Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää lomaa Haaveilija! Ihanalta näyttää ja kuulostaa, nollat tauluun vaan loman ajaksi :)

Hempuliini, pystyn niin samaistumaan noihin sun epätoivon tunteisiin. Just laskeskelin tässä että meillä on yritystä nyt takana 1v 4kk. Ei plussan plussaa tänä aikana. Jotenkin luulen että jos olisi edes kemiallinen ollut tänä aikana niin olisin optimistisempi, kun jotain edes yrittäisi tapahtua. Mutta ei sitäkään. Varmaan hoitoihin täytyy lähteä suuntaamaan, ovulaation induktiot mulla on kokeiltuilman toivottua tulosta.

No meillä ollu ne kaks keskenmenoa eli tyhjin käsin. :sad001 Helmikuussa oli viimeinen km ja sen jälkeen ei oo plussaa kuulunu vaik peitto heiluu. Syyskuussa tulee vuos ekasta kkm. Eipä täs enää montaa kuukautta oo siihenkään. Masennun jos en oo ennen sitä raskaana. :,(

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä naiset, toivotaan, että onni kääntyy!
Hoitojen kanssa ei kannata hirveästi aikailla, jos tuntuu, ettei oikeesti näy plussan plussaa tai aina vaan km. Omalla kohdalla prosessi vei 10 vuotta, mikä on ihan kohtuutonta. Toivotaan, että olin se tilastoääripää, ja pienokaiset laskeutuu syliinne pian!!!

Älkää naiset vaipuko epätoivoon <3 vaikka tiedän et tietyllä hetkellä tuntuu ettei oo muuhun voimia. Kyllä mä sanon että tästä lapsen ”teosta” on hauskuus toisinaan kaukana...

Keltainenkuu. Multa kätilö nimenomaan kielsi ovistestit etten stressaisi.. mut mut. Toisaalta se tuntuis niin loogiselta. Onks täällä joku joka ei saa kiinni ovisplussaa mut ovuloi? Eli siis eikös se huippu voi kestää vaan muutaman tunninki?

Bättismami, mäkin jostain luin että joillain se huippu voi ohittua tosi nopeastikin. Jos kokemuksia tosiaan on, niin mielellään kuulisin.

Minulla kokemusta tuosta. Olen ovuloinut todistettavasti vaikka en ole saanut testiin kiinni. Esikoinen ja kuopus tästä esimerkkinä sekä tämä nyt mahassa oleva. :)

Blackwood, sinäpä olet siis elävä todiste siitä että ovisplussa kestää vain hetken tai sit se ei edes näy kunnolla!! Eli hiiteen kaikki testit .

Joo olen toki saanut myös sen ovisplussan, mutta en oo raskautunu sellasesta kierrosta. Tiedä sitten mistä johtuu. Oisko sitten se stressi mikä tuli siitä plussasta.

Minä en ole kerran päivässä testaamalla saanut ovista koskaan kiinni, mutta hahmottanut viivan tummenemisen päivä päivältä ja siihen sitten yritystä miehen kanssa.
Tänään oli kp13 päivällä melkein yhtä tumma kontrolliviivan kanssa ja oli tarkoitus testata illalla uudelleen, mutta en tietenkään muistanut ja kävin juuri vessassa.:bored:
Sarjassamme ,uusi elämä ilman kierukkaa, saa taas ihmetellä kehon outoja oireita. Toista rintaa vihloo, kuin olisi tiehyttukos, vaikken ole vuosiin imettänyt. Hierontakaan ei tuntunut auttavan.

Upeasti vahvistunut viiva, unicorn!!!

Tervetuloa makkara! Pikaista plussaa!

Tsemppaa myös epätoivoon joutuneita! Suuri suuri prosentti plussaa jossain vaiheessa, meiltä joiltakin se vaan saattaa kestää liian kauan!

On. Kävin tänään gynellä ja ihmetys oli suuri kun se sanoi mun ovuloivan tänään!! Jättimäinen johtofollikkeli oikealla. Ovisplussan testasin torstaina ja perjantaina oli jäätävät kivut oikealla. Paikat oli kunnossa kaikin puolin! No miehenkaatohommiin sitten vaan!

Mä testasin clearblun hymynaama- testeillä kun haaveiltiin esikoisesta. Raskauduin kierrossa missä en saanut hymynaamaa. Nyt tätä kakkosta haaveillessa yritän pysyä testeistä kaukana, lisää mulla ainakin stressiä entisestään. Kp 25/29, piinaavaa odottaa viikonloppua!!

Voin kertoa, että tämä meidän tilanne tuntui jo jossain hetkessä aika toivottomalta. Km vuosi sitten, kemiallisia kierto toisensa perään... ei päästä hoitoihin asti kun bmi 43->alle 40, pitää laihduttaa.. Aukiolotutkimuksessa putket ”tukossa”... ei mitään tietoa plussasta.. kunnes takavasemmalta elämä yllättää ja ylläriplussa kierrossa, jossa ei pitänyr olla mitään mahiksia (seksiä kaksi kertaa). :D

Ja siis esikoista tehtiin 4v.
Tässä meni 2v. Jos ei tämä kestä kyydissä, niin luo ainakin toivoa että luomusti raskautuminen on kuitenkin edelleen mahdollista! :)

Tsemppiä jokaiseen päivään!
Vauvoja ei nimenomaan tehdä, niitä saadaan, jos tähdet on oikeassa asennossa ja jos Luoja suo :)
Toivottavasti jokainen saa mitä pikimmiten kaks viivaa tikkuun, toivon niin kovasti :)

Ja mä en oo tehnyt o-testejä moneen kk. Se tuo liikaa stressiä. :) Suurinpiirtein kun tietää oman kierron vaiheet ja kun ensin tikuttaa ovista, oppii tuntemaan ja erottamaan munasolunkasvukivut oviskivuista, sitten ei tarvi enää tikuttaa :) seksiä sopivasti kierron keskivaiheilla joka toinen pv -taktiikalla ni pitäs riittää ;)

Kosmoskukka, mullakin oli kaikkia outoja oireita helmikuussa kierukan poiston jälkeen. Jatkuva kylmä-kuuma-kylmä yötä päivää ja muistan myös että rinnat kipuili vähänväliä.

Nyt kyllä saa jäädä multa ovistestit kaapinnurkkaan. Ja kun meinaan ne kaivaa sieltä esiin, luen tätä keskustelua ensin ja mietin asiaa kahdesti :grin meille esikoinen tuli ilman ovistestejä. Nyt vaan olleet käytössä kun kierto sekaisin aluksi kierukan poiston- ja sitten sen ku:n jälkeen.

Mä kans mietin et pitäiskö jättää oviksen tikuttaminen kokonaan ja puuhailla vaan ahkerasti. Kp12 tänään ja ovis yleensä kp14-15.. Päätin et jos ei nyt tästä kierrosta tärppää ni meen käymään gynellä tarkistuttamassa tilanteen. :shifty:

Takaisin