Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ainoa, mikä mulla erottuu hyvin, on virtsankarkailu Vähän löystyny
paikat synnytysten jälkeen ja joo, olen treenannut lantionpohjalihaksia ahkerasti, mut
silti karkailee Tosin ei se hirveesti oo elämää haitannu ja siihen on
tottunut. Et älkää nyt pelästykö
Hyvä tietää, kiitos vastauksesta. :)
Follikkeli oli muistaakseni 17,5 mm. Limakalvosta sanoi, että näyttää vastaanottavalta.
Mulla ei oo hormoniehkäisyä ollut käytössä noin vuoteen. Sen jälkeen on menty keskeytetyllä lokakuuhun, jolloin annettiin lapselle lupa tulla. Yk 7 menossa.
Nykyään on muuten tosi vaikea saada julkiselle aikaa edes papa kokeeseen. Väkisin sain melkein vängättyä ajan, vaikka on joskus ollut muutoksia. Vielä pitäis kaks viikkoa odottaa ennen kun voi soittaa tuloksia, kävin viikko sitten labrassa papassa. Käyttekö te muut yleensä siis yksityisellä gynellä? Se on vaan vissiin tosi kallista lystiä?
mulla oli samankoinen kp10 ovis kp 14 , kun folli on noin iso niin on ainakin todella iso todennäköisyys että ovulaatio tapahtuu. testaa 2 kertaa päivässä!
Rakkaat kaikkitietävät foorumitoverit.. Mitä tää gynen sepustus tarkoittaa käytännössä ??
voimakkaassa rvfl:ssä oleva kohtu, jossa endometrium tasainen 7 mm.
tyhmä ei tiedä onko tää hyvä vai huono asia. Googlen mukaan kohtu kallellaan taakse :bag: mut miten se vaikuttaa esim. Raskauteen?