Raskaaksi 2019

Sadetuulille ja tiiamariialle tsempit piinapäiviin! :wink

Mulla on raskauskeijun testit aina tulleet melkeinpä seuraavana päivänä tai maksimissaan mennyt se kaksi päivää. Onkohan siellä nyt kovinkin kiirusta, jos ovat Mimosankin testeistä osan unohtaneet o_O

Naffa, Tosi henk.kohtaista varmasti vaikuttaako imetys raskautumiseen. Mulla esikoisen synnytyksen jälkeen kierto palasi kun esikoinen oli vuoden. Imetin 24/7 suurin piirtein, ja silti tärppäsi ensimmäisestä kierrosta. :D
Itse oon miettinyt voiko imetys vaikuttaa alkuraskaudenkin keskenmenoihin, kun diagnosoitu supitusherkkä kohtu...

Täällä oli viime pe HCG laskenut kuten kuuluukin km jälkeen. Vuotoa kesti kaikkineen vain 6 päivää. Nyt on ollut ihan hirmuiset himot :woot: Mutta niin, kun meillä ei vielä virallista yritystä oo tarkoitus alkaa, täytyy pitää itsensä kurissa. :shifty:
 
Just! No sais mulleki tulla, viime pe(?) tilasin, vai olikohan vkloppuna, mut anyway, monta päivää sit:/ toivottavasti Mimosa pistävät puuttuvatki testit tulemaan sulle.

Tsempit muille piinapäiviin. Hei ÄLLÖVAROITUS, mut noist limoista, kuka seuraa? Onkohan vaikutusta, kun ei kyl toi vv oo samalla tavalla kun ennen esikoista? Aika kuivalta vaikuttaa kaikki paikat, enteileeköhän pitkää yritystä...
 
En mitenkään tarkkaan seuraa mut mitä nyt välillä tulee huomattua. Oon ihan pihalla tästä kierrosta. Nyt jo kp 19, oletin että ovulaatio oli viime pe, mutta nyt yhtäkkiä ma (vai ti?) Oli niin kovat kivut että varmaan se ovulaatio oli vasta sillon..mutta nyt sit heti noiden kipujen jälkeen on ihan ku ois ovislimat?? Ja mulla siis ennen raskautta oli tosi selkeät limat jotka johti siihen oviskipuun ja sitten väheni niin tää nyt kummastuttaa ja mietin että onko se ovulaatio ollut vai ei :D en saanut vielä tähän kiertoon aikaan hankkia niitä testejä. Ja siis ennen kipuja meininki oli lähinnä tasoa aavikko :D
 
ÄLLÖVAROITUS mut kannatti vissiin valittaa, nyt oli kyl jotku limat, onkohan nää nyt sit ne? Ihan pihalla näistä limahommeleista[emoji23][emoji23] kauan ne limat sit kestää ja mitä ne kertoo...flo ennustaa ovista lauantaille, ite elämää ennen raskautta olisin veikannu myöhäsemmäksi. Ei kyl oo ollu ainakaa viel mitään kipui... Noh, miehenkaato hommiin, kyllä kai se tässä joskus sit on:)
 
Sadetuulille ja tiiamariialle tsempit piinapäiviin! :wink

Mulla on raskauskeijun testit aina tulleet melkeinpä seuraavana päivänä tai maksimissaan mennyt se kaksi päivää. Onkohan siellä nyt kovinkin kiirusta, jos ovat Mimosankin testeistä osan unohtaneet o_O

Naffa, Tosi henk.kohtaista varmasti vaikuttaako imetys raskautumiseen. Mulla esikoisen synnytyksen jälkeen kierto palasi kun esikoinen oli vuoden. Imetin 24/7 suurin piirtein, ja silti tärppäsi ensimmäisestä kierrosta. :D
Itse oon miettinyt voiko imetys vaikuttaa alkuraskaudenkin keskenmenoihin, kun diagnosoitu supitusherkkä kohtu...

Täällä oli viime pe HCG laskenut kuten kuuluukin km jälkeen. Vuotoa kesti kaikkineen vain 6 päivää. Nyt on ollut ihan hirmuiset himot :woot: Mutta niin, kun meillä ei vielä virallista yritystä oo tarkoitus alkaa, täytyy pitää itsensä kurissa. :shifty:

Mä kyllä luulen että alkuraskauden keskenmenot johtuu kromosomivirheistä siis vakavista tai muista alun kehityshäiriöistä enimmäkseen. En muista kyllä lukeneeni että imetys siihen vaikuttaisi. Tai kohdun supistusherkkyys. Mutta oisko jollai parempaa kuin mutu tieto?
 
Mä kyllä luulen että alkuraskauden keskenmenot johtuu kromosomivirheistä siis vakavista tai muista alun kehityshäiriöistä enimmäkseen. En muista kyllä lukeneeni että imetys siihen vaikuttaisi. Tai kohdun supistusherkkyys. Mutta oisko jollai parempaa kuin mutu tieto?

