Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa!mulla ei toimi enää playkaupan kautta otettu vau.fi foorumi. Ei hyväksy mitään salasanoja eikä käyttäjätunnuksia vaikka tein uudet. Joudun olemaan goglen kautta

Jos joku ehti tän lukea niin sain jo vaihdettua. Eli olen tosiaan Kirppu^ mutta jouduin vaihtamaan Kirppu^^ nyt kun en saa vanhoja käyttäjätunnuksia yms toimimaan.

Meikä plussas tänään 8kk yrittämisen jälkeen eli se mistä taannoin tänne höpötin..alavatsakivuista yms niin olikin raskautta ja nyt vasta testit näytti.. laitan kuvaa kunhan tämä mööpeli antaa sen läpi tulla kun valittaa liian isoksi..

Terkuin Kirppu^^

Muokattu viimeksi:
Tässäpä näin
Viikoista en tiiä yhtään. Huomenna soitan neuvolaan että kattovat ultralla.

Liitteet

• photo_editor_1529513195447.jpg
    photo_editor_1529513195447.jpg
    490.1 KB · Katsottu: 308
Hirvi.. en tiiö yhtään kun luulin sillon menneen kesken kun verta tuli sekä klönttejä ja viimesenä ruskeahko pussi mutta oisko ollu kaksoisraskaus.. en tiiä yhtään..

Onnea Kirppu!
Mulla oli sama kun aloin odottaa esikoista.. :) luulin kans menneen kesken. Epäilivät että olisi ollut kaksi, ja toinen vuotanut ulos.

Tsemppiä :) tulehan kertomaan mitä selviää <3

Unicorn tietenkin tulen. Luulen vain että menee ultraus reippaasti ensiviikolle koska mm.pe eivät ole töissä. En malttais odottaa yhtään että saan nähä mitä sinne kuuluu ja millasilla viikoilla ollaan..

Oi onnea kirppu^ ja tsemppiä ultraan!!

Onko kellään jomottanut rinnat heti menkkojen jälkeen.. en tajua mikä mua vaivaa. Ja jyst ennen menkkoja oli hirveet limavuodot(niin kun oviksen aikaan) onko vinkkejä? Vai oonko vaan hormoonihuuruissa vielä kun kierukka poistettiin toukokuun alussa?!? :O

Onnea kirppu!

Kp 11, ovistesteissä viivat vaan vahvenee, tasavahvat ovat ehkä jo huomenna. Sunnuntaina alkaa loma ja pääsee taas piinailemaan!

Missä kierronvaiheessa muut ovat?!? Tuleeko lisää juhannusplussia?!?!

Onnea kirppu!

Kp 11, ovistesteissä viivat vaan vahvenee, tasavahvat ovat ehkä jo huomenna. Sunnuntaina alkaa loma ja pääsee taas piinailemaan!

Missä kierronvaiheessa muut ovat?!? Tuleeko lisää juhannusplussia?!?!

Kp27, dpo8-13.. äsken alavatsalla tosi kova vihlaisu, piti ihan kyyristyä. Säikäytti. Kokoajan menkkajomottelee, mutta ei vielä menkkoja. Eilen testissä viivanpaikka, ei muuta :/

RouvaKettunen, jätän juhannusplussat muille, vaikka kp olisikin osuvasti 13-15 :) Munasarjat on niin levossa, ettei paremmasta väliä.
Lääkekartta on taas melkoinen, mikä on päällä. Mutta 3-4 viikon päästä pääsen testaamaan, jos alkionsiirto toteutuu suunnitellusti 29.6.2018.

Onnea plussanneille!
Tsemppiä kaikille vielä plussaa odottaville ❤

Mä tein eilen selkeän negan, ei edes haamuja. Eilen oli dpo12 ja kp 28/28, tänään pitäis alkaa menkat, mutta vielä ei oo kuulunu. Toki mulla kierto vaihdellu 27-33 pv eli voi vielä muutama päivä mennä. Nyt oon vanhempieni luona ja täällä en halua testata, ettei äiti vaan saa tietää edes siitä, että yritetään. Eli jos tätiä ei kuulu, niin sunnuntaina vasta pääsen testaamaan.

Kp 11, joko laskisitte plussaksi? Vieressä eilisen ja toissapäiväisen tikut.
Ps. Miehenkaatohommia enivei...

Liitteet

• sketch-1529576918396.jpg
    sketch-1529576918396.jpg
    59.8 KB · Katsottu: 280
Kp15. Flon mukaan eilen ovis mut epäilen suuresti ettei vielä oo ollu. Ollaan matkalla juhannuksen viettoon mökille, mun vanhemmat tulee pari tuntia perässä. Voidaan kuulemma miehen kans nukkua kahestaan pikkumökissä ja lapset sit nukkuu mummun ja papan kans isommassa. :wink Mahduttais kaikki samaan mökkiin, mut saahaampa nukkua vähän pidempään aamusin jos unta riittää.

Onnea Kirppu! ^^

Onko kellään kokemusta veriarvoista alkuraskaudessa? Tarkemmin ottaen valkosoluarvoista. Onko kukaan käynyt sillai sopivasti ennen plussaamistaan kokeissa ja tulkinnut arvoistaan?
Mulla nimittäin oli valkosoluarvo koholla 9.3 (viitearvon yläraja 8.2), muut viitearvoissa. :bored:
R-testiä ajattelin tehdä vasta kahden viikon päästä...

Takaisin