Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä menossa kp17 ja ovulaatiota en ole löytänyt, ainakaan vielä. Viime yönä heräsin pistävään kipuun joka tuntui kohdun yläosassa, kivun vuoksi valvoin puolisen tuntia ja sitten se ohittui itsestään. Tänään tykytellyt vasemmalle puolelle, suunnilleen samaan kohtaan missä ku-kipuili. Mulla ku-hoidettiin metotreksaatilla, ja säästyin leikkaukselta joten heti tuli kaikkee mieleen kun noita tuntemuksia oli :meh: Voikohan sitä ees haaveilla plussasta :sad001

Uutukainen,kiitos <3 todella korkealta pudottiin sillä oviksen jälkeen oli oireita vaikka kuinka ja muutama päivä sitten ne loppu..

Tänään kp 30 ja jytäkästä aamuvirtsasta Pregcheckin testi nega. Raskauslaskurin mukaan viikoilla 4+, jos ollaan. Taidanpa tarkistaa vielä viikkodigillä loppuviikosta.
Flon mukaan kp1 kurvais tulevana maanantaina paikalle, alunperin näytti nyt perjantaita 1.6., mutta kierron ennusteiden perusteella siirtyi maanantaille. Tiedä häntä. Jännän äärellä... :bored:

Tämä on eka viesti jonka kirjoitan tänne palstalle, moi kaikille.:cool14 Mulla on jo ”isot” lapset, koululaisia kaikki kolme. En ollut enää ajatellut todellakaan lisää haluta, mutta niin se vain iski vauvakuume ja kierukka lähti 4.5.2018. Sinä päivänä tuli vähän tuhrua, yksi päivä välissä ja olettaisin, että 6.-8.5 oli sitten oikeat menkat. En ole ihan varma, koska menkat loppuivat -14 vuonna kierukan ansiosta ja nämä olivat kovin niukat ja helpot.:grin

Piti ottaa ihan rennosti tämä yrittäminen... joopa-joo. Onhan tässä näitä syitä miksei tärppiä tulisi, ihan jo oma ikäkin (37v) on googlailun jälkeen todettu toivottomaksi tapaukseksi. Tästä se kai sitten johtuu, että vähän lipsahti heti ekan kierron aikana käytös enemmänkin himotestailijaksi.:shy: Ovis on tikutettu ja hyödynnetty. Tänään on kp25, Dpo9 (aikana ennen kierukkaa kierto oli n.28) ja en kestä tätä enää. Kävin jo kerran postilaatikolla, mutta ei ollut posti vielä tullut. Parit herkät testit sieltä pitäisi olla tuloillaan.:rolleyes: Ovistestien mukana tulleet pari kaupanpäällistä rt olen jo käyttänyt.:angelic: Edellisillä kerroilla (silloin kauan sitten parikymppisenä) testasin kun menkat olivat päivän myöhässä, kp29. Eli ikä ei ainakaan ole viisautta ja malttia tänne tuonut.o_O

Niiiin ja kerroinko jo, että mulla on kaikki mahdolliset raskausoireet mielestäni.:p:rolleyes:
(Edit: Paitsi ne kaksi viivaa testissä, mutta en nyt ihan kauhean yllättynyt ollut)

Muokattu viimeksi:
Kosmoskukka, tsemppiä ja plussapuhallus :) Ei kait siihen vauvakuumeeseen aina kovin hyviä vaihtoehtoisia ja tehokkaita hoitokeinoja löydy ;)

Tänään on inseminaatiosta 6pvää.Lutinus käytössä ja se valuu aika reilusti enemmän kuin lugesteroni on tehnyt.Tässä mitä on ollut inseminaation jälkeisiä päiviä on ollut heti pari päivää inseminaation jälkeen vatsassa jomotusta,väsyä, paineen tunnetta vatsassa,kirvelyn tunnetta vatsassa, hampaita harjatessa kuvottaa,rinnat arat ja turvoksissa ja viimeiseksi kovaa turvotusta.Vielä nuo ei voi olla raskaus oireita jos kiinnittyminen tapahtiu 6-12pvän kuluttua.Enemmänkin ehkä lutinuksen oireita toivotaan kuitenkin että nämä oireet muuttuu raskausoireeksi.Fiilis vaihtelee koko ajan välillä tuntuu että varmasti tärppää ja kohta on jo että tuskin edes onnistuu.Tälläistä tänne kuuluu.

