvä peli. Jos vahvistuu taas, niin sitten ei auttane muu kuin odottaa varhaisultraa ellei vuoto ala. Voi olla uusi tuulimuna, mutta sitähän ei testeistä näe.

Onneksi mulla ei oo enää testejä kotona! Tosin huomenna meen käymään kaupassa hakee yhdelle ystäväperheen lapselle lahjaa niin varmasti tulee testejä samalla ostettua. Haluaisin ostaa myös sen viikkonäytöllisen digitestin, jos onkin käynyt tärppi niin se olis ihanaa antaa miehelle isänpäivän aamuna :angelic:

Onnea plussista ja viivoille vahvistumisia!:)

Minä alan olla tosi väsynyt tähän yrittämiseen.:sad001 Meillä tulee nyt vuosi täyteen yritystä kunhan tämä kierto on taputeltu. Vaikka lääkäri olikin optimistinen meidän luomuplussaan niin itse on kyllä kovin vaikea olla. Varsinkin kun en sitä ovisplussaa tästä kierrosta edes löytänyt. Nyt on kp23/23-28. Mitään oireita ei ole raskauteen eikä menkkoihin. Valkkaria tulee, mutta se on enemmän sellaista kuin yleensä alkukierrossa. Voi kun osaisi nyt loppuvuodeksi vain lopettaa asian ajattelun. :arghh:

Plääh, jopa on haalistunut yön aikana.

View attachment 83492

Jääköhän sitten kuitenkin kemialliseksi... Tavallaan järjellä tietää että tässä vaiheessa nousu on hidasta ja viivan tummuus riippuu mm. virtsan laimeudesta ja sadasta muusta jutusta, mutta ainahan sitä panikoi. Ja kerran aiemmin tuli selvän plussan jälkeisenä aamuna heikompi haamu ja se oli lopulta tuulimuna. :sorry: No, toivotaan parasta.

Mulla tuli kuopuksesta tuollail yhtenä aamuna ihan hailakka viiva vaan, plussien jälkeen ja olin jo heittämässä hanskoja tiskiin! Vaan sitten iltapäivällä oli taas tumma viiva. Miksi näin, jäi mysteeriksi. Mutta tällästäkin siis voi sattua.

Onnea sammie! n__n

Mangustimamma voi kurjuus, kun viiva haaleni. Toivottavasti vielä vahvistuisi.

Jesbelle onnea verikoevahvistuksesta. :)

Mä elelen tylsää alkukiertoa. Kp4 menossa. Mies varasi netissä lääkäriajan siittiötestiä varten. Aika meni joulukuulle. Ei uskonut, kun kehotin soittamaan, josko ois saanut vaikka puhelinajan nopeammin.

Täällä on paino tippunut ja huono olo iski. Päätä särki tänään niin paljon etten kyennyt kuin makaamaan lamaantuneena...

Ei se haalistuminen välttämättä mitään tarkoita esim itsellä oli selkee nega aamulla ja iltapäivällä se oliki sit plus. Ei noista oikeen ota selkoa ikinä.

Kiinnittymistä en omasta mielestäni tuntenut mutta oon joku päivä ennen plussaa/haamua kirjannut ylös et "vihloi alapäätä ja nivusia niin paljon että pahaa teki. Ihan kuin kohtu tulis ulos nyt ja heti." muistin kyseisen illan ja se oli tuskaa, muina päivinä ei ollut mitään kipuja kuin ilmaa ja kuplivaa tunnetta.

Lämmöt jotenkin oudot nimittäin alku ja keskikierron oli 35,5 ja 34,7 ne dipit ja pysyi 35,8/36,0 ssa pitkään (tarkistin nyt) ja sit nyt ne ollu 36,8 monet päivät olisko joku 4 pv ennen testiä ku ne nous

Mulla tuli kuopuksesta tuollail yhtenä aamuna ihan hailakka viiva vaan, plussien jälkeen ja olin jo heittämässä hanskoja tiskiin! Vaan sitten iltapäivällä oli taas tumma viiva. Miksi näin, jäi mysteeriksi. Mutta tällästäkin siis voi sattua.

No mä vielä elättelen toiveita, kun oireita kuitenkin on. Sitäpaitsi eilisaamun testi oli sekin todella haalea. Jospa kyseessä ei olisi niinkään haalistuminen kuin se, että eilen iltapäiväpissa oli jostain syystä hirveän konsentroitunutta ja näytti siksi noinkin selvältä vaikkei hormoni ole vielä ehtinyt juuri nousta. Pissin varmaan uuden testin heti kun pääsen kotiin.

Onnea sammie! :happy:

Mangustimamma voi kurjuus, kun viiva haaleni. Toivottavasti vielä vahvistuisi.

Jesbelle onnea verikoevahvistuksesta. :)

Mä elelen tylsää alkukiertoa. Kp4 menossa. Mies varasi netissä lääkäriajan siittiötestiä varten. Aika meni joulukuulle. Ei uskonut, kun kehotin soittamaan, josko ois saanut vaikka puhelinajan nopeammin.

Täällä kans kp4 menossa. On kyllä tylsää:rolleyes:

Kusasin tänä aamuna yhden ovistikun pitkästä aikaa, melko hailakka, en oo varma mitä kelata, ollut, mennyt, tulossa vai tuleeko. Aika kai näyttää... Tänään toivottavasti sais sit sen puhelun hoidettua sen lääkärin kanssa.

