Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä tullaan päivän perässä ja samat fiilikset..
Onkos muilla ovistestit kuinka elänyt? Että onko se hyvä/paha/ei väliä kun tuntui että tän aamun testi oli vaaleampi kuin eilisen ja 99% varma ettei ovis ole ollut vielä..
Mulla menee ennen ovista niin että on tosi vahva yhtenä päivänä, seuraavana päivänä jo lähes olematon ja siitä seuraavana kirkuva plussa! :) Jokasessa minkä tikuttanut niin ollut näin. Sitä haaleeta tainnu kerran olla kaksikin päivää välissä.
Kävin hakee vielä yliopiston apteekista raskaustestin ja Citymarketista paketin pc testejä. :D :D Mä en vielä uskalla siirtyä minnekään lasketunajan ryhmään..
Paljon onnea ja tarrasukkia pienelle! Oon katsellut kun säkin oot täällä pitkään kuumeillut ja mukavaa että vihdoinkin tärppäsi.
Tää kertoo kaiken...
Paljon onnea ja tarrasukkia pienelle! Oon katsellut kun säkin oot täällä pitkään kuumeillut ja mukavaa että vihdoinkin tärppäsi.
Teettekö ovistestejä useamman kerran päivässä? Ma aloitin tänään ottaan myös aamulämmön. Ja maca on kans käytössä.
View attachment 74058 Kai se pitää pikkuhiljaa ruveta uskoo et on tärpänny
View attachment 74058 Kai se pitää pikkuhiljaa ruveta uskoo et on tärpänny
Ai nii annakko vielä sen dpo:n? Näitä in jotenki mukava kattoo ku suunnillee tietää millo viiva alkanu muodostua kelläkin