Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä tullaan päivän perässä ja samat fiilikset..
Onkos muilla ovistestit kuinka elänyt? Että onko se hyvä/paha/ei väliä kun tuntui että tän aamun testi oli vaaleampi kuin eilisenja 99% varma ettei ovis ole ollut vielä..
![]()
Mulla menee ennen ovista niin että on tosi vahva yhtenä päivänä, seuraavana päivänä jo lähes olematon ja siitä seuraavana kirkuva plussa! :) Jokasessa minkä tikuttanut niin ollut näin. Sitä haaleeta tainnu kerran olla kaksikin päivää välissä.
![]()
Kävin hakee vielä yliopiston apteekista raskaustestin ja Citymarketista paketin pc testejä. :D :D Mä en vielä uskalla siirtyä minnekään lasketunajan ryhmään..

Paljon onnea ja tarrasukkia pienelle! Oon katsellut kun säkin oot täällä pitkään kuumeillut ja mukavaa että vihdoinkin tärppäsi.![]()
Tää kertoo kaiken...![]()

Paljon onnea ja tarrasukkia pienelle! Oon katsellut kun säkin oot täällä pitkään kuumeillut ja mukavaa että vihdoinkin tärppäsi.![]()
Teettekö ovistestejä useamman kerran päivässä? Ma aloitin tänään ottaan myös aamulämmön. Ja maca on kans käytössä.

View attachment 74058 Kai se pitää pikkuhiljaa ruveta uskoo et on tärpänny![]()
onnea onnea
saa laittaa vielä vaikka kymmenen tämmöstä kuvaa. Just laittelin tuonne Plussa vai ei - ketjuun et apua missä meidän testaajat on? 
View attachment 74058 Kai se pitää pikkuhiljaa ruveta uskoo et on tärpänny![]()
Ai nii annakko vielä sen dpo:n? Näitä in jotenki mukava kattoo ku suunnillee tietää millo viiva alkanu muodostua kelläkin![]()