Raskaaksi 2019

Voi ei NewMoon, sympatiaa! :sad001

Mulla on ihan outo olo, koko ajan vatsassa sellainen tunne, kuin jännittäisin jotain tapahtumaa tms. Mutta en keksi, mikä mua jännittäisi. Tällaista on ollut ennenkin, mutta ei näin voimakkaana; nyt alkaa oikeasti häiritä olemista tosi paljon. Mietin, että vaikka tää tuntuu sellaiselta jännitystuntemukselta, niin voisko sittenkin olla joku toiminnallinen häiriö... Vai voiko oikeesti olla, että mieleni kelaa tätä vauvantekojuttua nyt niin rankasti, että koko keho on stressissä??? Oon kyllä herkkä reagoimaan, mutta onhan tämä nyt kummallista.

Mä vaan niin törkeesti nyt omanapailen. Heti testin teon jälkeen ja n. 10min jälkeen.
Digi oli nega vielä :rolleyes:

Muoks, apteekin herkkä testi kyseessä

Liitteet

• IMG_20190912_154441__01.jpg
    IMG_20190912_154441__01.jpg
    29.8 KB · Katsottu: 323
  • IMG_20190912_155117__01.jpg
    IMG_20190912_155117__01.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 306
Huhhuh, nyt alkaa vasta iskeytymään. Ja se keskenmenon pelko...

Liitteet

• IMG_20190912_160258.jpg
    IMG_20190912_160258.jpg
    35.4 KB · Katsottu: 338
Varoen onnittelut Koirankorva! <3

Itse mietin aika paljon kaikkea mut nyt ku onneksi noi vti lääkkeet toimii nopeaa niin on kivut heti pois mut nyt monta päivää ollu limaa kuin ovis ja välillä ihan creamy. Rinnat kävi kerran arkana ja nyt ne on vähä turvonnut. Ei muuta. Hajuaisti herkillä ja on tappoväsy, mut muuten kyllä hyvä seesteinenkin jopa olo.

NewMoon toivomme että olis kelausnappi ja toivon että kaikki sujuu ja plussa vihdoinkin tulee! Ansaitset sen kyllä.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja onneksi on tämä ryhmä

Mulla on ihan outo olo, koko ajan vatsassa sellainen tunne, kuin jännittäisin jotain tapahtumaa tms. Mutta en keksi, mikä mua jännittäisi. Tällaista on ollut ennenkin, mutta ei näin voimakkaana; nyt alkaa oikeasti häiritä olemista tosi paljon. Mietin, että vaikka tää tuntuu sellaiselta jännitystuntemukselta, niin voisko sittenkin olla joku toiminnallinen häiriö... Vai voiko oikeesti olla, että mieleni kelaa tätä vauvantekojuttua nyt niin rankasti, että koko keho on stressissä??? Oon kyllä herkkä reagoimaan, mutta onhan tämä nyt kummallista.

Kuulostaa tutulle. Mulla ollut samanlaista tässä yrittäessä ja ite yhdistän sen kyllä stressiin/odotukseen/jännitykseen yrittämisestä ja onnistumisesta. Viime aikoina ei ole ollut niin paha koska usko plussaan on hiipunut.

Täällähän kertyy juttua sivu tolkulla päivässä :D tsempit plussanneille ja lykkyä pyttyyn jokaselle yrittäjälle! :smiley-bounce016

Mulla kp 8/25, sunnuntaille näyttää ovulaatiota, eli kolmen päivän päähän. Täällä perehdyin taas vuotojen/limojen koostumukseen; aina jaksan ihmetellä, kun lähteiden mukaan kuukautisten jälkeen tulee kuiva kausi ja sitten useemman eri koostumuksen jälkeen varsinaiset ovislimat. Itellä kun menkat kestää 6 vrk, niin menkkojen ja ovulaation väliin jää nyttenkin..öö..5 päivää,must tuntuu, et hyppään aina kuivasta kaudesta suoraan ovislimoihin. Mitenkä muilla,joilla kohtuu lyhyt väli menkkojen ja ovulaation välissä?

Nipanderi, vuotaako? Toivon ettei :Heartred

Jesbelle paranemisia!

Kp 5 ja edelleen vuoto kuin "häränkurkusta".
Juttelin äidin kanssa ja hän sanoi että hällä todettiin viimeisen lapsen jälkeen endometrioosi (eikö se ole perinnöllinen?). Mun täytyy tuolla naistentaudeilla kysyä että voivatko ultralla katsoa.
:pale
Hänellä meni niin, että pari vuotta ennen vaihdevuosia kierto lyheni ~20 päivään ja vuoto oli tätä mun luokkaa :pale

Vuosi sitten ultratessa näytti munasarjat ikäistäni vanhemmilta eikä lainkaan siltä miltä 30v pitäis näyttää. Amh oli kyllä ok.

