Raskaaksi 2019

Lisäsin itseni plussanneisiin ♡

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 //ya 12/2010 // 1.IVF 10/19

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Koirankorva // 25 // ya 12/18 // tm 1/19 // km 4/19

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Alcyone // 42 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

Mathilda // 37 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierto 24-27 pv

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

twisted // 31 // neljäs haaveissa // ya 7/2019, kemiallinen 8/19 // kierto 28pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto
27-28 pv

Suklaapehmis // 28 // toinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28 pv

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

mangustimamma // 38 // kolmas haussa // ya 8/2019 // kierto n. 28-35 pv

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Edz // 31 // toinen toiveissa // ya 9/2019 // kierron keston keskiarvo 25 pvä

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
StellaMom // 33 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa
Jesbe // 29 // LA 5/2020 // esikoinen tulossa
Pipana//26//LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa

Azzeliini sinuna tekisin raskaustestin vielä lähempänä. Jos se kääntyy negaksi on ultra varmaan aika turha. Jos raskaustesti näyttää kuitenkin sitkeästi plussaa, niin mun mielestä kannattaa mennä. Peukut pystyyn että pysyy kyydissä. :) Mullakin vuosi viime raskaudessa miltei nt-ultraan asti ja silti meni kaikki hyvin. Ymmärrän kyllä että huoli on kova, etenkin jos on aiemmin mennyt kesken.

Pakko sanoa tuosta sylki jutusta. Suussa on vaikka kuinka paljon bakteereja, vaikka sylki itsessään oiski steriilisiä, suussa siitä tulee bakteerista, siittiöt taas on aika herkkiä bakteereille. Ja jos syljen entsyymit pilkkovat ruokaa, niin kyllä ne sen tekee myös herkille siittiöille. Voi vaikka testata suurennuslasin alla, kuinka nopeaa siittiöt kuolee kun niiiden sekaan sylkee. Tietysti sitä sylkeä ei varmaan hirveetä määrää sinne alapäähän mee/jää, että ei se kaikkia siittiöitä kerkee tuhota, mutta varmasti osan. Myös sillä on merkitystä mihin kohtaan ne simpat laukoo, jos kohdunnapukka on ylhäällä nii syvälle jos alhaalla nii sit emättimen suuulle.
Ovulaatiossahan lima on se luonnon oma liukasta ja sehän on luonnollisesti paras. Myös jos syö paljon sitrus pitoista, sanotaan että alapää muuttuu happamammaksi, ja tyttö siittiöiden määrä tavallaan kasvaa, koska herkemmät poika siittöit kuolee happamuuteen. Tämä toki vaan jotain ulkomaista tiedettä.

Ja tuo että stressi vaikuttaa.Varmasti joo jollakin tasolla, mutta hirveän monesti on näitä, kuten itsellänikin, ensin tehdään vauvaa eletään ja unelmoidaan ja sit parisuhde voiki huonosti, eli stressiä on paljon, ja päätetäänkin lähteä miehen kans eriteille ja sit se plussa tuleekin, kaikista stressaavimpaan aikaan. Meillä "yritettiin" vauvaa niin ulkomailla lomalla rennosti kuin kotosuomessa, mutta ei kuulunut ei näkynyt, sit meni huonosti, niin heti plussa. Sovinto seksiä harratettiin sinä kuuna n. Joka kolmas päivä lähes koko kuun, tai ylipäätään samalla tavalla kuten ennen mut ku oli itkua ja riitaa, nii erona oli vaan se että se oli sovintoseksiä. Kunnes päätettiin lopulta erota ennen kierron loppua.
Meillä kävi kyllä hyvin, sillä palattiin rv 7 takas yhteen, ku iloittiin yhdessä varhaisultrassa. Meillä on la 21.1.2020.
Me siis mietittiin et mennää hoitoihinki jos ei tuu. Yritettiin melkein 2 vuotta. 2 vuotta tasaista suht stressitöntä elämää. Ja sit se kuukaus ku kaikki oli päin peetä, oli se sit se plussa kuu.
Oon itse henk koht sitä mieltä että se lapsi tulee sitten kun se tulee ja on sen aika. Vaikka kuulostaa ärsyttävältä kauan yrittäneillä, mutta niin se mun mielestä on. Harraa tasaisesti seksiä, ei liikaa, mut tasaisesti koko kuun, että siittiö tuotanto pysyy hyvänä ja tuoreena. Se varmaan se avain. Ennen tähdättiin siihen ovikseen vaan

Hei vain kaikille kuumeisille. Yksi sellainen ilmoittautuu ikää 35v, yksi 8v aiemmasta parisuhteesta (miehellä kaksi)ja nyt toivottaisiin yhteistä ❤️. Kirjotteluja olen jo kuukausikaupalla lukenut, mutta nyt vasta kirjottelen. Olen vähän jo toukokuisten juttuihin kirjotellu, mutta tais taas palata maan pinnalle tämä naikkonen.