Okei, mä oon ymmärtänyt, että ilmeisesti 30 alkaa olla sellanen oikeesti kriittinen raja, jonka jälkeen raskauden todennäköisyys oikeesti pienenee, mutta mielellään arvon pitäisi olla yli 50. Olis kiva kuulla, millaset tulokset saat niistä labrakokeista. Mulle nää rauta-arvot on nyt tosi iso juttu, koska olen aika varma, että meidän pitkäksi venynyt yritys johtuu nyt niistä. Ja jos sun raskaus nyt todella meni kesken, älä syytä siitä itseäsi. Olet tehnyt niinkun sua on ohjeistettu ja ajatellut lapsen kehityksen parasta:Heartred Enempää ei kukaan olis voinut tehdä:Heartred

Mä oon samaa mieltä siitä, että koko elämää ei voi laittaa tauolle yritysajaksi, mutta mulla on kyllä alkoholin käyttö vähentynyt. Käytän alkoholia ehkä pari kertaa kuussa ja varsinkin oviksen jälkeen juon yleensä korkeintaan lasillisen kerralla, ennen ovista saatan juoda kaksi. En oikeasti usko, että yhdestä tai kahdesta lasillisesta yritysaikana on mitään haittaa (muuten varmaan puolet suomalaisistakin olis jollakin tavalla vaurioituneita), mutta mun ei vaan tee mieli. Ehkä siihen vaikuttaa se, että toive raskaudesta on niin suuri, etten halua vahingossakaan tehdä mitään, mikä sitä jotenkin voisi haitata.

Kävin ultrassa tiistaina ja eipä siellä ollut enää kuin millin limakalvo jäljellä, joka vuotaa toivottavasti pois viikonloppuun mennessä... Surettaa, vaikka kyllähän tuon tiesin miten on käynyt. :(

Mun ferritiini oli nyt 28 ja tosiaan kysyin lääkäriltä saanko syödä rautaa vaikka raskautuisin uudestaan ja kyllä saan. Työterveyslääkäri ei vaan ollut ihan kartalla... :confused: edelleen vaan mietin, että olisiko pysynyt kyydissä, jos olisin jatkanut raudan syöntiä plussan jälkeen... :'( jossittelua, eikä johda mihinkään, tiedän. Tiedänpähän tankata sitä obsidania nyt niin kauan, kunnes toisin käsketään...

Vuoto on jo (ehkä??!) rauhoittumaan päin, nyt pärjää jo normisiteellä yösiteen sijaan. :rolleyes: kipuja ei ole ollut kovinkaan isosti, lauantaina olin pari tuntia sohvalla ja otin buranaa, mutta silloinkin oli vaan verrattavissa vähän rankempiin menkkakipuihin. Oon siis toisaalta hyvilläni, että jos kerta piti kesken mennä, niin hyvä että näin pienillä viikoilla ja itsekseen ja "rauhassa".

Lääkäri käski odottelemaan yhdet menkat ennen uutta yritystä mutta neuvolasta taas sanoi, että sitten kun siltä tuntuu. :confused: En kyllä haluais odotella menkkoja... :mad: jos vaan kroppa palais uomiinsa nyt suht nopeesti niin kyllä meinasin heti hyödyntää!

Menkatko pitäis odottaa vaan sen takia, että mahdollisen uuden raskauden kesto ois helpompi määritellä? Mä tilaan sitä paitsi varmaan taas miljoona ovis testiä, niin saahan siitä sitten osviittaa raskauden kestosta, jos niikseen tulee...? :confused: Greippimehu ostoksillakin kävin jo tänään... :D Onko kellään mitään tietoa, saisiko millään kotikonstein joudutettua kroppaa taas normi kiertoon? Millä saisi siis ovulaatioita "vahvistettua" tai joudutettua?

Mä just yks päivä tajusin, että oon ollut tähän mennessä 5 kertaa raskaana ja elävien kirjoihin asti ollaan saatu vasta 2 poikaa... <3 ISO voimahalaus ja tsemppiä teille kaikille, sekä superplussatuulia meille kaikille!!!

Neuvolassa käyty viimeviikolla, joidenkin laskujen mukaan pitäisi olla rv11+jotain (tästä ei täysin varmuutta ole) ultra aika pitäisi tulla postin mukana nyt alkuviikosta. raskaus oireita löytyy vaikka muille jaettavaksi ja menkkamaisia kipuja niin alavatsalta kuin selästäkin..
(ällö varoitus)
Lauantaina uusimpana tuli rusehtava (ehkä hieman limaistakin) vuotoa vessassa käydessä. Ei suinkaan housuihin asti. Ja nytten tänään vaalean punaista vuotoa taas vessassa käydessä.
Voi kumpa tämä nyt pysyisi loppuun asti matkassa mukana :nailbiting:

Voi, toivon todella että pysyy pieni kyydissä!! <3 hyvät viikot sulla jo, riksialtein aika pian jo takanapäin. :) Tsemppiä!

