Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haluisko joku lähettää tätin tänne päin? Ensimmäinen kierto kierukan poiston jälkeen oli 36pv ja nyt menossa jo Kp 40. Eilen viimeksi testattu nega..
Joskus kiertoa tasattu primolut norrilla. Mitenhän pitkään pitää oottaa että voi pyytää reseptin?

Haluisko joku lähettää tätin tänne päin? Ensimmäinen kierto kierukan poiston jälkeen oli 36pv ja nyt menossa jo Kp 40. Eilen viimeksi testattu nega..
Joskus kiertoa tasattu primolut norrilla. Mitenhän pitkään pitää oottaa että voi pyytää reseptin?

Oliko sulla hormonikierukka? Ja oliko sen kans menkat? Mulla 2.5vk päästä poisto ja tähän asti oli säännölliset menkat mutta ny viimeset jätti tulematta.. Mietin miten alkaa käyttäytyä ku kierukka poistetaan.

Taidan liittyä tänne ryhmään tuolta imettävistä kuumeilijoista. Imetys siis lopetettu toukokuun alussa yhdet menkat tulleet sen jälkeen ja luulisin että varhainen keskenmeno juurikin alle viikko sitten. Haaveissa siis toinen lapsi. Esikoinen on 9/2017. Kertokaahan mistä tilata hyviä testejä? Ovis sekä raskaustestejä :)

Fikus: mä oon tykänny käyttää pregchekin ovistestejä ja raskaustestejä. :)

ON: En tiiä maltanko nyt kuitenkaan odotella viikonlopulle :rolleyes: Kaveri kävi äsken ja toi siltä ylijääneet testit mulle ja nyt ne kuumottelee mua tuolla kaapissa :grin

Täällä kp 12, ovulaatio lähestyy. Flo ehdottaa 15 päivä, jos kokeilis huvikseen tikutella niin sais varmuuden milloin se on. Limoista päätellen vois olla just kp 15 kieppeillä, 13-14 yleensä limat niin eikö se oo siitä sit pian?

Oliko sulla hormonikierukka? Ja oliko sen kans menkat? Mulla 2.5vk päästä poisto ja tähän asti oli säännölliset menkat mutta ny viimeset jätti tulematta.. Mietin miten alkaa käyttäytyä ku kierukka poistetaan.

Joo oli Mirena. Ei ollut kahteen vuoteen menkkoja Mirenan kanssa. Sen takiakin varmaan tää kierto on sekasin..

Negahan se sieltä tuli.. Vaikka toisaalta ajattelinkin et tuskin näyttää muuta niin silti ärsyttää :shifty:

Negan testasin tänään dpo 9. Täytyy vielä dpo 11 pahoittaa mielensä testillä jottei menkat vituttais niin paljoa! :shifty:

Tulihan ne menkat sieltä vihdoin kiertopäivänä 39o_O. Ennen Mirenaa kierto oli 10pv lyhyempi, mutta jospa se tästä tasottuisi.

Saanut taas vanha oppia uusia asioita. Luulin, että kierukan poiston jälkeen ongelmana on se, että menkat tulevat joka kuukausi ja aina saa siitä pettyä. Sitten kun kävikin näin päin, ettei niitä tule negatiivisesta raskaustestistä huolimatta, niin koin itseni ihan mahoksi ja mummotautiseksi.
Sekin tuli yllätyksenä, että raskausoireet joita mulla nyt oli niin olivatkin hormonien aiheuttamia. Eli hormonitko ne silloinkin aiheuttivat, kun raskaana olen ollut eikä raskaus. Eli enkö voi niihinkään enää ikinä luottaa.:bored: Jos joku olisi näin mulle sanonut silloin ekan tai tokan raskauden jälkeen olisin viitannut kintaalla moisille höpinöille. Olihan se silloin mulle 100% fakta omasta mielestäni.

Enään ei näy raskaustesteissä ovitrelle, ja ovistestitkin puhtaita negoja. Mä niin oon varma siitä, ettei vieläkään oo meidän vuoro..

Tulihan ne menkat sieltä vihdoin kiertopäivänä 39o_O. Ennen Mirenaa kierto oli 10pv lyhyempi, mutta jospa se tästä tasottuisi.