Kesäkuussa oli km/kemiallinen ja nyt uusi plussa viikko sit yhden ei tärppikierron jälkeen ja en tiedä näyttäis vähän, että nytki käy samalla lailla. :sad010(5+0), tikut koko ajan vahvistunu kuitenki ku melkein päivittäin ole testannut ku rtestejä oli.

Yritystä ollu helmi/maaliskuusta ja toki positiivista, että plussia tulee, mutta mukana ei kovin näytä pysyvän. Toki tuhruvuoto on normaalia, mutta tuntuu että samalaista vuotoa kuin aiemminki tulee niin huumori kaukana.

V...tuttaa,ahdistaa,turhauttaa ja ärsyttää, kun alkaa pikkusen uskomaan jo johonki ja todellisuus iskee päin naamaa. Reilun n päähän varasin varhaisultran ja menen sinne eniveis kattoon näkyykö jotain vaikka vuoto jatkuis. Vai mitä tekisitte? Kannattaako sinne mennä jos alkais vaikka menkkamainen vuoto? Maksaa kuitenki 70e...
Menisin ultraan tarkistamaan tilannetta jos raskaustesti on positiivinen ja tuhru ei ole yltynyt vuodoksi ja kipuja ei ole paljon. Voihan se olla harmitonta mutta itse saisin mielenrauhaa käymällä ultrassa ainakin. Mutta tämä vain mun mielipide :)

Menisin ultraan tarkistamaan tilannetta jos raskaustesti on positiivinen ja tuhru ei ole yltynyt vuodoksi ja kipuja ei ole paljon. Voihan se olla harmitonta mutta itse saisin mielenrauhaa käymällä ultrassa ainakin. Mutta tämä vain mun mielipide :)

Näin ajattelin, sain vaihdettua sen ajan ens viikon perjantaiksi nyt ens alkuun. Sit töistäki kolme pv vapaata niin kerkee itkut itkeä ja kerätä taas ittensä (toiv ei tarttis) Maksaahan se ja pääsishän sitä kait kunnallisenki kautta mutta maksan siitä mielenrauhasta ja saa ite päättää ajankin.

Kuullut niin paljon juttuja että kaikki ok kuitenki vaikka tullut suurinpiirtein menkat. Tokihan sitä ajattelee(pessimisti) että ei varmaan näin omalla kohdalla ole. Seurataan tilannetta.

Tervetuloa uusille.
Toivotaan Azzeliini, että kaikki on hyvin!

Oisko tää vahvistunu? :nailbiting:

Liitteet

• IMG_20190913_063450.jpg
    IMG_20190913_063450.jpg
    49.5 KB · Katsottu: 255
Näin ajattelin, sain vaihdettua sen ajan ens viikon perjantaiksi nyt ens alkuun. Sit töistäki kolme pv vapaata niin kerkee itkut itkeä ja kerätä taas ittensä (toiv ei tarttis) Maksaahan se ja pääsishän sitä kait kunnallisenki kautta mutta maksan siitä mielenrauhasta ja saa ite päättää ajankin.

Kuullut niin paljon juttuja että kaikki ok kuitenki vaikka tullut suurinpiirtein menkat. Tokihan sitä ajattelee(pessimisti) että ei varmaan näin omalla kohdalla ole. Seurataan tilannetta.

Oi pääsiskö teillä kunnallisen kautta? Se on kyllä tosi hyvä jos jossain pääsee. Meillä ei päässyt varhaisultraan julkisella vaikka vuotoa tuli ja keskenmenotausta. :wideyed: Ilman muuta yksityinen on kätevämpi, mutta tosi hyvä jos julkinenkin on mahdollisuus. Onhan sitä vähävaraisiakin odottajia olemassa. Ei pitäisi mielenrauhan olla tuloista kiinni.

20190913_062745.jpg

Laitoin tämän toiseenkin ketjuun, mutta mitä sanotte kannattaako jatkaa ovistestausta vai olikohan se tuossa? Toisiksi alin oli livenä tummin, testiajalla lähes tasavahva ja testiajan jälkeen noin 30 min kohdalla täysin tasavahva. Limat välillä niukat ja välillä olemattomat, mutta eilen kerran tilkkanen egg whitea. Lämmöissä ei vakuuttavaa dippiä tai nousua. Kroppa jotenkin niin ihmeellinen tässä kuussa että pakko kysyä neuvoa. :wideyed:

View attachment 82043
Laitoin tämän toiseenkin ketjuun, mutta mitä sanotte kannattaako jatkaa ovistestausta vai olikohan se tuossa? Toisiksi alin oli livenä tummin, testiajalla lähes tasavahva ja testiajan jälkeen noin 30 min kohdalla täysin tasavahva. Limat välillä niukat ja välillä olemattomat, mutta eilen kerran tilkkanen egg whitea. Lämmöissä ei vakuuttavaa dippiä tai nousua. Kroppa jotenkin niin ihmeellinen tässä kuussa että pakko kysyä neuvoa. :wideyed:

Mikä kp? Ei siinä kyllä selkeetä plussaa ole.. Oletko ennen tikutellut ja saanut ihan tumman?

