Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ymmärrän!! Itse toivon saavani edes yhden:)
Mulla on korkea kipukynnys mut tunnen monesti ne erilaisena kipuna. Viime aikoina tosin ollut kaikenmoisia nippailuita nykyään lähinnä suoli et toivomme et vuoto pysyy poissa. Mulla on eräänlainen menkkajomo jonka tunnistan mut ei se kipeetä tee. Ainoo mikä sattuu ihan saatanasti (anteeksi kielenkäyttö) on kystan puhkeaminen
tunnen jopa itseni vähän ulkopuoliseksi täällä, kun olen jo sen ihanuuden saanut kokea useemman kerran. Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan pahoita mieltään siitä että täällä silti pyörin.

joten voimia myös kaikille pitkään yrittäneille ja keskenmenon kokeneille! 
Toivon todella teille kaikille vilpittömästi sitä pysyvää plussaa!tunnen jopa itseni vähän ulkopuoliseksi täällä, kun olen jo sen ihanuuden saanut kokea useemman kerran. Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan pahoita mieltään siitä että täällä silti pyörin.
Sitäpaitsi, uskon että se uuden kierron pettymys on samankaltainen oli lapsia ennestään tai ei. Sylissä on kuitenkin liikaa tilaa.No ei ainakaan pitäisi pahoittaa. Yhden onni ei ole muilta pois.Sitäpaitsi, uskon että se uuden kierron pettymys on samankaltainen oli lapsia ennestään tai ei. Sylissä on kuitenkin liikaa tilaa.

No ei ainakaan pitäisi pahoittaa. Yhden onni ei ole muilta pois.Sitäpaitsi, uskon että se uuden kierron pettymys on samankaltainen oli lapsia ennestään tai ei. Sylissä on kuitenkin liikaa tilaa.
Kait se on vähän jo uskottava jossain vaiheessa täytyy trhdä niitä viikko näytöllisiä ni näkee missä mennään. Kyllä nyt on niin sormet ja varpaat ristissä että hän pysyy matkassa![]()
Kiitos kyllä mä toivoisin kaikille täällä oleville niin paljon näitä plussia oli sitten eka niinkuin täällä tai sitten 10 lapsi. Toivottuja ja haluttuja pieniä ihmeitä kaikkiOnnea ihan hirmuisen paljon!

Onnee Hanni ja Plussatuulia kaikille..
Oon ihan varma et me kaikki raskaudutaan nyt vuonna 2019. .. Kyl olis kiva jos se haluis tulla nyt heti mut jos ei niin sit odotellaan .
Ihanaa viikkoa kaikille!![]()