Ruusunlehti
Jostain jotain jo tietävä
Kiitos tuosta vastauksesta. Taidan odotella vielä. Pahoinvointioireet varmasti tunnistan mutta ne tulevat varmaan vasta viikoilla 5-6. Koitan jaksaa odottaa. Pitäisi keksiä nyt muuta ajateltavaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mrs R:llä hyvä pointti. On tää naiskroppa kummallinen! Ja ainahan voi testailla
Ruusunlehti se muun ajattelu on helpommin sanottu kuin tehty. Oon ehkä maailman huonoin siinä. Ja tavallaan olin tyytyväinen kun ei yritetty lasta. Ei tarvinnut stressata ja odottaa koko aika jotakin :D
Oon kantanu hälle melko monta testiä apteekista ja sit yhessä tuijoteltu päivittäin vahvistuvia viivoja, ja ku viikkodigi perjantaina näytti 1-2viikkoa nii alettiin jo uskomaan et nii se vaan on vihdoin raskautunu
Toki sormet ja varpaat ristissä et kaikki menee hyvin loppuun saakka. Hidkau oireethan voi pärähtää ihan hetkessä kuitenkin! Koska sulla yleensä tulee ovis? Onko kierto normaali? Tai siis tasanen.

Huomiolle tarrasukkia ja alinahille tsemppiä.
Omaa napaa sen verran, että lääkäri kehotti olemaan stressaamatta ja jatkamaan yritystä ja jos ei vuoden loppuun mennessä ole plussaa saavutettu, aletaan tutkia. Endo siis epäilynä taustalla, johon pillerit auttoi, niin vähän jännän äärellä. Nyt mitä omituisimpien menkkojen jälkeen ovis oli ilmeisesti sittenkin viime viikolla, talletteluja Flon mukaan suotuisin päivin. Nyt viime viikosta lähtien nännit ihan superkipeet, aivan kuten tammikuussa raskautuessani. Eli jospa meil olis optio maalisvauvaan?