Raskaaksi 2019

Jesbe: Okei, kiitos tiedosta! Ei kyllä yhtään haittas jos tää kierto venyis vähän pitemmäksi niin ei tulis ainakaan menkat sillon kun ollaan reissussa :rolleyes: Voisko käydä niin hyvä tuuri. Ennen pillereitä mulla sattu aina menkat sillon kun oli jotain reissua tms. :shifty:

Newmoon: Olen siis aina laskenut menkkojen alkamisen väärin :p Taidan korjailla flo:hon. Nyt kun rupesin miettimään, niin mulla taitaa muistaakseni olla aika lyhyt toi luteaalivaihe. Tikuttelin sillon kun yritettiin ekan kerran lasta. Mutta lapsen olen kuitenkin siitä huolimatta saanut :Heartred Löysin yks päivä kaapista 2016 "vanhaks menneitä" ovistikkuja. Saiskohan nuilla mitään näkyviin laughing7

Mahaa turvottaa kovasti, onko ovis oire?

"Ovulaatio voi saada vatsan turpoamaan. Vatsa tuntuu kovalta ja iho pinkeältä. Turvotus johtuu nesteestä, jota kudoksiin varastoituu munasolun irrotessa. Turvotus helpottaa yleensä parin päivän jälkeen, mutta saattaa palata juuri ennen kuukautisia, kun hormonitasot nousevat hetkeksi."

Tiputteleeko sulla monta päivää? Kyllä lyhyelläkin luteaalivaiheella voi raskautua! Mitä sulla sit tulis jos lasket kunnon vuodosta?
Voi olla et vanhat ovistestit ei oo luotettavia mut mistäs sitä tietää. Mikä niissä menis pilalle?

Kiitos Nipanderi!

Dpo 6. Ei enää montaa päivää et saa ilmoittautua hoitoon :woot::happy093

No siis mulla ei ole ollut kuin yhdet oikeat menkat nyt pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta niissä mulla oli vuotoa yhteensä 6 päivää, joista ehkä puolet päivistä tiputtelua ja siinä välissä n kolme päivää kunnon vuotoo.

Vaihdoin nyt flo:hon menkkojen alkamisen yhdellä päivällä eteenpäin. Silloin kierron pituus ois ollut 30 päivää. Ja toi tän kierron mun epäilemä ovis ois tapahtunut kp 19.

Lisäys: Kunhan nuo seuraavat menkat alkaa niin sitpä tietää paremmin miten tää menee :)

Huomenta! Tänään mulla on aika perus fiilis. Menkat varmaan tulossa viikonloppuna ja lomalla voin nauttia ihanaa kreikkalaista viiniä! :hilarious: toki jos olen väärässä niin en sure.

Jompikumpi sieltä kuitenkin tulee, toinen viikonloppuna, toinen 9kkn kuluttua :grin(tai no 8kk tästä)... Mutta viimeksi kun olin varma että menkat saapuu, niin ei saapunut. Pientä toivoa löytyy aina. Oireena väsymys (nukahdin kuin tukki eilen) ja aivan saatanan kipeät jalat aamuisin, kävelykin on tuskaista välillä! :inpain:

Stellamom, eli kierron loppupäätä menet? Teetkö testin ennen reissua? Jännällä Täällä jo odotellaan:)

Kiitos Hanni lohduttavista sanoista! Helpottaa kyllä kun tietää, että joku muukin ymmärtää miltä näitten asioiden kanssa painiminen välillä tuntuu!

Ja tiettekö mitä? Eilen kun löin hanskat tiskiin ja aattelin et hitto nyt lopetan tän asian murehtimisen ja jätän koko asian ns.ylemmän haltuun. Niin illalla tuli selkeät ovis kivut ja muutkin oireet tosi selvästi! Tuli se sitten hyödynnettyä myöhemmin ja nyt mulla on niin hyvä fiilis tästä! :dance011

Nii ja Tipsulle, että mullakin oli eilen kp22, joten kyllä se ovis voi tulla näköjään vasta silloinkin.