Asiasta kukkaruukkuun, mun nyt pitää vähän ihmetellä kun tulin äsken kotiin piipahtamaan ja tuikkuhylsyt (halloween kurpitsasta) on kadonneet meidän terassilta... Siis joo, kiva ettei itse tarvii siivota, mut syökö oikeesti jotkut eläimet niitä??? En siis todella usko, että kukaan ihminen olis käynyt pöllimässä käytettyjä tuikkukynttilöitä

Kauhee kuumeilu päällänsä ja jännitys ja epätoivo. Oon viikon odottanut millon mulle soitetaan sitä lääkärin aikaa kierukan poistoon ja ei ole kuulunut. En tiedä miten pitkä se jono on ja koska mulle soitetaan. Pitäskö mun kysellä neuvolasta tilannetta? Koska pelkään, että tää venyy 2020 puolelle.

Kusasin tänä aamuna yhden ovistikun pitkästä aikaa, melko hailakka, en oo varma mitä kelata, ollut, mennyt, tulossa vai tuleeko. Aika kai näyttää... Tänään toivottavasti sais sit sen puhelun hoidettua sen lääkärin kanssa.

Asiasta kukkaruukkuun, mun nyt pitää vähän ihmetellä kun tulin äsken kotiin piipahtamaan ja tuikkuhylsyt (halloween kurpitsasta) on kadonneet meidän terassilta... Siis joo, kiva ettei itse tarvii siivota, mut syökö oikeesti jotkut eläimet niitä??? En siis todella usko, että kukaan ihminen olis käynyt pöllimässä käytettyjä tuikkukynttilöitä

Todellakin linnut syö niitä :grin mut usein niitä on siellä täällä nokittuina eikä kokonaan poissa. Ehkä joku isompi lintu vienyt mukanaan

Aikoinaan meidän tuhkakuppi Suomessa tyhjeni öisin ja ihmettelin kauan mikä se on mut joku elukka oli käynyt syömässä. Toivomme ettei kuollut... Ehkä sul ei tuu ny ovis tai jos se on jo menny eikä olis kerrankin vuotanut sitte...

Mangustimamma vielä täytyy sanoa että iltapäivällä plus ja aamul haamu ni kyl se hormoni siel on... Toki anovulatorisis kierrossa saattaa näyttää ennen menkkoja tai muutenki vaan ennen menkkoja mut itse ny testasin testil johon ei ikää mitää tuu ni tuli toinen punanen viiva mut sit se ikään kuin haaleni ja on reunoilta punainen mut keskiviiva on sit hennon vaaleanpunaista.. En oo huolissaan. Lääkäri arveli et alus mennään ja sit ku veritestiin mun pitäisi nyt luottaa eikä niihin hailuihin niin nyt maltan. Näin yöllä unta et oli 10 tyhjää ruskuaispussia ja gyne haukku mut pystyyn ku olin syönyt kerran juustoa. Pettämiseen liittyvii unii näen koko ajan ja ilmeisesti raskaus minä on hyvin kummallinen persoona

Miten aika voi kulua näin hitaasti :banghead: dpo 5 meneillään ja aika matelee. Kauhee flunssa päällänsä ja nippailuja mahassa. Jotenki odottaa lauantaita, vaiks tuskin testissä edes mitään näkyisi..

Miten aika voi kulua näin hitaasti :banghead: dpo 5 meneillään ja aika matelee. Kauhee flunssa päällänsä ja nippailuja mahassa. Jotenki odottaa lauantaita, vaiks tuskin testissä edes mitään näkyisi..

Sama täällä :inpain: meinaan kyl to tai pe testata.. Voi la tai su näkyä!! Mul toooosi vähän oikeel tuntunu nippailuja, äske maha sekasin, väsy, aivastus ja 37.1 lämpö.. Mut eipä noi välttämättä mitään meinaa!

Sama täällä :inpain: meinaan kyl to tai pe testata.. Voi la tai su näkyä!! Mul toooosi vähän oikeel tuntunu nippailuja, äske maha sekasin, väsy, aivastus ja 37.1 lämpö.. Mut eipä noi välttämättä mitään meinaa!

Kuulostaa kyl niin samalta, kuin mulla! :excited001

Tänään alkoi tulla reilummin valkkaria, oikein kunnolla öljytty kone nyt :laughing001

Mä sain viimeksi dpo 10 oikein hailuran pc:n. Et jos on näkyäkseen ni jotain vois näkyä.

Kiva ku on samas tilanteessa olevia jännittäjiä :3some

Kuulostaa kyl niin samalta, kuin mulla! :excited001

Tänään alkoi tulla reilummin valkkaria, oikein kunnolla öljytty kone nyt :laughing001

Onko valkosta vai läpinäkyvää? Ihan ku nyt öklöttäis vähän, mut varmaan joku hormonihomma, joskus enneki ollu negakierrossa.. Tai vatsatauti :nailbiting: tai söin outoa.. en uskalla ainakaan nyt mitään raskautta uskotella! Vaikka ihanaa ois jos plussais:sorry: vasta dpo5 tai 6..

Takaisin