Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin oon miettinyt listan siivoamista. Siivoisko joku täällä pidempään ollut, jos olis selkeämpi sellaiselle, et kenet vois poistaa
Joskus välähtää Mitä asioita listaan?
Nimi/ ikä/ ya/ monesko lapsi/ kierron pituus?
Oon miettinyt, et tuo kierron pituus voisi olla ihan kiva olla, koska siinä niin isoa vaihtelua. Joku ilmoittaa kp 21 odottelevansa kuukautisia, meikä tikuttaa ovista  mitä olette mieltä?
Pakko nyt kysyä teiltä, kun mua jäi häiritseen. Eli tilasin raskauskeijulta r- ja ovistestejä (oho hups) niin tilaus vahvistuksessa lukee, että "erittäin herkkä ovulaatiotesti". Mitä herkkyys eroja niissä on en oo koskaa kuullu
Pakko nyt kysyä teiltä, kun mua jäi häiritseen. Eli tilasin raskauskeijulta r- ja ovistestejä (oho hups) niin tilaus vahvistuksessa lukee, että "erittäin herkkä ovulaatiotesti". Mitä herkkyys eroja niissä on en oo koskaa kuullu
Tuo on hyvä idea, että tehdään uusi lista. Minä kannatan sitä ajatusta, että lista olisi siinä järjestyksessä milloin on yritys aloitettu.