Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan sama milloin mut tämä hiton haamuilu ja epäselvyys ei ole hyvä. Nokka on kuiva ja aiemmin mainitsin että jano mut nyt se vasta tuli kunnolla. Mie uskon että kroppa huijaa mua
Eri merkkisiä mut vain hailua luulisi et vahvistuisiMillä testeillä haamuilee vai onko eri merkkisiä?
Jouluna, juhannuksena tai joskus niiden välissä. Kunhan tulis :D
Huh, olipa taas pitkä päivä. Mulla menkkakivut jatkuu ja ajoittain huono. Nyt kp29 ja dpo15.
Luulis menkkojan alkavan lähipäivinä. Auttais, jos ne alkais, kun on hieman outo olo.
Saattais helpottaa tähän olotilaan, kun sais menkat päälle. Maanantaina leirikouluun
Tallinnaan, jonne myös olis kiva lähteä, kun olis saanu menkat enimmäkseen ohi.
Etkö oo ajatellu testata?
Mulla alkoi menkat kaks päivää etuajassa sunnuntaina just kun olin testannut herkällä negan. Su ja ma oli vähäistä vuotoa, tiistaina kun menkkojen piti alkaa oli vain pientä tiputtelua, tänään ei juuri mitään. Joka kerta, kun spekuloin tänne voisinko olla raskaana ja/tai päätän tehdä testin vuoto alkaa muutaman tunnin sisään. Joten jätän tämän nyt tähän!![]()
Kuulostaa et ne ei ehkä alaHuh, olipa taas pitkä päivä. Mulla menkkakivut jatkuu ja ajoittain huono olo. Nyt kp29 ja dpo15.
Luulis menkkojan alkavan lähipäivinä. Auttais, jos ne alkais, kun on hieman outo olo.
Saattais helpottaa tähän olotilaan, kun sais menkat päälle. Maanantaina leirikouluun
Tallinnaan, jonne myös olis kiva lähteä, kun olis saanu menkat enimmäkseen ohi.
Aa nyt sit luin tänJoo eilen ja tänään. Negaa näytti, ei edes haamua![]()
Voihan olla et se toinen pysyvä on luotettavampi iMulla toinen kaksoishormoni vilkkuvalla naamalla ja toinen pysyvällä. Voiko tässä maailmassa enää mihinkään luottaa...![]()