Kiitti New Moon! Harkitsen vielä kertaalleen testausta huomenna, mutta katsotaan. Eiköhän se kumminkin LH-huippu ollut, riitti se sitten munasolun irtoamiseen tai ei. Ehkä terävin piikki osui noiden kahden vahvimman liuskan väliin.

Onko jollain tietoa noista luonnontuotteista, että onko joku sivusto jossa olisi tietoa annostuksesta ja missä vaiheessa kiertoa mitäkin pitäisi ottaa? Nyt limat olleet niukat ja alkukierrosta lämmöt sahasi aika pahasti, kun aloitin tässä kierrossa useamman luonnontuotteen joiden pitäisi tukea keltarauhasta. Aloin miettimään, että onkohan annos pielessä, niitä pitäisikin syödä vasta oviksen jälkeen tai sitten ne ei vaan sovi mulle? Tämä kuulostaa nyt varmaan ihan tyhmältä, mutta aloin miettimään, että toisaalta progea vaaditaan luteaalivaiheeseen ja alkuraskauden ylläpitoon mutta toisaalta minipilleritkin on progea. Niin jos joku tukee keltarauhasta eli nostaa progesteronipitoisuuksia (?), niin voiko se sama aine väärällä annostuksella väärässä vaiheessa kiertoa toimia köyhän miehen minipillerinä ja itseasiassa heikentää hedelmällisyyttä? :wideyed::bag:

En siis yhtään ajattele näitä juttuja liikaa.......

Mikä kp? Ei siinä kyllä selkeetä plussaa ole.. Oletko ennen tikutellut ja saanut ihan tumman?

Kp18 tänään, ovis vaihtelevasti luokkaa kp13-22. Ei tule yleensä tummia viivoja, testiviiva ei ole koskaan ollut kunnolla kontrollia tummempi vaikka samasta pissasta digi näyttäisi huippua. Joskus tummin jäänyt tuon näköiseksi kuin nuo pari vahvinta. Mutta aiemmin ollut yksi selvästi muita tummempi, nyt taas näytti ihmeen loivalta tuo vahvistuminen. :wideyed:

Voi ei NewMoon, sympatiaa! :sad001

Mulla on ihan outo olo, koko ajan vatsassa sellainen tunne, kuin jännittäisin jotain tapahtumaa tms. Mutta en keksi, mikä mua jännittäisi. Tällaista on ollut ennenkin, mutta ei näin voimakkaana; nyt alkaa oikeasti häiritä olemista tosi paljon. Mietin, että vaikka tää tuntuu sellaiselta jännitystuntemukselta, niin voisko sittenkin olla joku toiminnallinen häiriö... Vai voiko oikeesti olla, että mieleni kelaa tätä vauvantekojuttua nyt niin rankasti, että koko keho on stressissä??? Oon kyllä herkkä reagoimaan, mutta onhan tämä nyt kummallista.
Siis mulla on ihan sama juttu!! "ihanaa" kun en oo yksin asian kanssa. En oo vaan osannut pukea sanoiksi mitä tunnen, mut just tollanen olo:mad:

Mulla oli viimekierrossa ihan sama juttu. Mutta mulla ne kyllä varmaan johtui teroista. Ei oo aikaisemmin ollut sellasta :think005

Olen ollut nyt vähän taustalla, kun ei tapahdu mitään mielenkiintoista. Jos ovis oli silloin, kun arvelin sen olevan nyt ois dpo5. Menikös nyytti suunnilleen samassa?

Tsemppiä kaikille <3 Ja tervetuloa uusille

Helpottavaa kyllä kuulla, että en ole yksin jännitystuntemusten kanssa! Auttaiskohan jotkut rentoutusharjoitukset tai meditaatio tms... Huomasin, että sauna rentoutti, samoin vähän auttaa ihan vaan se, kun pyrkii tietoisesti rentouttamaan kaikki vatsan lihakset.

Eilen nyt sit oltiin ilman mitään liukastetta tai sylkeäkään. Onko muilla ihan normaalia harrastaa seksiä sillä lailla, että penis on ihan kuiva? Tiedän kyllä, että en kostu niin paljon kuin monet, mutta kostuuko muut sit niin paljon että tuo ei haittaa menoa... Meillä oli aluksi vähän vaikea saada edes penistä sisään. o_O Kyllähän se siitä sitten lähti luistamaan, mutta mieluummin kyllä liukastaisi. Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin kai se sitten pitää jotain erikoisliukuvoiteita alkaa ostelemaan. Vaikka edelleen epäilen, että niissä on rahastuksen makua.

Takaisin