Raskaaksi 2019

Newmoon, totta, tossa listassa on kyllä monta ihan vierasta nimeä.

Wustille pahoittelut, jos uusi kierto. Helenallakin loppusuora enää.

Minkäs kuisia me nyt seuraavaksi aletaan yrittämään? Maaliskuisia? Itellä tosin uuteen kiertoon vielä melkeen viikon päivät, vaikka tiputtelu onkin jo alkanut.
 
Mulle sanottiin et nois verikokeis pitää käydä n.10pv ennen menkkoja ja tänään aamulla alko tiputtelee et kyl ne menkat varmaan tänään alkaa

Mulle sanottiin oliko kp 21-25. Koska kierto ainakin 30pvää. Mutta eipä se tajunnu et ovuloin vasta kp21 ilmeisesti silloin. Ja silloin en tiennyt että kuuluu mennä oviksen jälkeen dpo5 vähintään. Täytyis käydä uudelleen joskus..
 
Newmoon, totta, tossa listassa on kyllä monta ihan vierasta nimeä.

Wustille pahoittelut, jos uusi kierto. Helenallakin loppusuora enää.

Minkäs kuisia me nyt seuraavaksi aletaan yrittämään? Maaliskuisia? Itellä tosin uuteen kiertoon vielä melkeen viikon päivät, vaikka tiputtelu onkin jo alkanut.

Helmikuu eka? Jos mä oon nyt raskaana ni la ois kai ihan tammikuun lopussa...?
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

Jesbe //28v// ensimmäinen haaveissa // km ja tuulimuna takana yk4 (vuosia lapsettomuutta)

DeeDee // 30v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18, 4/19 ja 5/19 // yk 11 (pitkät kierrot)

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Tepsu19// 34v// ensimmäinen haaveissa// ya 12/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Wusti91 // 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 39 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Miriam_88 // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 3/18 // kkm 2/19

Earl // toinen haaveissa // ya 2/19

Aida* //toinen haaveissa // ya 11/18

jannn // 32 // eka // ya 9/18 // km 3/19

Liirumlaarum // esikoinen toiveissa // ya 1/18 // KU 4/18-> tauko // yk10(12)

Maggie84// 6.haaveissa// ya12/18// KU 03/19

BabyMama. // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 4/19

Aamutorkku// 36// toinen toiveissa// ya 8/2018

Koirankorva//25//ya 12/18// tm 1/19 //km 4/19

Marmani // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 07/18

Sammie// 31 // esikoinen haaveissa // ya 02/19

Smoothie. // 30 //ensimmäinen toiveissa // ya 03/18

vadelmakeitto // 31 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Unicorn // 27 // kolmas haaveissa // tjot 5/19

Ankkuri // 31 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/18

Newmoon // ya 12/2010 // 1.IVF/ICSI 8/2019


Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19// LA 10/19
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
Uutukainen // 25 // ya 12/17 // LA 11/19
dadapls // 19 // ya 1/19 // LA 11/19
Iines-19 // 35 // ya 8/18 // LA 12/2019
Mami_18//33//ya 2/19// la 12/19
Holle // 31 // yk 7 // LA 12/19
Hanni_ // 25 // ya 5/18// LA 12/19
Adiida2 // 23 // ya 12/18 // LA 12/19
Kassu93 // 25 // ya 11/18 // LA 12/19
jeilei // 29 // ya 10/18 // LA 12/19
Sannsse // 30 // ya 05/19 // LA 01/20
Otus87 // 32 // ya 3/17 // LA1/20
 
Nyt kp22/24. Puhdasta negaa näytti aamulla, mutta toisaalta on kai liian aikaista testata.

Mikä dpo? Mullahan dpo5/6 ja tein eilen negatestin 25mlu ja tänään tuli pakko testata 10mlu päivällä :hilarious: toki negoja. Tosin pystyn tuijottamalla pitkään ainakin melkein kuvittelemaan siihen viivanpaikan :hilarious::hilarious:
 
Mulla olis laskettu aika 9.2-16.2 riippuen kierron pituudesta. Ei taas tiedä, mitä odottaa, ku oli niin lyhyt kierto viimeks :confused: No mutta, pian alkaa piinapäivät :grin
 
Mikä dpo? Mullahan dpo5/6 ja tein eilen negatestin 25mlu ja tänään tuli pakko testata 10mlu päivällä :hilarious: toki negoja. Tosin pystyn tuijottamalla pitkään ainakin melkein kuvittelemaan siihen viivanpaikan :hilarious::hilarious:
Testi on 25mlu dpo 10 tai 11. Noita testejä on kaapissa kun tilasin eBaystä ison kasan, että voi testata vaikka kuinka monta kertaa päivässä. :)
 
Toiveena oli ettei kesälomalla nizassa olis enää viiniä nautittu, kävin verikokeissa ja kilpparissa oli arvot vähän yli viitearvojen hoitajan ja lääkärin mielestä loppukesästä katotaan uudelleen ja tarvittaessa sit lääkitystä. Mitä oon nopeella lukasulla lukennu niin hoitamattomana myöhäistää ovulaatiota, korjatkaan jos oon väärässä...
 
Jesbe ok!
Mutta ehtikö sulla olla se keskenmenovuoto jo kun viime viikolla todettiin kkm? Jos tuo vuoto on siitä?
Kaikki kiertohäiriöt on kyllä ärsyttäviä ja inhottavia. Mut varmasti sulla vielä sekaisin siitä keskenmenosta. Kannattaako sitä clomeja ja teroja edes syödä jos ei yritystä ole. Siis mietin vaan et jos just ollut keskenmenokin. Siis en tiedä, kunhan mietin.

