Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin taidan ostaa ovistikut tähän uuteen kiertoon, jos sais vahvistuksen omille päätelmille milloin ovulaatio tapahtuu.

Mun ovistikut tuli tänään, kun tilasin ne eilen raskauskeijulta puolenpäivän aikaan. :P

No nyt alkoi kesken kierron lopetetun Nuvaringin jälkeen ekat luomumenkat. Kierto kesti 25 päivää. Oviksen tikutin kp 14, ovis oli varmaan kp15. Jäiköhän luteaalivaihe turhan lyhyeksi? Ei varmaan vielä kannattaisi huolestua.

Filb, ei tartte vielä huolestua. Kunhan normalisoituu se oviksen laatu, niin oletettavasti pitenee luteaalivaihekin. Plussapuhallus tähän kiertoon!!

Miten tekisin ensi viikolla on hammaslääkäri ja paikataan reikiä ja ilman puudutetta en pysty olemaan.Hammaslääkäri päivänä lutinus vielä menee ja en tiedä miten itsellä irrotuspiikkin lääke lähtee elimistöstä niin sekin että olisiko plussa sitten oikeasti plussa vai se lääke plussa.Testaisinko hammaslääkäri aamuna vai kertoisin että tälläinen mahdollisuus voi olla?15.6. On vasta virallinen testipäivä ja olen miettinyt milloin testaan.Testaanko tulevalla viikolla perjantaina silloin irrotuspiikista mennyt hyvin aikaan ja lutinus ollut yhden päivän pois käytöstä mutta toisaalta mietin myös sitä että entä jos se tulos on joku epäselvä tai nega niin meneekö koko viikonloppu miettiässä sitä.Olen miettinyt myös sitä että testaanko sen viikon maanantaina milloin viralisesti olisi myös testipäivä.Millaisia mielipiteitä teillä?

Heitsu: mä varmaan kertoisin hammaslääkärille tilanteesta. Ei siitä ainakaan haittaa oo :)

Moi kaikki! En tiiä saisinko mä tänne vielä kirjoitella, kun yritys alkaa vasta syksymmällä, mutta kun mä täällä taustalla lueskelen ja tykkäilen, niin ehkä nyt sit myös ilmoittelen itsestäni.

Meillä on lapset 05/16 ja 06/17. Kummatkin saaneet alkunsa ensimmisestä mahdollisesta kierrosta. Sitä ennen ex-miehen kanssa lapsettomuutta takana reilu 4 v. Mulla todettu paha pco 2009, joka sitten 2015 painonpudotuksen avulla ilmeisesti sen verran helpotti, että raskaus alkoi vastoin kaikkia odotuksia. Kolmannesta lapsesta haaveillaan nykyisen miehen kanssa(nämä kaksi lasta siis myös nykyisen miehen kanssa). Hieman jännittää että miten asiat etenee sitten kun ehkäisy jätetään pois. Lapsettomuuden aiheuttamat tuskat je pelot vaan ei katoa, vaikka kaksi ihanaa lasta olenkin sitten saanut.

Oon saanut alkuvuoden aikana painoa pudotettua reilut 18 kg. Painonpudotusprojekti jatkuu edelleen, ja mulla on tavoitepaino mielessä jonka jälkeen annetaan kolmannelle lupa tulla :)

Puhaltelen paljon plussatuulia tähän ketjuun, täällä edelleen paljon niitä joiden taivalta oon jo pitkään seuraillut <3 Eritoten Katjushalle tsempit, toivon niin, että saisitte toisen pienen ihmeen <3

Ehkäisy kun jää pois niin tulen sitten aktiivisemmin kirjoittelemaan, nyt elän ja jännäilen mukana teidän muiden kierroissa :)

ON: tein vielä tänään ovistestin ja en meinannu uskoa silmiäni :wideyed: en oo koskaan saanu näin vahvaa testiviivaa

Liitteet

• BD809941-7F06-4451-8878-705ED9285031.jpeg
    BD809941-7F06-4451-8878-705ED9285031.jpeg
    303.7 KB · Katsottu: 193
Luruh:lla on osunut testaus kyllä juuri oikeaan hetkeen.:happy: Minä en ole onnistunut koskaan saamaan edes kontrolliviivan vahvuista testiviivaa, (mutta silti raskautunut.)

Täällä olisi tänään kiertopäivä 28/28 mutta täysin tyhjää näyttää testi. Onko kokemusta noista raskauskeijun herkistä one step liuskoista? Googlailin vaan tossa äsken, että olisivat jopa huonoja ja myöhään reagoivia.
Ennemmin kyllä uskon, että en ole raskaana. Luultavammin keho vielä vähän sekaisin kierukan hormoneista ja siitä ne (kuvitellut) raskausoireet olivat.
Mies kävi tänään apteekissa, mutten ymmärrä miksei voinut tuoda samalla mulle toisen merkkistä testiä.:p Siteitä kyllä kehtaa ostaa kaupasta.:grin

kosmoskukka, 2 vuotta sitten kun raskauduin esikoisesta testasin noilla raskauskeijun 10miu herkkyyden one stepeillä. Oli dpo 11 vitivalkoinen nega, dpo13 haalea mutta selkeä plussa.

