Raskaaksi 2019

Pieni aamun kevennys kyllä rupesi naurattaa ko kysyin et onko tuota ollu aiemmin niin sano et lievää metallin makuu mut ominaishaju ei oo ollut tällainen Toki tuo kierto aina vaikuttaa muttei se oo ikinä valittanut. Ja joo se oli vanha nainen tai semmonen joka on vanhainkodissa. Eli. Oon mummo jolla on megaluokan menkat tulossa ko niin metalli maistuu ja mun mammavitskuis ei oo rautaa paljon (mul on raudan puutetta havaittu niin sillä lääkäri suositellut lisää jossa myös rautaa) joten onko muilla raudan saanti purkista vaikuttanut näin?

Pieni aamun kevennys kyllä rupesi naurattaa ko kysyin et onko tuota ollu aiemmin niin sano et lievää metallin makuu mut ominaishaju ei oo ollut tällainen Toki tuo kierto aina vaikuttaa muttei se oo ikinä valittanut. Ja joo se oli vanha nainen tai semmonen joka on vanhainkodissa. Eli. Oon mummo jolla on megaluokan menkat tulossa ko niin metalli maistuu ja mun mammavitskuis ei oo rautaa paljon (mul on raudan puutetta havaittu niin sillä lääkäri suositellut lisää jossa myös rautaa) joten onko muilla raudan saanti purkista vaikuttanut näin?

Mulla ei valitettavasti kokemusta lainkaan :shy:

Hmmm, varmaks en osaa sanoa, pari rautakuuria syönyt, mutta mies ei kyllä silloin ainakaan mainnnut asiasta... Mutta sen sijaan mekkojen aikaan kyllä itekin ihan haistaa sen raudan, ja niiden aikana/just niiden loputtua on mieskin kommentoinut asiasta :)

Mutta toivotaan että sulla johtuis vitskuista, ei alkamassa olevista menkoista!!! Toki sitten ehkä joutuu vaihtaan vitskuja jossain kohtaa... :wink

Joo en itse usko että sil on vaikutusta kun se raudan määrä on niin pieni kun kaikilla raskaana olevilla ei raudan puutetta ole. Ei viitsisi hyvii vitskui lopettaa vain siks et nyt vähän aikaa maistuu rauta sekä suussa et siellä alhaalla ..

Täällä kans tänään pitäs alottaa siivoillut juhannusta varten kun tulee vieraita sillon.

Tänään kp56 joka toivottavasti muuttuu kp1 kun eilen tuli ihan pientä tiputteluvuotoa (kirkasta verta) ja oli ihan kauheita alavatsakramppeja illalla. Tänää aamulla tuli rusehtavaavuotoa pyyhittäessä mut ei oo tullu vielä mitään siteeseen asti. Krampejakaan ei oo kyl enää tänään tullu.

Hmmm, varmaks en osaa sanoa, pari rautakuuria syönyt, mutta mies ei kyllä silloin ainakaan mainnnut asiasta... Mutta sen sijaan mekkojen aikaan kyllä itekin ihan haistaa sen raudan, ja niiden aikana/just niiden loputtua on mieskin kommentoinut asiasta :)

Mitta toivotaan että sulla johtuis vitskuista, ei alkamassa olevista menkoista!!! Toki sitten ehkä joutuu vaihtaan vitskuja jossain kohtaa... :wink
Mulla on kans menkkojen aikana mut nyt niitä ei ole.. Muutama päivä oikeammin viikko niin alkais mut toivon kyl ettei ala ja et selitys olis joko raskaus tai hormonit itsessään .

Mitäs raati on tästä mieltä? Ylin siis tämän päivän ovistesti

Liitteet

• InShot_20190619_114136604.jpg
    InShot_20190619_114136604.jpg
    32 KB · Katsottu: 202
Spyro sanoisin kanssa ovisplussa!!

Ai että pitihän se arvata että kaveri saa plussan ekalta yrittämältä.. Ihanaa juu mutta miks aina niin epäreilua mun elämä :sorry:

Ihanaa kun täällä on plussia ja haamuja ja positiivisiä oloja! Onnea ja peukkuja kaikille!

Ja tervetuloa uusille!

Itselläni on jotenkin toiveikas olo ollut sen jälkeen kun soitin niistä hoidoista. Eka aika terveyskeskukseen on heinäkuulle. Toki toive on ettei sinne tarvitsisi mennä vaan tulisikin plussa jo tässä kierrossa. Nyt on kp15/23-25. Pitkästä aikaa tuli ovismaisia oloja viikon lopulla, joka herättelee kovasti toiveita. Jos ovis tapahtui silloin niin nyt olisi dpo4. Täsmäisi tuohon kiertoon aika passelisti niin että tulisi ihan kohtuu mittainen luteaali. Ellei sitten taas lyhene kierto. Tiedän jo nyt että korkealta pudotaan jos/kun menkat taas tulevat. Mutta sitä ennen yritän nauttia toiveikkaista piinapäivistä.

Spyrolla plussaa näyttää:) miehen kaato kutsuu:)

Newmoon, ei sulla kumminkaan oo endoa oo? Eiks se voi vaikuttaa ainakin?

Jesbe, ei kokemusta asiastasi, mutta mummon alapää ei kuulosta imartelevalta:)) me ollaan jo niin vanha pari, että jos noi puuhat voi vaan välttää, niin käy mulle:)) pidän kyllä seksistä, mutta oraalijutut ei oo mikään lemppari:))

Tsemppiä kaikille! Täällä dpo4. Positiivista, eilen tuli ihan vaan paristi jotain pyyhintätuhrua ja tänään ei vielä ollenkaan, ku normaalisti mun tipputtelu on sellainen kirkkaanpunainen suihku:) sorii:)

Alinah, mikäs teidän tilanne on? Muistan sut reilun vuoden takaa kun olin foorumilla silloin. :)

Kiitos kysymästä, pyörin täällä ihmettelemässä ja kommentoimassa. Sivusta seurailen sellasia jotka kirjoitteli raskaaksi 2018 ketjussa.

Meillä tosiaan tärppäsi marraskuussa, toisesta inseminaatiosta plussasin. Hyvin vähäoireinen raskaus ollut tähän mennessä, verrattuna esikoisen odotukseen. LA on 2.8.2019. :) :p

Muistan sut!

Takaisin