No näin itsekin kyllä oon lukenut.
Jotenkin tietysti mieli etsii missä "meni vikaan", ajattelee että olisi voinut itse ehkä toimia toisin.
 
tiiamariia, Mulla äitipolilla viimeksi lääkäri totesi hienosti että "on elämä ennen synnytyksiä ja synnytyksien jälkeen". Juurikin tähän asiaan miten kaikki muuttuu.
Mulla oli esimerkiksi ennen synnytystä todella kivuliaat, runsaat kuukautiset jotka kesti sen 7 päivää ja kierto heitteli 28-56.
Nyt mulla on ollut kivuttomat, joista 3 ekaa päivää vuotaa ja 2 seuraavaa riittää pikkuhousun suojat. Kierto tarkalleen 34 päivää. :)
Ja sanoisin että sulla on nyt ne ovislimat! Mulla meinaan menee juuri noin eli ensin tulee kivut ja siitä päivä tai kaks niin ne limat. Sen kyllä huomaa.

Asiasta kukkaruukkuun! Flo sovellus on muuten ihan huippu oman kierron ja oireiden seuraamiseen, suosittelen kaikille! :)
 
Hööh, ei tänäänkään testejä, koht täytyy kyl jo alkaa kyseleen et mitämitä!:/ noh, flo ennustaa huomiselle, et taitaa tää eka yk nyt mennä sit tjottaillessa ja ihan mutulla vaan, kun apuvälineet on ties missä matkalla[emoji28]
 
Nipanderi, Soita ihmeessä perään! Ei oo koskaan kestänyt noin kauan ja lukuisia kertoja kyllä tilannut :eek:
 
Toivottavasti ei oo Posti hukannut niitä Nipanderi, mulla on Posti hukannut menneenä vuonna 2 lähetystä..

Täällä ovistestis aamul taas vaihteeks tasapaksut viivat, nyt testiviiva hitusen vahvempi kuin kontrolli! Mulla ovis tapahtuu pari-kolme päivää siitä kun testissä eka viiva oikeesti tuplasti vahvempi.. eli jos ovis nyt vkl saapuu niin en ehi plussaa jouluks vaikka tärppäis :sad001

Pahoittelut Miitulle:sad001
 
Täytyypi maanantaina soitella, jos ei kuulu testejä. Nyt on jo vähän turha, kun vkloppuna taas mikää posti kulje:/

Tänään vihlonut vasemmalta alavatsaa, oliskohan se ovis nurkilla:) vois ajallisesti ollakin toisaalta, tänää kp14. Eilen oli tallettelut ja jos huomenna jaksais taas kaataa miehen. Tänään ei kyl pysty, esikoisella taas joku kiva vaihe, et herää ennen kuutta[emoji31] tänään vedän vaan peittoa korviin kunhan se menee nukkumaan[emoji4]
 
Nipanderi, Aikas hyvä sotasuunnitelma! Unta palloon ja miehen kellistäminen :wink Tsemppiä! :D
 
Täällä mies ois koko ajan talletteluhommissa, paras osuus vissiin tämä raskauden yrittäminen miehen mielestä :hilarious:
Meidän esikoinen ei oo koskaan nukkunut yli aamu 6 - ihan alkujaan heräsi jo klo 4 uuteen aamuun. Ja yöllä herättiin noin tunnin välein muutenkin. Nyt jo nukkuu joskus sinne kuuteen, yleensä nousee ennen 5.30 :dead: eikä onneksi enää ihan noin tiheään heräile..

Jos johonkin oli esikoisen kanssa totuttelu, niin tuohon kukon pierun aikaan heräämiseen, ja että on itse ajoissa myös nukkumassa illalla..
Seuraava lapsi ei oikeastaan voi enää huonommin nukkua, ellei ole koliikki ja huutaa läpi yöt päivät :bored:
 
No voi hitsi Miitu jos se ovis ei ajoittunutkaan kipuihin niin tää kierto meni kyllä ihan hukkaan sitten :sad001
 
Kp 21/?.. ensi viikolla pitäisi alkaa menkat, jos kierto asettuu samaan rytmiin kuin joskus ennenkin, eli 25-26 päivää.
Jos ei näy ensi viikon viikonloppuun mennessä, niin ehkä uskaltaudun kokeilemaan jo raskaustestiä :joyful: pitää yrittää malttaa sinne loppuviikkoon asti odottaa.
Taisin tehdä hätäpäissäni testin esikoisesta kp23 ja silloin tuli hailakka haamu.
 
Vaikka periaatteessa tässä vielä odotellaan että mihin suuntaan tää kierto nyt päättyy niin voisin kanssa jo tänne tulla ja siirtyä sitten virallisesti kun kp1 :grin

Esikoista imetän vielä 1-2 kertaa päivässä.. että varmasti sekin vielä vakuuttelee. Esikoista tehtiin siis 2v ja oltiin jo hoidoissa, letroilla onneksi sitten saatiin tuo esikoinen :Heartred

Puhvis kp40/35, yk3
 
Mäkin vielä elättelen toiveita tälle vuodelle, vaikkei ne mitenkään realistisia oo näin kp70 :laughing002

Jospa 2019 tois sitten tullessaan oikein kunnon plussatuulen :smiley-bounce016
 
Takaisin
Top