Kiitos vastauksesta:happy:
Mulla olisi siis nyt juuri tuosta välistä dpo12. Ehkä en vielä siis heitä kirvestä kaivoon. (Ja nyt mä vasta sinne apteekkiin haluaisinkin:grin)
(Tosin, mullahan ei taaskaan tullut sitä täysin vahvaa viivaa ovistestiin, niin kuin ei ikinä, mutta uskoisin olevan dpo12)

Oon nyt johtopäätökseen päättynyt mitä vastauksia olen saanut täältä foorumilta niin kerron hammaslääkärissa raskauden mahdollisuudesta ja testaan vasta testipäivän viikolla viimeistään testipäivänä :)

Useampi nega tehtynä, nytpä odotan tätiä paikalle. Viime päivinä on tullu iha ihmeellistä tiputteluvuototyyppistä rusehtavaa valkovuotoa, mut varsinaista kp1stä ei vielä.
Alkais ny ni sais alkaa laskee yk4sta... harmittaa ja ärsyttää... :sorry:

Ja siis tänään kp 34.

Muokattu viimeksi:
Täällä tikutettu ovis kp19 ja nyt olis sit dpo2. Luteaalivaihe jäisi normikierron mukaan lyhyeksi, mutta katsotaan miten käy. Voihan kierto venähtääkin, kun tämä eka kierto ku:n jälkeen :rolleyes: nyt sit pitäis vaan malttaa oottaa :woot:

Aattelin tässä kierrossa tikutella oviksen, tähän mennessä oon arvellut oviksen oireiden perusteella. Mulla on yleensä kanamunalimat kp. 13 ja 14. Milloin alottaisitte tikuttamisen ja kerran vai pari kertaa päivässä? Aamulla vai illalla mielummin. Hmm.

Moikka, meillä haaveissa kolmas lapsi. Oletettu ovis on ollut 27.5. ja ovistestit on ollu tosi tummia, ei kuitenkaan ovisplussan vahvuisia, lähes koko ajan oviksen jälkeen onkohan ihan normaalia vai mistä se vois kertoo.. tänään dpo 6 ja testi näyttää tältä
485b95c718c9894852bf3415060d885e

Nyt teidän puheista valveutuneena lähdin pohtimaan omia rautavarastojani. Marraskuussa -17 kävin kokeissa ja ferritiini oli 69. Syy, miksi kävin kokeissa, oli toukokuussa -17 todettu alhainen ferritiini (14) niin tää syksyllä otettu oli niinku kontrolliarvo satunnaisen raudansyönnin jälkeen. Silloin toukokuussakin se katsottiin siksi, kun itse huomasin trombosyyttien eli verihiutaleiden olevan koholla, hemoglobiini koko ajan hyvä 130-140 tasoa. Trombosyytit ei ollu koholla hälyttävästi, mut toistuvasti kaksissa verikokeissa sillai et se kiinnitti mun huomion sairaanhoitajana. Pikaisen tiedonhaun jälkeen osasin itse epäillä rautavarastojen pienuutta, joka työterveydessä sitten todennettiin. Sen marraskuun jälkeen en oo käyny verikokeissa.

Tammikuussa muutamia päiviä ennen plussaa ja oireiden alkamista kävin verenluovutuksessa. Söin kyllä Obsidania sen jälkeen melkein joka päivä (se kun ummettaa niin perkeleesti), mutta sen varhaisen km/kemiallisen jälkeen sekin jäi. Nyt aloitin uudestaan Obsidanin, syön mitä on jäljellä ja sitten aloitan Veripalvelusta saamani rautatablettipurkin.

Näin jälkikäteen olen kyllä miettinyt, että oliko tolla verenluovutuksella jotain asiaa sen raskauden päättymiseen vai ei... en siis tiennyt olevani raskaana kun menin sinne. :(
Nytkin saisin mennä, mutta en uskalla kun en tiedä tämän hetken tilannetta. Jos kurvais kp1 paikalle ni sit ehkä uskaltaisinkin.
Mul oli ferrit 11 ja lääkäri oli sillei et ihan hyvä on et en tarvii minkäänlaista kuuria! Oon nyt vetäny rauta mehua kuitenkin. Mul oli siis väsymystä ja huimausta ja ei kuulma tarvii! Joku puskari siel ollu töis.

Takaisin