Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NäkyiNäkykö avaamattomana samalla tavoin?
Mulla olis nyt noin viikko oviksesta, ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Oon aika varma ettei tärpännyt nytkään.
Mulla on hätävarana lihakseen pistettävä lääke ja se oli eka kerta tosi pelottavaa.. Nyt kun tottunut niin se menee kuin itsestään...Eikä pistelykään pelota. Toki jos alkaa itse pistohetkellä iskee ramppikuumetta ni mies hoitaa!
Joo tiedän et se on vähän eri aattelin vaan kun onhan se kuitenkin pistoshoito niin siinä mielessä.. Tsemppiä kovastiTätä ei lihakseen pistetä, joten mun mielestä ehkä helpompi, kun mahaan pistetään. Töissä olen pistellyt potilaita ja opiskellessa harjoiteltiin itseämmekin pistämään. Mut jännittävää se on, kun ns. Tosi kyseessä.
Saas ny nähdä onko huomenna kp 1, ei vielä hirveästi vuoda. Noh näkee sen sitten.
Toivon sitä todella paljon! Oon innoissaan sun puolesta pitkä matka mut vihdoin se odotus sit palkitaan ja alkaa uuden odotus joka toivon mukaan johtaa pikku ihmeen odotukseen <3Juu! Lihakseen mua pelottaisi enemmän pistää!! Kiitti tsempeistä! Kunpa tulis lääkkeistä hyvät vasteet!
Moikka kaikille! Täällä kirjoittelee 30v naimisissa oleva nainen ja meillä olisi haaveenaa vauva2020. Eka yk menossa kp 4 nyt..

Tervetuloa sannsse
Dpo 10 - > kp 1, luteaalivaihe 9 päivää.
Yv 8+, yk yli 100 ja saan ilmoittautua polille
En muista koska olen olut näin innoissani menkoista
Sori kun mulla on vaan hoidot mielessä 24/7![]()

Tervetuloa sannsse
Dpo 10 - > kp 1, luteaalivaihe 9 päivää.
Yv 8+, yk yli 100 ja saan ilmoittautua polille
En muista koska olen olut näin innoissani menkoista
Sori kun mulla on vaan hoidot mielessä 24/7![]()

ja krapula nyt pahempi kuin koskaan tai aikoihin. Mut ehken oo sit noin paljoa juonutkaan aikoihin..
jouduin kyl niin paljon täl viikol syömään särkylääkkeitä et jos oiski raskaana niin ei ois hyväks noi lääkkeet.. Sit oli sitä nänniherkkyyttä toisella puolella pari päivää
kivahan se on kuvitella kaikkee Kiitos!
Tätä toivotaan, mutta yritän pysyä realistina. Kun eka ivf on yleensä ns. Harjoittelu kun ei tiedetä miten reagoi, mutta voihan se tuuri käydä ettei tarvi kuin sen.
Toivon että sun tilanne selkiytyy heti tiistaina, ja parhain mahdollisin tuloksin!
Tervetuloa Sansseelle:)
Ja newmoon voit puhua hoidoista niin paljon kun jaksat. Kaikkihan me omista tilanteista puhutaan:)
Täällä dpo0 tänään ja muniksissa sellainen fiilis, että hetkenä minä hyvänsä sieltä irtoaa (toivottavasti oikein tooosi hyvin kypsynyt) munanen:) täällä kai yk5 nyt vai 6, en muista:)
Eilen kylvön päätteeksi tuli taas verta (vieläkin toisinaan synnytyksen jälkeen tulee, vaik siitä on jo 1v4kk pian) en tiedä, ehkä jostain limakalvoilta, ei kumminkaan satu mihinkään yhdynnässä. No tää mun värkki on jo monta kuukautta luovuttanut verta milloin haluaa, niin mikään ei yllättäis. Nyt vaan toivon että pääsis noissq tiputteluissa paremmille dpo:ille, et vois tästä raskautumisestakin tulla joskus jotakin:) mutta yrityksestä ei oo jäänyt tässäkään kierrossa kiinni:)
Missäs tilanteessa muu porukka? Lähteekö joku muu piinaviikoille? Jannnilla ainakin kuulostaa lupaavalta:)
Ja tsempit kaikille omiin tilanteisiin:)
Tänään dpo9. Mitään oireita ei oo oikeestaan ollu, paitti eilen vähän nippaili munasarjoihin kun venyttelin