Testi näyttää plussaa yhä ja viiva on vahvistunut. Nyt tarttuu jo kameraankin. Eilen taas tiputteli vähän, lähinnä paperiin. Tahtoisin vaan tietää.. Oireita ei ole kummemmin edelleenkään, kohdunseudun tuntemukset jatkuu. Ja väsyttää.
Muoks// niin ja tänään dpo12

IMG_20190417_095545.jpg

Huomenta! Tänään mulla on aika perus fiilis. Menkat varmaan tulossa viikonloppuna ja lomalla voin nauttia ihanaa kreikkalaista viiniä! :hilarious: toki jos olen väärässä niin en sure.

Jompikumpi sieltä kuitenkin tulee, toinen viikonloppuna, toinen 9kkn kuluttua :grin(tai no 8kk tästä)... Mutta viimeksi kun olin varma että menkat saapuu, niin ei saapunut. Pientä toivoa löytyy aina. Oireena väsymys (nukahdin kuin tukki eilen) ja aivan saatanan kipeät jalat aamuisin, kävelykin on tuskaista välillä! :inpain:

Oi Kreikka on ihana! Jos et pysty viiniä niin ainakin hyvää ruokaa! :grin

Onnea Kassu:Heartred Voi olla ihan harmitontakin vuotoa. Mä vuosin esikoisesta ihan huolella ja niin vaan se sinnitteli mukana. Tsemppiä:Heartred

Mullakin oli vuotoa ihan alkurauskaudessa kun poikaani odotin ja olin varma, että tuli keskenmeno, mutta niin vaan ultrassa oli kaikki hyvin :)

Onnea Kassu:Heartred Voi olla ihan harmitontakin vuotoa. Mä vuosin esikoisesta ihan huolella ja niin vaan se sinnitteli mukana. Tsemppiä:Heartred

Vuotohan voi olla vaikka kiinnittymisestä, jos ei nyt jatku.. Mieltä huojentaa että kaikki voi olla ok vaikka jatkuskin. Eniten tässä ihmetyttää tämä oireettomuus, kun keskenmenneessä oli niin selkeät raskausoireet jo ennen plussaa, suurimpana kipeät rinnat. Eipä siinä, kovin vähänhän mie vielä kroppaani tunnen raskaushormoneiden suhteen, kun tää tänhetkinen on miun elämän toinen plussa.
Ei kai auta ku seurata.

Jokainen raskaus on erilainen, oireettomuuskin on ihan normaalia. Kokemusta on! :) vahvistumista viivalle kassu93!

Mullakin on aamuisin jalat kipeet? Ihan millään ei meinaa jaksaa portaita nousta ylös kahvi hakeen..

Mullakin on aamuisin jalat kipeet? Ihan millään ei meinaa jaksaa portaita nousta ylös kahvi hakeen..
Olen tuon laittanut treenin piikkiin mut jos se on joku oire ku tuntuu et kaikki mikä nyt kropassa on niin on oire.. Huoh, viini tuli ulos eilen illalla kun ajattelin Tilkan ottaa. Siis varmaan juuri ja juuri lasin pohjallinen. En voi uskoa et sit tänään kamala päänsärky ja unia miehestä pettämässä jonku Kicki nimisen naisen kanssa...

Nyt kyllä pitää pistää sellainen viettelyvaihde päälle, et moroo, et sais kaadettuu ton flunssasen ukon tänään. O-testi ei ollu viel tasa-vahva, mut varmasti pian on, sellaiset kanikset ainakin tuli äsken, eikä huomenna ainakaan oo mitään saumaa tallettelulle...

Jokainen raskaus on erilainen, oireettomuuskin on ihan normaalia. Kokemusta on! :) vahvistumista viivalle kassu93!

Kiitos siulle ja muillekin toki.
Ei kai auta ku antaa ajan kulua ja pissiä tikkuihin vielä pari kertaa ainakin. :rolleyes: Tän siitä saa ku pitää olla hätähousu. :grin

En nyt kyllä vielä poistu täältä minnekään.

Takaisin