Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos tuosta vastauksesta. Taidan odotella vielä. Pahoinvointioireet varmasti tunnistan mutta ne tulevat varmaan vasta viikoilla 5-6. Koitan jaksaa odottaa. Pitäisi keksiä nyt muuta ajateltavaa.

Mrs R:llä hyvä pointti. On tää naiskroppa kummallinen! Ja ainahan voi testailla ;)

Ruusunlehti se muun ajattelu on helpommin sanottu kuin tehty. Oon ehkä maailman huonoin siinä. Ja tavallaan olin tyytyväinen kun ei yritetty lasta. Ei tarvinnut stressata ja odottaa koko aika jotakin :D

Minulla näytti tänään kun menkkojen olisi pitänyt alkaa apteekin raskaustesti tältä! Hieman yllätyksekseni siis plussasin kun tallettelut ei osuneet edes kohdilleen :shy:

Liitteet

• IMG_20180618_155919.jpg
    IMG_20180618_155919.jpg
    516 KB · Katsottu: 375
Sitkeä sissi ollut ilmeisesti, joskus sitten näinkin! Koitan puhallella plussatuulia tänne muillekin! :wav

Mites alinah, milloin aioitkaan testata uudelleen, ennen juhannusta?

Mrs R:llä hyvä pointti. On tää naiskroppa kummallinen! Ja ainahan voi testailla ;)

Ruusunlehti se muun ajattelu on helpommin sanottu kuin tehty. Oon ehkä maailman huonoin siinä. Ja tavallaan olin tyytyväinen kun ei yritetty lasta. Ei tarvinnut stressata ja odottaa koko aika jotakin :D

Joo, totta. Ajatukset kyllä aikalailla yhdessä asiassa. Sitä huomaa ajattelevansa kaiken siltä kantilta että olenko silloin jo raskaana jne. Mutta pitäisi elää ja sopia kalenteriin asioita normaaliin tapaan.

Varmaan torstaina, mutta tämän aamuinen testi oli nega. Joten en usko että se siitä enään miksikään muuttuu, itkujen kevät sanon minä..

Voi ei minä niin olisin toivonut ja halusin nähdä siinä sinun testissä jonkin hailuran :Heartred

Minäkin testasin perjantaina ihan täysin puhtaan negan, mutta olikin niin aikainen dpo ettei mikään ihme kun ei vielä näkynyt mitään.

Ihanaa Huomio :love7

Vitsi mulla tulee niin hyvä mieli kaikkien plussista! Oon kohta viikon ollu niiiiin onnellinen yhen hyvän ystävänki puolesta, kun vihdoin monen vuoden yrittämisen ja 1,5v lapsettomuushoitojen jälkeen plussas ekaa kertaa ikinä ekan pakastealkionsiirron jälkeen :Heartred Oon kantanu hälle melko monta testiä apteekista ja sit yhessä tuijoteltu päivittäin vahvistuvia viivoja, ja ku viikkodigi perjantaina näytti 1-2viikkoa nii alettiin jo uskomaan et nii se vaan on vihdoin raskautunu :hello2 Toki sormet ja varpaat ristissä et kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Mutmut. Kp 13 alko juuri, mitään oireitalimojajne ei ovulaation lähestymisestä toistaiseksi ainakaan oo ollu. Toki en välttämättä niitä osaa ees tunnistaa joten saapas nähä. Täytyy vaan koittaa olla aktiivinen tuolla makkarin puolella.

Alinah.. äläs nyt! Torstaihin on vielä pitkä aika, hyvin voi näyttää negaa vielä tässä vaiheessa!

Ruusunlehti. Joo, mäkin yritän. Mut nyt oon vielä kesälomalla et ei edes työt höiritse tätä ajatustyötä :D

Hidkau oireethan voi pärähtää ihan hetkessä kuitenkin! Koska sulla yleensä tulee ovis? Onko kierto normaali? Tai siis tasanen.

Hidkau oireethan voi pärähtää ihan hetkessä kuitenkin! Koska sulla yleensä tulee ovis? Onko kierto normaali? Tai siis tasanen.

Täytyy sanoa ettei mitään hajua vielä :D Vasta toinen kierto 2,5v käytössä olleen ehkäsylaastarin poisjätön jälkeen. Ilman ehkäisyä mulla on ihan aina ollu kellontarkka 28 päivän kierto, mutta oireita ei oo aiemmin tullu ajateltua. Tai en ainakaan muista, siitä on niin kauan :laughing002
Viime kierto oli 32 päivää, kp 14-15 vihlo muistaakseni vasemmalle munasarjaan ja muita oireita en hoksannu. Flon mukaan ovis ois ollu kp 18, mut mistäpä tuosta tietää vaikken ois ovuloinu ollenkaan. Täytyy nyt olla tarkempana ja kuulostella kroppaa.

Onko kukaan muu lähemmäs 40v? Tässähän alkaa tulla pelko ettei enää oo tarpeeksi hedelmällisyyttä. Mä en usko että mun mies suostuu mihinkään tutkimuksiin kun sillä on jo 4 lasta (2v. mun kanssa)

Tässä nyt toiveet alkaa vaihtua jo pelkojen ja pettymysten puolelle taas kun vatsassa on tuntemuksia että menkat alkais.

Huomiolle tarrasukkia ja alinahille tsemppiä. :Heartred

Omaa napaa sen verran, että lääkäri kehotti olemaan stressaamatta ja jatkamaan yritystä ja jos ei vuoden loppuun mennessä ole plussaa saavutettu, aletaan tutkia. Endo siis epäilynä taustalla, johon pillerit auttoi, niin vähän jännän äärellä. Nyt mitä omituisimpien menkkojen jälkeen ovis oli ilmeisesti sittenkin viime viikolla, talletteluja Flon mukaan suotuisin päivin. Nyt viime viikosta lähtien nännit ihan superkipeet, aivan kuten tammikuussa raskautuessani. Eli jospa meil olis optio maalisvauvaan?

Huomiolle tarrasukkia ja alinahille tsemppiä. :Heartred

Omaa napaa sen verran, että lääkäri kehotti olemaan stressaamatta ja jatkamaan yritystä ja jos ei vuoden loppuun mennessä ole plussaa saavutettu, aletaan tutkia. Endo siis epäilynä taustalla, johon pillerit auttoi, niin vähän jännän äärellä. Nyt mitä omituisimpien menkkojen jälkeen ovis oli ilmeisesti sittenkin viime viikolla, talletteluja Flon mukaan suotuisin päivin. Nyt viime viikosta lähtien nännit ihan superkipeet, aivan kuten tammikuussa raskautuessani. Eli jospa meil olis optio maalisvauvaan?

Toivotaan että maalisvauva ois tulossa :) ja se stressaamatta oleminen ei oo niin helppoa!!!

Takaisin