Toki me ollaan kaks eri ihmistä mut pikkasen mietityttää:arghh:

Sit kun taustalla toi syövän esiaste ja pelko sen uusiutumisesta on tällä hetkellä kova :dead:

Voisinpa hypätä kk eteenpäin. Tai mielellään plussaushetkeen. Kiitos. :shifty:

Mä muistan sen kun aloitettiin, että oli olo että tässä tulee kestämään. Oikeassa olin.. Mut nykyään se oli on vaihtunut siihen et Tuleekohan sitä plussaa ikinä. :dead:

Joo, kyl on nää perus heti ovulaation jälkeiset vuodot. Nyt vaan toivon et noi luget auttais niihin. Aamulla kiva klimppikin. Varmaan tyyliin Munasolu tuli vaan suoraan läpi:bag: että tällaista tämä meidän yrittäminen on, ollut tämän vuoden:sleep011 vähän näiden kanssa on vaikea uskoa mihinkään luomujuttuihin, vaikka lääkäri olikin vielä optimistinen. Mut kattellaan, päivä kerrallaan.

Tsemppiä. Kumpa sulla nyt tulis puhtaat kontrollit ja hoito alkais. Noi endometrioosit on nii ärsyttäviä, kun ihmiset voi sairastaa niitä vuosia saamatta diagnoosia. Eikä se vissiin edes aina näy ultratessa. Mut toivottavasti ei olis:Heartred

Muokattu viimeksi:
Mikäköhän tuossa on, kun vuotaa vaan! Toivottavasti luget auttaa!
Ei sulla mitään häikkää ollut ennen ekaa raskautta? Siis vuotojen kanssa? Pitkään taisi silloinkin mennä?
Kiitos! Nää klimpilliset vuodot on kyllä ällöjä. Mä tosin kärsin niistä vaan menkkojen ajan. Sinä raukka lähestulkoon kokoajan

Ei ollut kyl. Ihan siisti kierto oli silloin. Mutta kesti joo, yli kaksi vuotta. Että varmaan kumminkin joku häikkä jossain. Ei kuitenkaan mikään mikä ainakaan ultrassa olis näkynyt.

No eipä nuo sunkaan menkat kyllä kadehdittavilta kuulosta:hilarious::arghh: on tää vaan hankalaa, kun olis syntynyt vehje jalkovälissä, ei ainakaan olis näitä vuotohommia:bag:

Siis mulla on ihan sama juttu!! "ihanaa" kun en oo yksin asian kanssa. En oo vaan osannut pukea sanoiksi mitä tunnen, mut just tollanen olo:mad:

Tsemppejä ja sympatioita nyt monelle :Heartred

Tosiaan noi yhden kierron terolutit näköjään tehoo vieläkin, paljon runsaammat menkat vuosikausiin. Jos km ei lasketa. Jokohan tää kroppa toimis paremmin:confused004 en tiedä meenkö sittenkään ultraukseen/gynelle vielä tässä kierrossa.. Täytyy pohdiskella.. Tutkimusaikaa pitäis kai ruveta soittelee pikkuhiljaa :(

Kp 27/23-30.

Oon ollu ihan älyttömän väsynyt viime päivät, nukahtanut jo 21-21: 30, normaalisti kukun 23 saakka.
En kuitenkaan uskalla toivoa että nyt olisi tärpänny, tein sen varhaisen testin muutama päivä sitten ja sehän oli nega. Nyt vaan mietityttää, kun tein sen päivällä, ja olin tunti ennen testipissaa käynyt pissalla, eli ei ollut ehtinyt kauaa rakossa vanhentua. Hmmm...

Toisaalta voisin uskoa että olisin raskaana, mutta toisaalta en uskalla edes ajatella sitä mahdollisuutta, kun sitten pettyy kun/jos vuoto alkaa.

Hei vain kaikille kuumeisille. Yksi sellainen ilmoittautuu ikää 35v, yksi 8v aiemmasta parisuhteesta (miehellä kaksi)ja nyt toivottaisiin yhteistä ❤️. Kirjotteluja olen jo kuukausikaupalla lukenut, mutta nyt vasta kirjottelen. Olen vähän jo toukokuisten juttuihin kirjotellu, mutta tais taas palata maan pinnalle tämä naikkonen.

Kesäkuussa oli km/kemiallinen ja nyt uusi plussa viikko sit yhden ei tärppikierron jälkeen ja en tiedä näyttäis vähän, että nytki käy samalla lailla. :sad010(5+0), tikut koko ajan vahvistunu kuitenki ku melkein päivittäin ole testannut ku rtestejä oli.

Yritystä ollu helmi/maaliskuusta ja toki positiivista, että plussia tulee, mutta mukana ei kovin näytä pysyvän. Toki tuhruvuoto on normaalia, mutta tuntuu että samalaista vuotoa kuin aiemminki tulee niin huumori kaukana.

V...tuttaa,ahdistaa,turhauttaa ja ärsyttää, kun alkaa pikkusen uskomaan jo johonki ja todellisuus iskee päin naamaa. Reilun n päähän varasin varhaisultran ja menen sinne eniveis kattoon näkyykö jotain vaikka vuoto jatkuis. Vai mitä tekisitte? Kannattaako sinne mennä jos alkais vaikka menkkamainen vuoto? Maksaa kuitenki 70e...

Azzeliini, tervetuloa:welcome
Toivottavasti visiitti on lyhyt ja kyytiläinen tiukasti mukana. Tosi pyllystä nuo vuodot, toivotaan että harmitonta! En oikeen osaa vastata mitä tekisin tilanteessa. Jos vuoto on vähäistä, niin kyllä mä sitten menisin ehdottomasti. Jos todella runsasta (hyytymät ym. Keskenmenovuoto on just härän kurkusta vuotoa), ni en tiedä. Tsemppiä:Heartred

Takaisin