Lucinda,Tervetuloa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aina oon vuotanu 7päivää mutta tämähän sopii mulle paremmin ku hyvin
) enää viikonlopun jälkeen ennen lomaa joka alkaa 20.päivä Lucinda suositeltavaa ei ole tehdä ovistestiä aamupissasta. Klo 10-20 välillä ja mielellään 4h ei sais juoda kauheasti et ei laimenna pissaa ja tulos ei näy tikussa oikein.Minullakin pitäisi ovulaatio olla juhannuksen aikoihin, jos nyt vaan on tullakseen. Huomasin tuossa, että olen tikuttanut ovulaatiota aina iltaisin, nyt aion kokeilla aamupissasta ja kokeilen vähän noita lämpöjäkin seurata. Täällä on oppinut kivasti itselle uusia asioita :)
Viime kierrossa oli kyllä ihan uskomattomat pms-oireet, ei varmasti ole ollut sitten murrosiän tuollaisia kiukkuja ja kipuja. Ovulaatiokin oli tosi kipeä ja pms-oireet puhkesi viikko ovulaatiosta. Tekeeköhän tuo 3kk tauko ovulaatiosta sen, että kun se ovulaatio vihdoin tulee, on oireet huomattavasti suuremmat..![]()
Paitsi, jos käyttää Clearbluen digitaalista kaksoishormonitestiä! :) se nimenomaan kuuluu tehdä aamupissasta.Lucinda suositeltavaa ei ole tehdä ovistestiä aamupissasta. Klo 10-20 välillä ja mielellään 4h ei sais juoda kauheasti et ei laimenna pissaa ja tulos ei näy tikussa oikein.
Aijaa tää oli hyvä tieto en tienny! Kiitos! Mul oli tollaset ohjeet nois tikkutesteis.Paitsi, jos käyttää Clearbluen digitaalista kaksoishormonitestiä! :) se nimenomaan kuuluu tehdä aamupissasta.
Tavalliset testit toki sitten taas tuolla välillä :)
Ei se 4h oo niin justiinsa mut mielellään mitä pidempää ollu rakos aina parempi. Mulle helpoin oli aina töiden jälkeen koska töissä harvoin join hirveesti ja oli sen verran kiirusta et ei vessaankaa tullu juostua.Höh, pitääkö mun yrittää pidättää pissaa myös sen 4h päivällä?Mähän pissaan kuin palokunnan hevonen kokoajan
![]()
Nyt äsken Naikkarilta tuli viesti että suunitelmat on eilen tullut kantaan ja hoidot eivät vältämättä ala heti elokuussa kesäsulkujen ruuhkautumisen takia.Tästä minä kyllä ajattelen en niinkään hyvällä.Toivotaan että päästään kaikesta vastoinkäymisten jälkeen elokuussa ivf:ään.Elokuussa tulee 1v kun meidät on laitettu ivf jonoon ja tänä aikana piti olla jo tämän vuoden helmikuussa jo eka ivf.Helmikuun ivf suunnitemat kaatuivat kun oltiin unohdettu verikokeita laittaa mitä pitää ennen hoitoa olla otettu.Maaliskuussa oli uusi suunnitteluaika ja huhtikuussa ei mahduttu hoitoon ja kierto temppuili omiaan.Toukokuussa taas hoito muuttui inseminaatioon ja nyt kaikki vähän hajalla ja auki.