Raskaaksi 2019

No mä olin 28, 30 ja 33, kun lapset syntyivät. Nyt olen kohta 39 ja vasta ekaa kertaa huolissani, tärppääkö. Tässä iässä ajattelen, että teillä on hyvin aikaa vielä! Nyt kun olen jutustellut +-45 -ryhmässä, niin siellä monesti mulle sanotaan, että teillä on vielä hyvin aikaa ja sinähän olet vielä nuori. Että perspektiivi muuttuu iän myötä :grin

Hyvä pontti, omissa ympyröissä sitä tuntee ittensa "vanhaksi" kun omassa porukassa tai tuttavapiirissä kaikki on nuorempia! Mutta tohon ryhmään taidan olla "liian" nuori :)

Hyvä pontti, omissa ympyröissä sitä tuntee ittensa "vanhaksi" kun omassa porukassa tai tuttavapiirissä kaikki on nuorempia! Mutta tohon ryhmään taidan olla "liian" nuori :)

Mäkin menin sinne kysyyn, pääsenkö mukaan, kun alle nelikymppinen vielä, mut kyl sitte huolittiin ja olihan
siellä toinenkin samanikäinen. Mut me taidetaan olla nuorimmat tällä hetkellä. Välillä mä ajattelen, et olenpas
jo vanha, kun nuorimmat kollegat alle 30 ja oppilaiden kans reissatessa olin kyllä kukkahatutäti välillä :grin

Dpo1 ja flunssa. En nyt todellakaan epäile miksikään esiraskausoireeksi:)) lapsukainen ja mies oli viime viikolla flunssassa, niin olihan se jo aikakin, että tulee mullekin.

Mun testailua oli kysytty. Kyllähän mä täällä himotestaan niitä halpistestejäni joka aamu, vaikkei vielä mitään edes voisi näkyäkään. Ehkä oon vaan seonnut. Dpo 8. (Viime raskaudessa oli dpo 9 vielä nega)

Vauvakuume on oikeasti kasvanut ihan kauheaksi. Kaveri pyysi mua ompelemaan vauvalleen. Tuntuu että sekin vaan lisäsi kuumetta. Kerkesin tuulimunaraskaudessakin jo (olemattomalle) vauvalle ommella. Tuolla ne oottelee. Kastemekonkin haluaisin ommella. Huh huh.

Onnea kassu ja jelei! :Heartred

Toi leposyke on jo korkea. Normi on siinä 60-80. Mulla sykemittari koko ajan käytössä ja leposyke alle 50. Mä kyllä liikun tosi säännöllisesti. Raskaana leposyke sitten pomppaa yli 60.

Täällä ovis + tänään. Ekaa kertaa sain sen nyt bongattua! Vähän oon huolissani, kun kp 20 menossa ja yleensä kierto n. 30 päivää. Mulla jää siis luteaalivaihe vain kymmenen päivän mittaiseksi. Onko muut onnistunu lyhyellä luteaalilla?

Kivaa silti, että tässä kierrossa pääsee jännäämään. Tänään vielä miehen kellistys edessä ja mahdollisesti huomenna, jos vaan jaksaa :grin

Niin eikä mua auta yhtään se, että oon innostunut neuloon junasukkia vauvoille :grin
Joo, Nallelankaakin on jo ostettuna:joyful: En ole kovin kokenut neuloja, mutta juuri junasukkia haluaisin tehdä. Ja sain omaksi maaliskuun Kodin Pellervon kyläpaikasta. En sanonut syytä, mutta siinä oli niin ihanat neuleohjeet, niin siksi sitä niin intensiivisesti tutkin. (Äiti tekee yleensä loppuun mun keskeneräiset neuletyöt:smiley-ashamed005)

Joo, Nallelankaakin on jo ostettuna:joyful: En ole kovin kokenut neuloja, mutta juuri junasukkia haluaisin tehdä. Ja sain omaksi maaliskuun Kodin Pellervon kyläpaikasta. En sanonut syytä, mutta siinä oli niin ihanat neuleohjeet, niin siksi sitä niin intensiivisesti tutkin. (Äiti tekee yleensä loppuun mun keskeneräiset neuletyöt:smiley-ashamed005)

Mä sain tänään just tällaiset erittäin hempeät valmiiks. Nää oli jo yhdeksännet tätä laatua :grin Tsemppiä sulle neulomiseen :Heartred

Liitteet

• Kotikulta.png
    Kotikulta.png
    411.5 KB · Katsottu: 233
Millä langalla/ minkä kokoisilla puikoilla teit? Mun on kans pitänyt tehdä mutten koskaan keksi kenen vauvalle kun niitä nyt ei ole ni en ole uskaltanut sit omallekaan tehdä..

Koon 3.5 puikoilla Kotikulta -langasta :) Mun mielestä vois tehdä vähän pienemmilläkin, mutta kyllä noillakin hyvät tuli :) Mä teen aina sitä, mikä innostaa ja teen tilauksesta myös. Viimeksi tein kasan Lohikäärmeenhäntähuiveja ja annoin ne kaikki joululahjaksi :grin Mulla on neuleblogi, josta ohjeita löytyy, mut sit paljastuu oma henkilöllisyys, jos sen paljastan laughing7

Liitteet

• Kotikulta.png
    Kotikulta.png
    274.2 KB · Katsottu: 245
Tervetuloa kaikki uudet kirjoittelee!

Onnea tuhannesti plussista <3

Oon pysyny poissa, on ollu rankkaa ja noloa tehdä haamuja ja se KU epäily kun oli niin oli vähä vika tikki, onneksi sellaista ei löytynyt. Olen jättäny pois greippimehu ja omenaviinietikkakin unohtunu että foolihapot ja inofolicit vaan ottanu. Vauvakuume on niin suuri että itkettää ja ikäero kasvaa esikoiseen.

Plussatuulia on kevät ja se on todistetusti hedelmällistä aikaa <3

Deedee, kiva kun palasit, mietinkin tuossa ihan äskettäin mitä kuuluu:) ei oo yhtään noloa, parempi käydä varmistamassa, ku että jos oliskin ollu ja pahassa tapauksessa saanut isoa vahinkoa aikaan.

Kivaa, täällähän on taas monta just oviksen ohittanutta. Kiva piinailla yhdessä:) keskimäärin joku viis-kuus plussaa on ryhmään tullu per kuukausi. Voi kumpa tässä kuussa olis oma vuoro:)

Takaisin