Oli siis pakko tilata raskaustestejä, koska aiemmin ei ole tällasia kipuja ollut. Sanoin miehelle, että jos näiden kipujen saattelemana ei raskauduta niin minä syön hattuni. :D Putoan korkealta ja kovaa ja sit pitää vielä hattuki syödä :D :D

Pidän peukkuja että hattusi säästyy!! :D <3

Tänään on inseminaatiosta 6pvää.Lutinus käytössä ja se valuu aika reilusti enemmän kuin lugesteroni on tehnyt.Tässä mitä on ollut inseminaation jälkeisiä päiviä on ollut heti pari päivää inseminaation jälkeen vatsassa jomotusta,väsyä, paineen tunnetta vatsassa,kirvelyn tunnetta vatsassa, hampaita harjatessa kuvottaa,rinnat arat ja turvoksissa ja viimeiseksi kovaa turvotusta.Vielä nuo ei voi olla raskaus oireita jos kiinnittyminen tapahtiu 6-12pvän kuluttua.Enemmänkin ehkä lutinuksen oireita toivotaan kuitenkin että nämä oireet muuttuu raskausoireeksi.Fiilis vaihtelee koko ajan välillä tuntuu että varmasti tärppää ja kohta on jo että tuskin edes onnistuu.Tälläistä tänne kuuluu.

Ihan älyttömästä tsemppiä ja toivon todella, että pieni tarttuu tiukasti mukaan ja pysyy loppuun asti!! <3

Pahoittelut ja kovasti tsemppiä Mymmeli! Totta tuo, että ehkä helpompi kestää km noin varhaisilla viikoilla kuin myöhemmin, jos se on pakko jossain vaiheessa kohdata. :sorry: ja turha tosiaan jossitella, oot toiminu sen mukaan miten sinua siinä hetkessä on ohjeistettu ja ei voida muuta kuin toivoa, että seuraava plussa olisi se, joka tulee syliin asti:Heartred

Mymmelille tsemppiä km kanssa. <3

Heitsulle paljon vauvaliimaa. Olisi jo teidän vuoro <3

Täällä kp 23 ja kaiken maailman vihlontaa ja kuplintaa ja möyrimistä tuntuu masussa. Eniten "ihmetyttää" toi repäisykipu kun nousee jostain seisomaan. Edellisissä raskauksissa toi ollut oire, mutta toisaalta on niitä ollut muutenkin. Tilasin myös ovistestejä vaikka ei pitänyt, mutta koska minulla on tyypillistä pitkät kierrot, niin halusin tilata. Womanlog ennustaa ovista ensi tiistaille vaan empä tiedä kun on aika kuivaa ja yleensä minulla tulee kunnon limat oviksen aikaan. Minulle siis tyypillistä on myöhäinen ovis. Yleensä joskus kp 27-28. Sillä myös niitä testejä tilasin. Mutta tosiaan limat puuttuu, limat oli aiemmin jo täsä kierrossa eli ehkä kroppa yllättikin ja ovis olikin aiemmin. Otappa tästä kropasta taas selvää! :D

Mä oon menossa verikokeeseen keskustaan labraan, unohdin varata sähköisesti ajan. Mut kyllä niiden pitäs ottaa se verikoe kun kuitenkin pistetty lähete sinne tullinpuominlabraan. Että otettava ennen klo 9.

Kyllä ottavat vuoronumerolla. Minä menen aina ilman ajanvarausta, koska ahdistaa niin paljon tiukka aikataulu. Joskus tosin pahimmillani olen joutunut tunnin jonottamaan.

Kyllä ottavat vuoronumerolla. Minä menen aina ilman ajanvarausta, koska ahdistaa niin paljon tiukka aikataulu. Joskus tosin pahimmillani olen joutunut tunnin jonottamaan.

Ounouu, no toivotaan parasta että ei tarvis tuntia odotella. Mä oon joutunut muutaman kerran malmin labrassa odottelee 45min omaa vuoroa..

P.S tottakai tää bussi sit toista kertaa jo jäi pysäkille ihmettelee, kun on etuajassa..

Juu on varmaan. Mutta mua käskettiin just nimenomaan menemään tohon tullinpuomiin tällä kertaa, aikaisemmin on saanu käydä ihan missä labrassa vaan. :)

Takaisin