Mulla on tasaisen tylsä ja epätoimiva kierto ollut koko yrityksen ajan. No nyt kerrankin tässä kierrossa sit pidempi luteaali.
Sitä sanoinkin et clomit pois mut Terot jää ku saa pidettyä menkat kuosissa
 
NewMoon en ottanu pahalla.. Ärsyttävää kyllä kun mulla oli todella selkeä kierto ja sit clomit yms pidensi jne. Nyt tietysti ei yritystä mut oon alkanut vakavasti harkita myös sitä et yksin tekisin...

Terolutin kans mulla ei ole ollu tätä välivuotoa ikinä vaan saatoin syödä kuurin ja oottaa päivän kaks ja menkat.. Nyt tuli läpi ja kuuri loppu ja nyt saa tulla. Lyhyt kierto mut olis ollu tietty pidempi jos ovis ei olis tullu heti mikä oli outoo. Sit nyt loppu migreeni ja muut jutut mut tietty energisyys tän surun jälkeen palautunut ja päätin ottaa nyt elämästä kaiken ilon irti.

Kyllä asiat järjestyy ja koska miehestä paljastui niin kaamea puoli niin en halua edes jatkaa enää. Elän taas itselleni kuten aikoinaan
 
Ensimmäinen annos pistetty :smug: Eipä ollut kovin varma olo kummallakaan, mutta hengissä selvittiin :grin Totesin että ei minusta tuohon yksinään aivan heti ole :eek: Ampulli(liuosaine) oli hankala rikkoa ja mies oli silpoa sormenpäänsä siinä :eek: Ruiskuun tahtoi jäädä pieniä ilmakuplia, mutta päätettiin lopulta olla välittämättä niistä, olisi jäänyt muuten käyttämättä koko sotku :eek:Kun mies oli vedellyt mäntää jo pari kertaa edestakaisin hukaten hieman liuotettua lääkeseosta päätettiin että nyt pistetään, itse pistäminen meni hyvin, ei tuntunut juuri miltään, mies ei sen kanssa arkaillut :smug: Itse jäin miettimään, että minkäköhän verran sitä ainetta menikään hukkaan, mutta todellisuudessa varmasti todella pieni määrä, mutta oma paniikkiolotila sai sen näyttämään sille, että olisi mennyt enemmänkin :p Pistokohtaan ei jäänyt juuri mitään tunnetta, ainakaan tällä kertaa, vain pieni pistojälki jäi :) Tuumittiin yhdessä että kukakohan kyrväs sen ampullin on suunnitellut :smiley-angry026
Olisikohan kellään neuvoa miten sen lasiampullin saa hyvin rikottua?
 
Muokattu viimeksi:
Monette, oliko sulla mitään opastusta pistelyyn klinikan/Polin puolelta. Mä muistan että mulle sieltä kerrottiin hyvä tapa ampullien rikkomiseen, mutta en tietenkään sitä enää muista... :bag:

Ja sitä ainetta kuuluu tulla hieman ulos, tippa tai pari, että kaikki ilmakuplat varmasti poistuu. Ilmakuplat saa ruiskun yläosaan kopauttelemalla ruiskua kevyesti kynnellä.
 
Täällä mies lähti viikon ajaksi työmatkalle. Ei kyllä mikään hätä oviksen suhteen vielä, todennäköisesti tulee vasta kesäkuun toisella viikolla. Siis olettaen, että kierto on edes jotenkuten järkevä heti pillerien lopetuksen jälkeen.

Mieliala ollut vähän parempi kuin eilen. Tarkoitus oli tosiaan luomuilla, ottaa rennosti jne lapsettomuustaustasta huolimatta, mutta eilen olin jo ihan valmis soittamaan klinikalle ja varaamaan aikaa hoitoihin. Tänään tosiaan vähän rauhoituin, mutta saa nähdä minkälaiseksi stressiksi tämä vielä potentiaalisesti muuttuu... :nailbiting:
 
Monette, oliko sulla mitään opastusta pistelyyn klinikan/Polin puolelta. Mä muistan että mulle sieltä kerrottiin hyvä tapa ampullien rikkomiseen, mutta en tietenkään sitä enää muista... :bag:

Ja sitä ainetta kuuluu tulla hieman ulos, tippa tai pari, että kaikki ilmakuplat varmasti poistuu. Ilmakuplat saa ruiskun yläosaan kopauttelemalla ruiskua kevyesti kynnellä.
Kiitos viestistä :)
Joo, me sitä koputeltiinkin, vaan sellaisia pikku kuplia sinne jäi, ai se ei haittaa jos niitä kuplia jää ruiskun yläosaan :rolleyes: Yritettiin saada sitä yhtä siistiä pisaraa, joka kopautetaan pois, siihen ruiskun kärkeen, vaan niitä kuplia kun jäi niin, mies palautti mäntää ja koputeltiin uudelleen. En ehtinyt saada pisto-opastusta kuin puhelimitse kun soittivat takaisin vasta perjantaina ja tänään piti jo aloittaa :wideyed: Hei, jos siulle juolahtaakin mieleen miten se ampulli rikottiin, niin pisteletkö viestiä tänne :) Ollaan yritetty etsiä videoitakin vaan ei ole löytynyt.
 
Googlettamalla oli ohjeita muilla palstoilla avaamiseen. Mikäli samanlainen ampulli kyseessä.. Avaajia on olemassa, mutta ilman sitä voi käyttää vaikka paperia suojana ja napakka käännös.. Oli muitakin ohjeita, googlaa :)
 
Takaisin
Top