Saanut taas vanha oppia uusia asioita. Luulin, että kierukan poiston jälkeen ongelmana on se, että menkat tulevat joka kuukausi ja aina saa siitä pettyä. Sitten kun kävikin näin päin, ettei niitä tule negatiivisesta raskaustestistä huolimatta, niin koin itseni ihan mahoksi ja mummotautiseksi.
Sekin tuli yllätyksenä, että raskausoireet joita mulla nyt oli niin olivatkin hormonien aiheuttamia. Eli hormonitko ne silloinkin aiheuttivat, kun raskaana olen ollut eikä raskaus. Eli enkö voi niihinkään enää ikinä luottaa.:bored: Jos joku olisi näin mulle sanonut silloin ekan tai tokan raskauden jälkeen olisin viitannut kintaalla moisille höpinöille. Olihan se silloin mulle 100% fakta omasta mielestäni.

Ootkos koskaan kuullu hCG-hormonista? :wink

0E1BD055-AB2D-404B-9F64-52EF3DED2631.jpeg
Ootkos koskaan kuullu hCG-hormonista? :wink

Joo, istukkahormonia alkaa erittyä silloin, kun alkio kiinnittyy kohdunseinämään. Mutta en ymmärrä mitä tarkoitit? Kun eihän se voinut mulle raskausoireita tehdä. Niin mikä ne teki:p Progesteroni? Sitä pohdin.

Muokattu viimeksi:
View attachment 69944

Joo, istukkahormonia alkaa erittyä silloin, kun alkio kiinnittyy kohdunseinämään. Mutta en ymmärrä mitä tarkoitit? Kun eihän se voinut mulle raskausoireita tehdä. Niin mikä ne teki:p Progesteroni? Sitä pohdin.

Kun ihmettelit, että hormoniko ne raskausoireet aiheutti eikä itse raskaus, niin siihen viittasin :) Ja joo, kohonnut progesteroni aiheuttaa nuo kaikenmaailman ärsyttävät ja hämmentävät loppukierron oireet, jotka helposti sekottuu raskausoireisiin. Koska nouseehan se tosiaan sillonki, kun raskaus alkaa. Oppinu tässä melkeen 3 vuoden yrityksen aikana, että mihinkään oireeseen tai oireettomuuteen ei voi luottaa :shifty:

Hei! Olen uusi ryhmässä. Yksi kierto yritetty toista yhteistä lasta. Ikä painaa päälle. Liekö hedelmällisyys jo laskenut. Vasta yhdet pettymysmenkat tulleet ja nyt jo yritys tuntuu raskaalta. Toisaalta on kiva harrastaa sänkyhommia taas useammin toiveikkaana mutta mies paineistuu helposti ja jos kokee paineita niin ei välttämättä lämpene just silloin kun selvästi tarvis. Mä muutenkin haluan enemmän tätä lasta. Miehellä on jo entuudestaan lapsia. Tunteet ailahtelee vahvasti tässä yrittämisessä. Esikoinen tärppäs keskenmenon jälkeen pian. Ekaa tärppiä yritettiin 4 kk. Silloin oltiin selvästi aktiivisempia kuin nyt joten aikaa voi mennä jos tulee enää ollenkaan. Kädet ristissä.

ÄÄÄÄÄÄ, mulla menee järki, mä haluun vauvan niin kovasti etten kestä!!!!! :'( Ihan käpy menee tähän odotteluun, että kierto asettuis. :( Kidutan itteeni selailemalla äitiysvaatteita ja kaikkia vauvajuttuja... :rolleyes: Ja tuntuu, että kaikki tutut saa vauvoja harvase päivä tai ilmoittaa olevansa raskaana. Ja kaikkialla näkyy vaan pallomahoja ja vauvoja... :(

Tänään tein taas r-testin ja onneksi on haalistunut, mutta vielä joku haamu siellä kurkistelee. :mad: Ja noi ovistestit, helakkana punottaa vaan koko ajan, en tajua!! :oops: To, pe, la, su tullut ruskeaa limaa enemmän ja vähemmän ja su iltana yks kaks holahti reilummin verta ja kesti muutaman tunnin ja loppui. Tuli joku "riekalekkin". Sen jälkeen tuhrutteli pari päivää. Tänään tullu vaan pyyhkiessä haalea viiru. Maha kipuili myös loppuviikosta ja vklna, sunnuntaina oli menkkajomoja. Sen jälkeen ei ole ollut mitään. Olikohan toi su vuoto vielä km:ää vai lasketaanko menkoiksi? :confused: Varsinainen km vuoto kuitenkin loppui jo 1,5vkoa sitten lauantaina...

Onneks loppuviikko ja ens viikon alku töitä..saa vähän muuta ajateltavaa...

Anteeks omanapavalitus.... :rolleyes: Koitan lueskella myöhemmin mitä teille kuuluu! <3

Uusille tervetuloa ja plussatuulia kaikille!! :*

Takaisin