Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
64bdda1fc01a81f58b49afb0cb495d96

En mä pysty olla testailematta. Mutta luulisi että viiva olisi jo vahvempi. Katsotaan alkaako menkat kuitenkin ja sitten saa taas pettyä! Luget loppuu huomenna.

En mä pysty olla testailematta. Mutta luulisi että viiva olisi jo vahvempi. Katsotaan alkaako menkat kuitenkin ja sitten saa taas pettyä! Luget loppuu huomenna.

Mulla ainakin esikon raskaudessa näytti eri testit eri vahvuuksia vaikka samaan aikaan ne otin.. hyvältä tuo omaan silmään näyttää :shy:

Jos tämä RSFU testi, niin itselle antoi tosi vaaleita viivoja vaikka pc oli jo lähes kontrollin vahvuinen.

Hyvältä näyttää minunkin mielestä viiva.

Onhan toi toki vahvempi kuin eilinen rfsu, oli lyhyemmällä pidätyksellä tehtykin. Tämä vahvempi on tänään tehty 4h pidätyksellä.

Alla eilinen rfsu.

Minäkin varmaan varailen aikaa neuvolaan vasta ultran jälkeen.

Ihanaa taas kaksi pitkään odottanutta sai vihdoin sen plussan! :Heartbigred paljon onnea! Kyllä me kaikki se plussa saadaan ennemmin tai myöhemmin.:love7

Täällä kp 16/30-32 jännäilen että koskahan se ovis on, ku yleensä aina tuntuu paria päivää ennen vihlasuja mut nyt ollu koko alkuviikon painetta tuolla vasemmalla puolella. Sunnuntaille se olis kalenterin mukaan ennustettu. Vielä en halua ottaa niitä ovis tikkuja käyttöön kun se aiheuttaa sit vaa niin paljon stressiä mikä vaan huonontaa mahdollisuutta. :violent001 Mut oon käyttäny viimeiset 5 vuotta tollasta WomanLog kalenteria mikä aika tarkasti sen oviksen onneks mulle ostaa kertoa. (osattain ärsyttävää jos onkin nii ettei mahdollisuutta oo tehdä talletuksia nii tietää et koko kierto menee hukkaan)

Edelleen sellanen tunne et tää on nyt se meidän kierto mistä se plussa tulee. Saa nähdä onko sunnuntaina viel sama fiilis :nailbiting:

Muokattu viimeksi:
Plussatuulia ketjuun!

Muokattu viimeksi:
Siis.. ihan vielä en uskalla sanoa, että kp1 olisi alkanut, mutta lupaavalta näyttää :wideyed: rusehtavaa vuotoa. Voi kumpa viimein! Kp 133 nyt.

Tein tosiaan alkuviikosta rfsu:n testillä viivanpaikan, enkä kyllä koskaan viitsinyt hakea toista testiä. Vähän on jotain outoja tuntemuksia ollut, mutta jospa se nyt sitten kuitenkin on niitä menkkoja meinannut. Sormet ristissä!

Takaisin