Kiitos.Onhan tämä ollut kauheaa säätöä.Ompa kurjaa että ivf on jouduttu siirtään jo niin monestiTsemppiä, sormet ja varpaat ristissä että suunnitelma elokuulle vihdoin toteutuis!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos.Onhan tämä ollut kauheaa säätöä.Ompa kurjaa että ivf on jouduttu siirtään jo niin monestiTsemppiä, sormet ja varpaat ristissä että suunnitelma elokuulle vihdoin toteutuis!
![]()
Haluisko joku lähettää tätin tänne päin? Ensimmäinen kierto kierukan poiston jälkeen oli 36pv ja nyt menossa jo Kp 40. Eilen viimeksi testattu nega..
Joskus kiertoa tasattu primolut norrilla. Mitenhän pitkään pitää oottaa että voi pyytää reseptin?
Oliko sulla hormonikierukka? Ja oliko sen kans menkat? Mulla 2.5vk päästä poisto ja tähän asti oli säännölliset menkat mutta ny viimeset jätti tulematta.. Mietin miten alkaa käyttäytyä ku kierukka poistetaan.
Joo oli Mirena. Ei ollut kahteen vuoteen menkkoja Mirenan kanssa. Sen takiakin varmaan tää kierto on sekasin..

Jos joku olisi näin mulle sanonut silloin ekan tai tokan raskauden jälkeen olisin viitannut kintaalla moisille höpinöille. Olihan se silloin mulle 100% fakta omasta mielestäni.Tulihan ne menkat sieltä vihdoin kiertopäivänä 39. Ennen Mirenaa kierto oli 10pv lyhyempi, mutta jospa se tästä tasottuisi.
Saanut taas vanha oppia uusia asioita. Luulin, että kierukan poiston jälkeen ongelmana on se, että menkat tulevat joka kuukausi ja aina saa siitä pettyä. Sitten kun kävikin näin päin, ettei niitä tule negatiivisesta raskaustestistä huolimatta, niin koin itseni ihan mahoksi ja mummotautiseksi.
Sekin tuli yllätyksenä, että raskausoireet joita mulla nyt oli niin olivatkin hormonien aiheuttamia. Eli hormonitko ne silloinkin aiheuttivat, kun raskaana olen ollut eikä raskaus. Eli enkö voi niihinkään enää ikinä luottaa.Jos joku olisi näin mulle sanonut silloin ekan tai tokan raskauden jälkeen olisin viitannut kintaalla moisille höpinöille. Olihan se silloin mulle 100% fakta omasta mielestäni.
Ootkos koskaan kuullu hCG-hormonista?![]()
View attachment 69944
Joo, istukkahormonia alkaa erittyä silloin, kun alkio kiinnittyy kohdunseinämään. Mutta en ymmärrä mitä tarkoitit? Kun eihän se voinut mulle raskausoireita tehdä. Niin mikä ne tekiProgesteroni? Sitä pohdin.

ON: dpo4. Miten tämä aika kuluu näin hitaasti?